mahan-logo40000

09335051212

نمایندگی تعمیر تلویزیون در شمال تهران با گارانتی

تعمیر تلویزیون در شمال تهران با امداد تی وی در کمترین زمان در منزل ، انجام می شود . امداد تی وی در زمینه تعمیر تلویزیون 30 سال سابقه داشته و یکی از مجهزترین تعمیرذگاه های تخصصی تلوزیون در تهران محسوب می شود.
آیا تلویزیون شما دیگر مثل گذشته کار نمی کند؟ مهم نیست که مشکل چقدر بزرگ یا کوچک باشد زیرا امداد تی وی اینجاست تا مشکلات موجود در این دستگاه را شناسایی و برطرف کند.

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در شمال تهران

✵ اعزام تعمیرکار مجرب به کلیه نقاط غرب تهران
✵ تعمیر تلویزیون در منزل با گارانتی
✵ تعمیرگاه تخصصی تلویزیون  LED – LCD ، QLED هوشمند و… )
✵ مجهزترین تعمیرگاه انواع تلویزیون های ایرانی و خارجی
تعمیر بک لایت تلویزیون – تعمیر بورد اصلی ، صدا ، تیکان و… 
emdad call min

تعمیرات تخصصی همه برندهای تلویزیون 

تلویزیون سونی – تلویزیون ال جی – سامسونگ – اسنوا –  دوو –  ایکس ویژن – جی پلاس –  تی سی ال –  شیائومی –  پاناسونیک –  نکسار –  ایستکول –  دنای –  وینسنت –  پارس –  شهاب –  هایسنس –  هاردستون –  زلموند –  مجیک –  ام جی اس –  پانورامیک –  هیمالیا – تلویزیون آوکس –  فیلیپس –  مارشال –  بلست –  بوکر –  هیوندای –  اکسون –  وستل –  آنستار –  سی یرا –  مستر تک –  لایف –  لئوکو –  صنام – تلویزیون بست –  سام –  آیوا –  لیماک جنرال –  ایوولی –  ایلیا –  الیو –  سونیا –  جنرال –  جنرال گلد –  امپریال –  استار تراک – گلد فینچ – تلویزیون یونیوا و…

نمایندگی تعمیر تلویزیون در شمال تهران :

تعمیر تلویزیون در تجریش ، تعمیر تلویزیون در نیاوران ، تعمیر تلویزیون در قلهک
تعمیر تلویزیون در ازگل ، تعمیر تلویزیون در لویزان ، تعمیر تلویزیون در مینی سیتی
تعمیر تلویزیون در سوهانک ، تعمیر تلویزیون در دروس ، تعمیر تلویزیون در حسین‌آباد
تعمیر تلویزیون در اقدسیه ، تعمیر تلویزیون در زعفرانیه ، تعمیر تلویزیون در آجودانیه
تعمیر تلویزیون در محمودیه، تعمیر تلویزیون در فرمانیه ، تعمیر تلویزیون در کامرانیه
تعمیر تلویزیون در داودیه ، تعمیر تلویزیون در دزاشیب ، تعمیر تلویزیون در جردن
تعمیر تلویزیون در الهیه ، تعمیر تلویزیون در ولنجک ، تعمیر تلویزیون در اوین
تعمیر تلویزیون در ظفر، تعمیر تلویزیون در درکه ، تعمیرات تلویزیون در فرحزاد
تعمیر تلویزیون در سعادت آباد ، تعمیر تلویزیون در شهرک غرب
تعمیر تلویزیون در ونک

خدمات امداد تی وی برای تعمیر تلویزیون در شمال تهران شامل چیست؟

– این مرکز تعمیر انواع تلویزیون های ال سی دی ، ال ای دی ، پلاسما و صفحه تخت در تمامی برند ها را در محل مشتری انجام می‌ دهد.
– تعمیرکاران امداد تی وی ابتدا دستگاه را به صورت کامل بررسی نموده و پس از مطمئن شدن از اینکه ایراد از کدام قطعه در تلویزیون می باشد ، دستگاه را تعمیر می کنند.
– این شرکت نمایندگان و سرویسکاران خود را از بین تکنسین های ماهر و متخصصی که گواهینامه تعمیرات وسایل الکترونیک را دارند ، انتخاب می کند.
– پس از تعمیر تلویزیون توسط سرویسکاران امداد تی وی ، گارانتی تعمیر دستگاه به مدت ۹۰ روز به مشتری ارائه می شود .
بدین ترتیب شرکت متعهد می شود که در صورتی که در طی سه ماه تلویزیون دوباره دچار همان ایراد شد، تعمیرات دستگاه را به صورت رایگان انجام دهد.
– قیمت های تعمیرات امداد تی وی مقرون به صرفه بوده و این مرکز تنها با یک تماس نیروهای خود را به محل مشتری اعزام و در همان روز مشکلات دستگاه شما را برطرف می کنند.
– امداد تی وی متعهد می شود که در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه ای داشته باشد از قطعات یدکی اورجینال برای دستگاه استفاده کند.
– تکنسین های امداد تی وی از نظر تعمیر سخت افزار تلویزیون بسیار با تجربه بوده و می توانند مشکلات موجود بر روی مادربرد دستگاه را شناسایی کرده و این مشکلات را با قیمت مناسب برطرف کنند.
– یکی دیگر از خدمات شرکت امداد تی وی همکاری با تکنسین هایی است که در زمینه تعمیرات برندهای خاصی از تلویزیون مهارت داشته و به صورت تخصصی عیوب این دستگاه ها را برطرف می ‌کنند.
خدماتی که این شرکت ارائه می‌دهد با رقبای خود متفاوت بوده و سعی آنها بر تعمیر دستگاه به جای تعویض تلویزیون متمرکز است که در پایان می تواند هزینه‌های کمتری برای مشتری داشته و همچنین با مدت زمان کوتاه تری همراه باشد.

مشکلات شایع در تلویزیون ها شامل چیست؟

1- مشکلات مربوط به نمایشگر تلویزیون

دمای زیاد ، گرما ، سرما ، رطوبت ونم می تواند به نمایشگر تلویزیون آسیب وارد کند.
رطوبت می تواند باعث ایجاد اتصالات کوتاه در مدارارات داخل تلویزیون شود ، در حالی که گرمای یا سرمای شدید می تواند ظرفیت پیکسل های دستگاه را تغییر داده و رنگ های دستگاه را تغییر دهند.
در صورتی که صفحه نمایش تلویزیون به صورت غیرمنتظره‌ای ترک خورده ، خورد شده و یا توسط آب خوردگی به آن آسیب رسیده‌است است و یا مشکلی در نرم‌افزار دستگاه وجود دارد ، می توانید مطمئن باشید که تیم اختصاصی امداد تی وی در کمترین زمان ممکن این مشکلات را برطرف می‌کنند.

2- مشکلات مرتبط با برق دستگاه

مشکل برق تلویزیون می‌ تواند تحت تاثیر خرابی اجزای داخلی دستگاه ، برق یا مشکلات مربوط به سیم کشی ایجاد شود .
برای برطرف کردن این مشکلات ممکن است نیاز به تعمیر و تعویض قطعات داخلی باشد.

3- ایرادات مرتبط با صدای تلویزیون

در صورتی که تلویزیون صدا نداشته باشد ، ممکن است اتصالات کابل بلندگوها شل شده و یا آی سی خروجی صوتی نامناسب باشد .
همچنین نامناسب بودن ولتاژ تغذیه DC سیستم صوتی و یا حتی خراب بودن داده های آی سی حافظه ممکن است باعث قطع شدن صدای دستگاه شود.

تعمیر تلویزیون در شمال تهران
تعمیر تلویزیون در شمال تهران

3- ایجاد شدن خطوط افقی یا عمودی روی اگر تلویزیون

ایجاد خطوط افقی و عمودی بر روی صفحه نمایش دستگاه می تواند در اثر یکی از سوختگی سیم پیچ ها و یا شل شدن اتصالات ایجاد شود.
عامل دیگری که باعث ایجاد این خطوط افقی یا عمودی بر روی صفحه نمایش تلویزیون می باشد خرابی خازن دستگاه است که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

امداد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در شمال تهران

اگر بعد از یک روز کاری طولانی و سخت هنگامی که برای سرگرمی یا دیدن سریال مورد علاقه تلویزیون را روشن می کنید ، متوجه شوید دستگاه خراب شده و با اشکالاتی همراه است این مسئله ممکن است باعث ناراحتی و باقی ماندن خستگی روز بر تن باشد.
خرابی تلویزیون ممکن است هزینه های زیادی داشته باشد ، اما اگر تعمیر تلویزیون را به تعمیرگاهی مجرب بسپارید ، قطعا تاثیر زیادی در کیفیت تعمیر و کاهش هزینه دارد .
در صورتی که در مناطق شمال شهر تهران زندگی می کنید و دستگاه تلویزیون شما خراب شده است، طبیعی است که به دنبال مرکز معتبری باشید که به محل زندگی شما نزدیک باشد تا تعمیرات دستگاه شما به سرعت انجام شود.
در این گونه مواقع تنها یک تماس با امداد تی وی کافی است تا سرویس کاران این مرکز بلافاصله به محل زندگی شما اعزام شده و دستگاهتان را تعمیر کنند .

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *