نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در غرب تهران با گارانتی

تعمیر تلویزیون سونی در غرب تهران ، توسط تعمیرکاران امداد تی وی به سرعت انجام می شود .
با توجه به اینکه شرکت سونی یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم صوتی و تصویری در دنیا است و محصولات خود را با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا به بازار عرضه می کند ، بنابراین در صورت ایجاد مشکل و خرابی در این دستگاه ها نیاز به ابزارهای خاصی می باشد.

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سونی در غرب تهران

امداد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سونی در غرب تهران است که بیش از ۳۰ سال در زمینه تعمیر لوازم صوتی و تصویری فعالیت دارد و توانسته است اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.
تعمیرکاران امداد تی وی مجهز به ابزارهای پیشرفته عیب یابی بوده و می توانند مشکلات انواع تلویزیون های سونی را در کمترین زمان تشخیص و برطرف کنند

✵ اعزام تعمیرکار تلویزیون سونی به کلیه نقاط غرب تهران
✵ تعمیر تلویزیون سونی در منزل با گارانتی
✵ تعمیرگاه تخصصی تلویزیون سونی ( LED – LCD ، هوشمند ، براویا و… )
✵ تعمیر بک لایت تلویزیون با کمترین قیمت
✵ تعویض پنل شکسته و آب خورده تلویزیون
✵ تعمیر برد تلویزیون سونی
✵ تعمیر بک لایت تلویزیون سونی
✵ تعمیر مین برد تلویزیون سونی
✵ تعمیر برد پاور تلویزیون سونی
emdad call min

نمایندگی تعمیر تلویزیون در نمایندگی غرب تهران :

. تعمیر تلویزیون سونی در پونک ، تعمیر تلویزیون سونی در ستارخان ،تعمیر تلویزیون سونی در آریاشهر (صادقیه)
. تعمیر تلویزیون سونی در جنت آباد ،تعمیر تلویزیون سونی در شهر زیبا ، تعمیر تلویزیون سونی شهران
. تعمیر تلویزیون در سونی طرشت ، تعمیر تلویزیون سونی در گیشا ، تعمیر تلویزیون سونی در چیتگر
. تعمیر تلویزیون سونی در شهرک اکباتان ، تعمیر تلویزیون سونی در کن ،تعمیر تلویزیون سونی در آزادی
. تعمیر تلویزیون سونی در حصارک ،تعمیر تلویزیون سونی در بلوار فردوس، تعمیر تلویزیون سونی در دهکده المپیک
. تعمیر تلویزیون سونی در تهرانسر ، تعمیر تلویزیون سونی در چهار دیواری، تعمیر تلویزیون سونی در تهران ویلا
. تعمیر تلویزیون سونی در مهرآباد و…

نحوه ارائه خدمات امداد تی وی

– هنگام تماس و در خواست خدمات از امداد تی وی می توانید با خیال راحت دستگاه خود را به تعمیرکاران امداد تی وی بسپارید . زیرا تعهد کاری و مسئولیت پذیری آنها در قبال تعمیر دستگاه مشتری بسیار زیاد بوده و بدلیل تجربه زیاد ، در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات دستگاه شما برطرف می شود.
– تنها یک تماس با امداد تی وی و مشخص کردن آدرس و زمانی که در منزل هستید ، کافی است تا سرویسکاران امداد تی برای رفع مشکل در زمان مقرر به محل مورد نظر مشتری اعزام شوند.
– یکی دیگر از خدماتی که امداد تی وی ارائه می دهد این است که در صورت خرابی قطعه ای در تلویزیون تعمیرکاران این شرکت آن قطعه را با قطعه اصل و اورجینال جایگزین کرده و برای کارهای تعمیراتی که انجام می دهند گارانتی 90 روزه ارائه می دهند .

عیوب شایع تلویزیون سونی

مدل تلویزیون های ال ای دی سونی در پشت قاب دستگاه درج شده است ، همچنین می توانید با استفاده از دفترچه راهنمای تلویزیون و یا کارت گارانتی مدل تلویزیون خود را پیدا کنید و هنگام تماس با امداد تی وی مدل دستگاه خود را نیز ذکر کنید ، زیرا تلویزیون های سونی دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام خرابی های مختص خود را دارند.
در صورتی که امداد تی وی ، مدل تلویزیون را بداند ، تعمیرکارانی که در زمینه برطرف کردن این عیوب متخصص تر هستند را به محل شما اعزام می کند.

تعمیر تلویزیون سونی در غرب تهران
تعمیر تلویزیون سونی در غرب تهران

عیب یابی تلویزیون های ال ای دی سونی

در تلویزیون های سونی سیستمی با نام Self Diagnostic وجود دارد که در صورتی که دستگاه با مشکلاتی نظیر عدم روشن شدن ، چشمک زدن و یا خراب شدن قطعات داخلی روبرو شود ، این سیستم دستگاه را به حالت استندبای برده به طوری که چراغ استندبای روشن و خاموش می شود و به حالت چشمک زدن در می آید. تعداد چشمک های استندبای نشان از این است که کدام قطعه در تلویزیون دچار اشکال شده است.
امروزه در تلویزیون های ال ای دی سونی سیستم عیب یاب داخلی پیشرفت چشم گیری داشته و به دلیل دقت بالایی که دارد باعث‌ می شود تعمیرکاران اشکال تلویزیون را بهتر تشخیص دهند.
اما مشکل این سیستم عیب یاب داخلی این است که ممکن است نتوانند برخی ایرادات مانند ایجاد نویز روی تصاویر ، عدم دارا بودن صدا و تصویر در ورودی ها ، عدم توانایی تشخیص اطلاعات دریافتی توسط دستگاه می باشد.
یکی دیگر از قطعات تلویزیون های سونی که در صورت خراب شدن نیاز به بررسی تخصصی دارد ، بک لایت دستگاه می باشد.

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی

بک لایت یا نور پس‌زمینه که باعث ایجاد تصاویر بر روی پنل دستگاه می‌شود با عوامل مختلفی مانند زیاد بودن نور دستگاه ، پایان یافتن عمر مفید و… خراب شده و ممکن است نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشد.
تعمیرکاران امداد تی وی در زمینه تعمیر و یا تعویض بک لایت تلویزیون سونی بسیار تخصصی عمل کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات مربوط به این قسمت را برطرف می کنند.
برای تعمیر یا تعویض بک لایت ، نیازی به حمل تلویزیون به تعمیرگاه نبوده و در محل مشتری این مشکل قابل برطرف شدن است ، اما در صورتی که تعویض بک لایت نیاز به ابزار خاصی داشته باشد ممکن است لازم باشد تلویزیون را به تعمیرگاه انتقال دهید.

تعمیر مین برد و پاور تلویزیون سونی

گاهی اوقات در صورت اتصال کابل HDMI غیر استاندارد به تلویزیون سونی ، مین برد دستگاه خراب می شود که این مسئله ممکن است باعث سوختن CPU دستگاه نیز بشود.
همچنین آب خوردگی تلویزیون نیز باعث خراب شدن مین برد دستگاه می شود.
هنگامی که تعمیرکاران امداد تی وی با خراب شدن مین برد تلویزیون سونی رو به رو می شوند به دلیل آن که هزینه آن به نوع و میزان خرابی بستگی دارد ، ابتدا دستگاه را عیب یابی نموده ، سپس هزینه تعمیر را با مشتری در میان می‌گذارند و در صورت رضایت مشتری پروسه تعمیر آن را آغاز می کنند.
یکی دیگر از مشکلاتی که در تلویزیون های سونی ممکن است ایجاد شود ، خرابی برد پاور است .
برد پاور یا منبع تغذیه در تلویزیون ها ولتاژ را بین سایر برد ها و قسمت های دستگاه ها توزیع می کند .در صورتی که اختلالی در این قطعه ایجاد شود تلویزیون بلا استفاده می گردد.
علائم و مشخصاتی که نشان دهنده خرابی برد پاور می باشند شامل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ، روشن نشدن دستگاه ، چشمک زدن چراغ استندبای و روشن نشدن دستگاه می باشد.

با امداد تی وی تماس بگیرید

در صورت ایجاد هر یک از موارد بالا تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیر برد پاور امداد تی وی به محل شما اعزام شده و برد پاور را تعمیر و در صورت نیاز به تعویض آن را با قطعات اصلی و اورجینال جایگزین می کنند.

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *