mahan-logo40000

09335051212

نمایندگی تعمیر تلویزیون در شرق تهران با گارانتی

برطرف کردن مشکلات و تعمیر تلویزیون در شرق تهران توسط امداد تی وی به سادگی و سرعت قابل انجام است.
تلویزیون ، یکی از دستگاه های الکترونیکی با قطعات پیچیده و پیشرفته است که تعمیر آن نیاز به مهارت و تخصص دارد.
امداد تی وی یکی از نمایندگی های معتبر تعمیر تلویزیون در تهران بوده که خدمات خود را در سرتاسر تهران و با همکاری با تعمیر کاران ماهر ، با تجربه و متخصص که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن مشکلات دستگاه را برطرف می کنند ، ارائه می دهد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون در شرق تهران

✵ اعزام تعمیرکار مجرب به کلیه نقاط شرق تهران
✵ تعمیر تلویزیون در منزل با گارانتی
✵ تعمیرگاه تخصصی تلویزیون  LED – LCD ، QLED هوشمند و… )
✵ مجهزترین تعمیرگاه انواع تلویزیون های ایرانی و خارجی
تعمیر بک لایت تلویزیون تعمیر بورد اصلی ، صدا ، تیکان و… 
emdad call min

تعمیرات تخصصی همه برندهای تلویزیون 

تلویزیون سونی – تلویزیون ال جی – تلویزیون سامسونگ – تلویزیون اسنوا – تلویزیون دوو – تلویزیون ایکس ویژن – تلویزیون جی پلاس – تلویزیون تی سی ال – تلویزیون شیائومی – تلویزیون پاناسونیک – تلویزیون نکسار – تلویزیون ایستکول – تلویزیون دنای – تلویزیون وینسنت – تلویزیون پارس – تلویزیون شهاب – تلویزیون هایسنس – تلویزیون هاردستون – تلویزیون زلموند – تلویزیون مجیک – تلویزیون ام جی اس – تلویزیون پانورامیک – تلویزیون هیمالیا – تلویزیون آوکس – تلویزیون فیلیپس – تلویزیون مارشال – تلویزیون بلست – تلویزیون بوکر – تلویزیون هیوندای – تلویزیون اکسون – تلویزیون وستل – تلویزیون آنستار – تلویزیون سی یرا – تلویزیون مستر تک – تلویزیون لایف – تلویزیون لئوکو – تلویزیون صنام – تلویزیون بست – تلویزیون سام – تلویزیون آیوا – تلویزیون لیماک جنرال – تلویزیون ایوولی – تلویزیون ایلیا – تلویزیون الیو – تلویزیون سونیا – تلویزیون جنرال – تلویزیون جنرال گلد – تلویزیون امپریال – تلویزیون استاد تراک – تلویزیون گلد فینچ – تلویزیون یونیوا و…

مناطق تحت پوشش خدمات تعمیر تلویزیون در شرق تهران

. تعمیر تلویزیون در تهران نو ،تعمیر تلویزیون در تهرانپارس، تعمیر تلویزیون در نارمک
. تعمیر تلویزیون در شهرک امید، تعمیر تلویزیون در شهرک ویلایی زیتون
. تعمیر تلویزیون درسرخه حصار، تعمیر تلویزیون در پیروزی، تعمیر تلویزیون در گرگان
. تعمیر تلویزیون در وحیدیه، تعمیر تلویزیون در کالاد،تعمیر تلویزیون در شمس‌آباد
. تعمیر تلویزیون در حکیمیه، تعمیر تلویزیون در نیروی هوایی، تعمیر تلویزیون در نظام آباد
. تعمیر تلویزیون در مجیدیه، تعمیر تلویزیون در حشمتیه،تعمیر تلویزیون در منصورآباد و ….

خدمات امداد تی وی شامل چیست؟

هنگام خرابی تلویزیون تنها یک تماس با امداد تی وی کافی است تا بلافاصله این مرکز نیروهای خود را به محل شما اعزام کند.
– تعمیرکاران پس از رسیدن به محل مشتری ، ابتدا دستگاه را عیب یابی نموده و هزینه های لازم را برآورد می کنند و مبلغ را به مشتری اطلاع می دهند و در صورت توافق مشتری ، کار تعمیر را آغاز می کنند.
– در صورتی که قطعه ای در دستگاه خراب شده و نیاز به تعویض داشته باشد تعمیرکاران این شرکت قطعه خراب را با قطعه اورجینال و اصل جایگزین می‌کنند.
– تعمیرکاران امداد تی وی مشکلات تلویزیون شما را در مکان مورد نظر شما برطرف نموده و تلویزیون شما را برای تعمیر به تعمیرگاه ارجاع نمی‌دهند ، اما در صورتی که تعمیر دستگاه نیاز به دستگاه ها و تجهیزات پیچیده ای داشته باشد ممکن است نیاز باشد که دستگاه به تعمیرگاه منتقل شود.
– تعمیرکاران امداد تی وی پس از تعمیر تلویزیون به مدت ۹۰ روز گارانتی تعمیرات خود را به مشتری ارائه می دهند .
در صورتی که قبل از پایان ۹۰ روز دستگاه دچار همان مشکلات قبلی شود سرویس کاران به صورت رایگان مشکلات دستگاه را برطرف می کنند.
– آداب برخورد با مشتری و مشتری‌مداری یکی از اصول کارکنان امداد تی‌وی بوده و آن ها دارای مجوز سرویس در منزل و رعایت حریم شخصی افراد هستند ، به طوری که تمامی مدارک آن هات وسط مراجع انتظامی تایید شده و معتبر می باشد.
– یکی دیگر از خدماتی که می توانید به صورت رایگان از امدادی وی دریافت کنید دریافت مشاوره رایگان در خصوص مشکلات دستگاه خود می باشد.
سرویسکاران امداد تی وی پس از تماس مشتری و اعلام مشکل تلویزیون خود در صورتی که مشکل جزئی بوده و توسط مشتری قابل برطرف شدن باشد ، راهنمایی های لازم را در خصوص رفع مشکل ارائه می کنند.

تعمیر تلویزیون در شرق تهران
تعمیر تلویزیون در شرق تهران

مشکلات رایج تلویزیون که توسط امداد تی وی رفع می گردد :

1- پرش تصاویر دستگاه

یکی از ایرادات شایعی که ممکن است در تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی ایجاد شود ، پرش تصاویر می باشد.
با توجه به اینکه خراب شدن پنل تلویزیون می‌تواند این مشکل را ایجاد کند و برطرف کردن آن نیز یک کار کاملاً تخصصی است بنابراین لازم به حضور تعمیرکار می باشد .
در صورتی که پنل تلویزیون مشکلی نداشته باشد عوامل دیگری مانند خراب شدن برد پاور و برد مین ممکن است باعث پرش تصاویر شود .

2- آب خوردگی تلویزیون

در صورت نفوذ آب به پایین صفحه نمایش تلویزیون ، پنل دستگاه خراب می شود. در این صورت ابتدا اول باید تلویزیون را خاموش کنید و قبل از رسیدن تعمیرکار به هیچ عنوان آن را روشن نکنید.
به طور معمول اگر آب خوردگی تلویزیون زیاد باشد ممکن است تعمیر دستگاه غیر ممکن باشد اما اگر آب خوردگی کم باشد دستگاه قابل تعمیر است.
تعمیرکاران امداد سرویس در صورت آب خوردگی کم تلویزیون این دستگاه ها را با تجهیزات و دستگاه های مخصوص تعمیر می کنند ، بنابراین نیاز است که تلویزیون را به تعمیرگاه انتقال دهند.
در صورت خرابی پنل تلویزیون به دلیل آب خوردگی ، ممکن است نیاز به تعویض برد دستگاه باشد.

3- خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

هنگامی که نوسانات برق در تلویزیون ایجاد شود دستگاه به صورت ناگهانی خاموش می شود .
در صورتی که نوسانات برق زیاد باشد ممکن است باعث خرابی برد پاور دستگاه شود ، بنابراین برای جلوگیری از این امر استفاده از محافظ فرق الزامیست.
در صورتی که برد پاور تلویزیون شما دچار مشکل شده باشد ممکن است ترانزیستور آی سی برد پاور خراب شده و نیاز به تعویض داشته باشند.
استفاده از فلش های ویروسی و نامرغوب نیز باعث از کار افتادن مین برد دستگاه که خود یکی از عوامل از کار افتادن برد پاور می باشد ، است و نیاز به بررسی تخصصی دارد.

4- قطع شدن صدای دستگاه

هنگامی که با قطعی صدای تلویزیون مواجه می شوید ابتدا باید به تنظیمات دستگاه رفته و روشن بودن بلندگو را بررسی کنید .
در صورتی که در قسمت تنظیمات مشکلی وجود نداشت ابتدا توسط یک هدفون صدا را بررسی نموده و برای این کار هدفون را به خروجی دستگاه متصل کنید.
در صورتی که دستگاه دارای صدا بود احتمالا مشکل از بلندگوهای تلویزیون می باشد ، همچنین خراب شدن آی سی آمپلی فایر نیز یکی دیگر از عوامل قطعی صدای تلویزیون می باشد که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.
برخی دیگر از مشکلاتی که با مشاهده آنها باید فاصله با تعمیرکار تماس بگیرید شامل بهم خوردگی رنگ صفحه تلویزیون ، ایجاد خطوط افقی و عمودی در تصاویر، مات شدن تصاویر ، تلویزیون دوتایی شدن تصاویر و غیره می باشد.
توصیه می شود در هنگام ایجاد هر یک از موارد ذکر شده در بالا به جای آنکه خودتان سعی کنید مشکل را برطرف کنید ، برای جلوگیری از آسیب بیشتر به تلویزیون از افرادی که در زمینه تعمیر این دستگاه ها متخصص بوده و با مهارت بالا آنها را عیب یابی و تعمیر می کنند، کمک بگیرید.
تعمیرکاران امداد تی وی تحت نظر مهندسان کره‌ای تعلیم دیده و برای تعمیر انواع تلویزیون ها مهارت کافی را دارا می باشند.

برای تعمیر تلویزیون در شرق تهران کافی است با امداد تی وی تماس بگیرید تا بهترین متخصصین تعمیر تلویزیون در شرق تهران به محل اعزام شوند .

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *