mahan-logo40000

09335051212

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شهرک غرب

تعمیر تلویزیون سامسونگ در شهرک غرب تهران تنها یکی از خدمات امداد تی وی است. این مرکز با همکاری با کادری حرفه ای و مجرب آماده تعمیر تخصصی تلویزیون سامسونگ شما است.

امداد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شهرک غرب

در منطقه ۲ و غرب تهران یکی از محله های معروف تهران موسوم به شهرک غرب قرار دارد. این منطقه به دلیل داشتن شهرسازی مدرن، خیابان‌کشی‌های عریض و استاندارد، تراکم جمعیت پایین، آب‌وهوای پاکیزه، امکانات رفاهی و درمانی، خانه‌های ویلایی با معماری متفاوت و دسترسی آسان به شریان‌های اتوبانی شهر، به یکی از گرانقیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران بدل شده‌است.
امداد تی وی نیز خدمات خود را در سعادت آباد گسترش داده و آماده انجام کارهای تعمیراتی مربوط به تلویزیون خصوصا تعمیر تلویزیون سامسونگ در سعادت آباد است.
این مرکز با برخورداری از بیش از ۳۰ سال سابقه کاریو به دلیل تجربه و مهارت زیادی که در این سالها کسب کرده می تواند درکوتاه ترین زمان ممکن مشکلات دستگاه را شناسایی و برطرف کند.

تعمیر تلویزیون سامسونگ ال سی دی LCD
– تعمیر تلویزیون سامسونگ ال ای دی LED
– تعمیر تلویزیون سامسونگ اسمارت (هوشمند)
– تعمیر تلویزیون خمیده سامسونگ در شهرک غرب
– تعمیر برد تلویزیون سامسونگ در شهرک غرب
تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ در شهرک غرب
– تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ در شهرک غرب
– تعمیر برد پاور تلویزیون سامسونگ در شهرک غرب
– تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ در شهرک غرب
– تعمیر صفحه تلویزیون سامسونگ در شهرک غرب
تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل در شهرک غرب

emdad call min

سامسونگ یکی از برندهای پیشتاز از نظر دوام و قابلیت اطمینان است . اکثر تلویزیون های موجود در بازار در حال حاضر بر اساس فناوری ال سی دی کار می کنند . این نوع تلویزیون نور خود را تولید نمی کنند آنها از پنل های ال سی دی که مکان نمایش نور را بر روی صفحه کنترل میکند، استفاده می کنند.
دو فناوری دیگر OLED و QLED نیز وجود دارند که با ال سی دی رقابت می کنند، اما فناوری ال سی دی طول عمر منبع نوری را تعیین می کند که در نهایت طول عمر تلویزیون را تعیین می کند.
در نتیجه طول عمر متوسطه یک تلویزیون ال سی دی بین ۳۰ تا ۶۰ هزار ساعت یا ۵ تا ۷ سال است.
تلویزیون های سامسونگ به دلیل فناوری QLED دارای رنگ و کنتراست بالایی هستند .QLED نوعی فناوری پنل ال سی دی است که با ارائه تصاویر تلویزیونی روشن و واضح تر و با تاثیر بیشتر عملکرد تلویزیون را افزایش می دهد.
فناوری QLED با قیمت مناسب در نمایشگرهای بزرگ تعبیه شده است، بنابراین اکثر این تلویزیون ها دارای حداقل رزولوشن 4K و 8K هستند.
علاوه بر این به لطف این فناوری از قابلیت های عالی ارتقاء نیز برخوردار بوده و می تواند محتوایی با وضوح پایین را شبیه تصاویر 4K ارائه دهد.
این برند همچنین به روزرسانی های منظمی را برای فناوری های پیشرفته خود ارائه می دهد که باعث می شود همه چیز بدون مشکل اجرا شود.

نحوه افزایش طول عمر تلویزیون سامسونگ

هر چقدر صفحه نمایش تلویزیون بزرگتر باشد قیمت دستگاه و هزینه پرداختی آن بیشتر میشود. اگر می خواهید مطمئن شوید که از دستگاه خود بیشترین بهره را می برید باید به خوبی از آن نگهداری و مراقبت کنید.
با استفاده مداوم از تلویزیون، دستگاه ممکن است خراب شده یا طول عمر آن کاهش یابد. دو مورد از عواملی که نشان دهنده کاهش طول عمر دستگاه می باشند روشنایی و کیفیت تصویر آناست . در تلویزیون های سامسونگ کیفیت تصویر با گذشت زمان شروع به محو شدن می کند، اما طبق نظر تکنسین های امداد تی وی برخی اقدامات را می توانید برای افزایش طول عمر آن ها انجام دهید.

1. نور پس زمینه دستگاه را خاموش کنید.
تلویزیون خود را روی حالت استاندارد و یا ذخیره انرژی قرار دهید. وضوح تصویر مانند Vividi یا Dynamic نیست اما ال ای دی های تلویزیون از بین نمی روند . انجام این کار می تواند باعث شود که ده سال به عمر تلویزیون شما افزوده شود.

2. سطح روشنایی تلویزیون خود را تنظیم کنید.
اگر تصویر شروع به کم نور شدن کند ، کیفیت تصویر تحت تاثیر قرار می گیرد و در نهایت کمرنگ می شود و عمر طول عمر دستگاه شما را به شدت کاهش می دهد. برای جلوگیری از آن می توانید تلویزیون خود را روی تنظیمات فیلم یا Home قرار دهید.

3. از تماشای تلویزیون در حالت استندبای خودداری کنید.
4. تلو سامسونگ خود را نزدیک پنجره قرار ندهید در این صورت نور خورشید میتواند به اجزای دستگاه آسیب برساند.

5. از قرار دادن تلویزیون در نزدیکی وسایل گرمایشی مانند شومینه، رادیاتور و بخاری اجتناب کنید. زیرا خاکستر، گرما و گرد و غبار حاصل از شومینه و گرمای حاصل از دستگاه های نامبرده شده می تواند طول عمر دستگاه را به شدت کاهش دهد.

6. از قرار دادن تلویزیون بر روی زمین جهت جلوگیری از جمع آوری گرد و غبار جلوگیری کنید . برای دوام و ایمنی دستگاه بهتر است آن را بر روی دیوار نصب کنید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در شهرک غرب
تعمیر تلویزیون سامسونگ در شهرک غرب

 7. از یک تنظیم کننده ولتاژ برای محافظت از تلویزیون سامسونگ خود در برابر افزایشیا افت برق استفاده کنید.

8. فاصله دستگاه با دیوار را حفظ کنید تا تلویزیون فضای کافی برای تهویه را داشته باشد.
9. در صورتی که تلویزیون تماشا نمی کنید آن را خاموش کرده و از برق بکشیدتا علاوه بر افزایش عمر دستگاه در هزینه های مرتبط با قبوض برق نیز صرفه جویی شود.

برای درخواست تعمیرکار از نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شهرک غرب ، با امداد تی وی تماس بگیرید. 

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *