mahan-logo40000

09335051212

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران با گارانتی

امداد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران است . سرویسکاران امداد TV تحت نظر مهندسان کره ای ، آموزش دیده و قادرند در کمترین زمان انواع دستگاه تلویزیون معیوب را تعمیر کنند.

امداد تی وی : مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران

مجموعه امداد TV متشکل از پرسنل مجرب و تعمیرگاه مجهز ، با 30 سال سابقه در زمینه تعمیر انواع تلویزیون ، انواع تلویزیون های ایرانی و خارجی را در کمترین زمان با بهترین قطعات تعمیر می نماید . هر کجای تهران که هستید کافی است با ما تماس بگیرید.
✵ اعزام تعمیرکار مجرب به کلیه مناطق تهران
✵ تعمیر تلویزیون در منزل با گارانتی
✵ تعمیرگاه تخصصی تلویزیون  LED – LCD ، QLED هوشمند و… )
✵ مجهزترین تعمیرگاه انواع تلویزیون های ایرانی و خارجی
تعمیر بک لایت تلویزیون – تعمیر برد اصلی ، صدا ، تیکان و…

تعمیرات تخصصی همه برندهای تلویزیون 

تلویزیون سونی – تلویزیون ال جی – تلویزیون سامسونگ – تلویزیون اسنوا – تلویزیون دوو – تلویزیون ایکس ویژن – تلویزیون جی پلاس – تلویزیون تی سی ال – تلویزیون شیائومی – تلویزیون پاناسونیک – تلویزیون نکسار – تلویزیون ایستکول – تلویزیون دنای – تلویزیون وینسنت – تلویزیون پارس – تلویزیون شهاب – تلویزیون هایسنس – تلویزیون هاردستون – تلویزیون زلموند – تلویزیون مجیک – تلویزیون ام جی اس – تلویزیون پانورامیک – تلویزیون هیمالیا – تلویزیون آوکس – تلویزیون فیلیپس – تلویزیون مارشال – تلویزیون بلست – تلویزیون بوکر – تلویزیون هیوندای – تلویزیون اکسون – تلویزیون وستل – تلویزیون آنستار – تلویزیون سی یرا – تلویزیون مستر تک – تلویزیون لایف – تلویزیون لئوکو – تلویزیون صنام – تلویزیون بست – تلویزیون سام – تلویزیون آیوا – تلویزیون لیماک جنرال – تلویزیون ایوولی – تلویزیون ایلیا – تلویزیون الیو – تلویزیون سونیا – تلویزیون جنرال – تلویزیون جنرال گلد – تلویزیون امپریال – تلویزیون استاد تراک – تلویزیون گلد فینچ – تلویزیون یونیوا و…

emdad call min
تعمیرکار تلویزیون در غرب تهران
تعمیرکار تلویزیون در شرق تهران
تعمیرکار تلویزیون در شمال تهران
تعمیرکار تلویزیون در جنوب تهران

مشکلات و خرابی های رایج تلویزیون

1. تلویزیون قادر به گرفتن یک کانال نیست.

مشکلاتی که در آنتن تلویزیون ایجاد می شود باعث می شود تا دستگاه قادر به برقراری ارتیاط با یک یا چند شبکه نباشد.
مشکلات آنتن شامل ایراد در سیم یا خود آنتن است. برای برطرف کردن این مشکل کافیست ابتدا تلویزیون را با یک آنتن دیگر تعویض کنید.
اگر مشکل برطرف نشد به احتمال زیاد firmware یا تیونر در برد مین ایراد دارد که برای برطرف کردن آن نیاز است از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید یا از یک دستگاه گیرنده دیجیتال برای برقراری ارتباط با کانال مورد نظر استفاده کنید.

2. عدم کار کردن کنترل دستگاه

کار نکردن کنترل تلویزیون در بیشتر موارد به علت خرابی کنترل ایجاد می شود . برای آنکه این مشکل را برطرف کنید ابتدا باتری های کنترل تلویزیون را بررسی نموده و آنها را تعویض کنید ، زیرا تمام شدن باتری باعث عدم کار کردن آنها می شود.
اگر مشکل برطرف نشد ، در صورتی که فکر می کنید کنترل به طور کامل خراب شده است می‌توانید از کنترل کسانی که برند دستگاه آنها مشابه برند تلویزیون شما می باشد استفاده نموده و بررسی کنید که آیا با کنترل دیگر عملکرد تلویزیون درست است یا نه.
توجه داشته باشید که برخی از برندهای تلویزیون مانند ایکس ویژن با کنترل های دیگر کار نمی کنند.
تمیز کردن قسمت جلوی تلویزیون که به عنوان گیرنده تلویزیون عمل می‌کند نیز ممکن است باعث تعمیر تلویزیون شود.

3. به هم ریختگی و خراب شدن رنگ تصاویر

این مشکل در صورت به هم ریختن تنظیمات تلویزیون ایجاد می شود.
تمام تلویزیون ها تنظیماتی دارند که به صورت پیش فرض بر روی تلویزیون قرار گرفته اند .
در صورتی که رنگ های تلویزیون به صورت مات هستند ، باید تنظیمات پیش فرض را تغییر داده و آنها را در حالت های مختلف بررسی کنید .
همچنین در قسمت تنظیمات گزینه‌ هایی به نام کنتراست و Saturation وجود دارد که با افزایش آن ها می توانید باعث پررنگ تر شدن رنگ ها شوید.
در صورتی که تصاویر تلویزیون تاریک و بدون نور است باید در قسمت تنظیمات ، گزینه روشنایی را افزایش دهید.
هنگام به هم ریختن تن رنگ ها در تصاویر باید با تغییر دادن تنظیمات گزینه های
temperature Color و White balance مشکل را برطرف کنید.

تعمیر تلویزیون در تهران
تعمیر تلویزیون در تهران

4. عدم اتصال تلویزیون به سینما خانگی

در صورتی که تلویزیون شما به سینمای خانگی متصل نمی شود ، باید بدانید که اگر تلویزیون تنها به سینما خانگی وصل نشده و به دستگاه‌های دیگر متصل می شود ممکن است ایراد از ورودی HDMI یا DVI بوده که این مشکل مربوط به تلویزیون نیست و همچنین ممکن است سیم ها نا مرغوب و بدون کیفیت باشند.
یکی دیگر از عواملی که سبب عدم اتصال تلویزیون به سینما خانگی می شود هماهنگ نبودن و همخوانی نداشتن دو دستگاه با یکدیگر می باشد.

5. خاموش شدن ناگهانی دستگاه

هنگامی که تلویزیون شما چند دقیقه پس از روشن شدن خود به خود خاموش می شود ، ممکن است ایراداتی در تنظیمات تایمر دستگاه به وجود آمده باشد.
در این صورت بازگرداندن تنظیمات دستگاه به حالت کارخانه مشکل را برطرف می‌کند.
عامل دیگری که سبب خاموش شدن ناگهانی تلویزیون می شود خراب شدن پاور یا مین برد دستگاه است.
در صورتی که خازن ها در قسمت برد تغذیه خراب شده و یا آی سی در مین برد دچار ایراد شده باشد نیز باعث خاموش شدن ناگهانی تلویزیون می شود.
روشن بودن تلویزیون به مدت طولانی و یا قرار دادن آن در جایی که دما و رطوبت زیادی دارد و همچنین نوسانات برق در محیط از عوامل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون می باشند .
یکی دیگر از عوامل که در صورت ایجاد برای تعمیر تلویزیون نیاز به بررسی تخصصی توسط افراد متخصص در این زمینه دارد ، ایجاد مشکل در اتصالات BGA در برد است.

6. ایجاد صدای نویز الکتریکی از پشت دستگاه

گاهی اوقات نشتی خازن باعث می شود که صداهایی که دارای فرکانس بالایی هستند از محلی که مربوط به قرارگیری برد بوده و در پشت دستگاه قرار دارد ، شنیده شود. در این صورت خازن ها باید تعویض شوند.
ممکن است نویز الکتریکی به دلیل اشکال در ساختار برد یا طراحی مدار باشد که این مشکل با نام Coil whine معروف بود و قابل رفع نیست.

7. دوتایی شدن تصاویر

در تلویزیون ها پایه های فلتی وجود دارند که به پنل متصل هستند . در صورتی که برخی از این پایه ها جدا شوند باعث نمایش دوتایی تصاویر می‌شوند .
با توجه به اینکه برطرف شدن این مشکل باید در یک محیط تخصصی و به وسیله دستگاه لیزر انجام شود ، بنابراین باید تلویزیون خود را در اسرع وقت به یک تعمیرکار حرفه ای نشان دهید تا از خراب شدن بیشتر دستگاه جلوگیری کنید.

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *