نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی شرق تهران با گارانتی

 امداد تی وی مرکز خدمات تعمیر تلویزیون سونی شرق تهران است. هر ساله مدل های جدیدی از تلویزیون که به روش های تکنولوژیکی جدید تولید شده‌اند به بازار عرضه می‌شوند و در اکثر خانه ها حداقل یک دستگاه تلویزیون وجود دارد . این مسئله باعث شده است که افراد نیاز داشته باشند تا به صورت هوشمندانه یک مرکز معتبر تعمیر تلویزیون را که توانایی تعمیر انواع مدل های جدید تلویزیون را دارد انتخاب کنند.

مرکز  تخصصی تعمیر تلویزیون سونی در شرق تهران

در هر کدام از مناطق و محلات شرق تهران که زندگی می کنید می توانید با مشاهده کوچکترین آسیب در تلویزیون خود با امداد تی وی تماس بگیرید تا این مرکز تکنسین‌های خود را بلافاصله برای عیب یابی و تشخیص مشکل و برطرف کردن آن به محل مورد نظر شما اعزام کند.

✵ اعزام تعمیرکار مجرب تلویزیون سونی به کلیه نقاط شرق تهران
✵ تعمیر تلویزیون سونی در منزل با گارانتی
✵ تعمیر پنل تلویزیون سونی
✵ تعمیر پاور تلویزیون سونی
✵ تعمیر تلویزیون سونی ضربه خورده
✵ تعمیر رنگ تلویزیون سونی
✵ تعمیر صفحه تلویزیون سونی
✵ تعمیر صدای تلویزیون سونی
✵ تعمیر فلت تلویزیون سونی
✵ تعمیر بک لایت تلویزیون سونی
✵ تعمیر تلویزیون سونی هوشمند ،  LED ، LCD
✵ تعمیر مین برد تلویزیون سونی
emdad call min

 تعمیر تلویزیون سونی شرق تهران

. تعمیر تلویزیون سونی در تهران نو ،تعمیر تلویزیون سونی در تهرانپارس، تعمیر تلویزیون سونی در نارمک
. تعمیر تلویزیون سونی در سرخه حصار، تعمیر تلویزیون سونی در پیروزی، تعمیر تلویزیون سونی در گرگان
. تعمیر تلویزیون سونی در وحیدیه، تعمیر تلویزیون سونی در کالاد، تعمیر تلویزیون سونی در شمس‌آباد
. تعمیر تلویزیون سونی در حکیمیه، تعمیر تلویزیون سونی در نیروی هوایی، تعمیر تلویزیون سونی در نظام آباد
. تعمیر تلویزیون سونی در مجیدیه، تعمیر تلویزیون سونی در حشمتیه، تعمیر تلویزیون سونی در منصورآباد و ….

بشنوید :  خرابی های رایج تلویزیون سونی

علت قفل شدن تلویزیون سونی

این نوع آسیب معمولاً در تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی سونی اتفاق می‌افتد ، اما در تلویزیون های لوله کاتدی نیز غیر معمول نیست . قفل شدن تلویزیون سونی می ‌تواند به دلیل فشار نادرست دکمه روی کنترل ایجاد شود و همچنین می‌ تواند به دلیل آن باشد که یک قطعه سخت افزاری در دستگاه اسیب دیده است.
برای برطرف کردن این مشکل می توانید از تکنسین‌های امداد تی وی کمک بگیرید.

علت بی صدا بودن تلویزیون

صدا یکی از موارد مهم در مدارهای الکترونیکی تلویزیون است ، زیرا عملکرد این دستگاه ها ارائه تصویر و صدا است و اگر صدا کار نکند باعث بی استفاده شدن تلویزیون می شود مگر این که از بلندگوهای جداگانه استفاده کنید.
از جمله دلایل بی صدا بودن تلویزیون می‌ توان به بهم ریختن تنظیمات صوتی دستگاه، ایجاد مشکل در مین برد تلویزیون و خرابی بلندگوهای آن اشاره نمود.

تیره و تاریک شدن تصاویر تلویزیون ال ای دی سونی با وجود عادی بودن صدا

تلویزیون های ای ال ای دی سونی با فناوری پیچیده تر و ظاهری مینیمال از جمله دستگاه های محبوب در بین کاربران هستند .در صورتی که در تلویزیون ال ای دی سونی شما تصاویر بسیار تیره و تاریک هستند اما صدا به صورت عادی است ممکن است آسیب به دلایل مختلفی مانند آسیب دیدن آی سی نزدیک برد تیکان، خاموش بودن نور پس زمینه یا آسیب نرم‌افزاری ایجاد شده باشد.
اولین کاری که در هنگام مواجه شدن با این مشکل باید انجام دهید به روز رسانی سیستم عامل تلویزیون است . در صورتی که پس از انجام این کار مشکل برطرف نشد می توانید با امداد تی وی تماس بگیرید.

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی

بک لایت یکی از اجزای مهم تلویزیون است که می توان آن را به قلب دستگاه تشبیه کرد ، زیرا اگر بک لایت آسیب ببیند این آسیب بر جاهای دیگر نیز منتقل می شود. این قطعه در تلویزیون های سونی باعث تامین نور صفحه نمایش می شود.
از جمله عواملی که باعث سوختن و آسیب بک لایت در تلویزیون سونی می شود می توان به قرار داشتن تنظیمات آن بر روی حالت حداکثر که باعث ایجاد فشار بر ال ای دی دستگاه می ‌شود، قرار دادن تلویزیون در محیط خیلی گرم و نزدیک وسایل گرمایشی مانند شوفاژ، شومینه، بخاری و غیره و روشن بودن مداوم تلویزیون می باشد.

عدم وجود تصویر در تلویزیون سونی

یکی دیگر از مشکلات رایج تلویزیون های سونی عدم نشان دادن تصویر است که این مشکل معمولا به دلیل استفاده زیاد از دستگاه و افت کیفیت آن ایجاد می شود. ریختن آب روی صفحه نمایش تلویزیون و نفوذ آب به قسمت های داخلی نیز باعث قطع شدن تصاویر دستگاه شده و ایجاد شدن مشکل و خرابی در ولتاژ بک لایت نیز می تواند منجر به ایجاد اختلال در قسمت برد پاور دستگاه شود.

فرسودگی یا پارگی کابل

آنتنی که تلویزیون را به آنتن های ماده متصل می کند به عنوان کابل کواکسیال شناخته می‌ شود .این کابلمعمولاً از مس ساخته شده و از یک سیم بلند با نوک فلزی دایره‌ای تشکیل شده است و پشت تلویزیون پیچ می ‌شود.
پایین بودن کیفیت تصویر یا صدا به دلیل مشکل در کابل کواکسیال ایجاد می شود. این موارد معمولاً با چرخاندن نوک کابل تا بازگشت کیفیت تصویر قابل اصلاح هستند اما در برخی موارد اتصالات فلزی ممکن است از کار افتاده و نیاز به تعویض داشته باشند .
در صورتی که اتصالات مشکلی ندارد ممکن است نیاز به خرید یک کابل جدید داشته باشید اما اگر که کابل جدید هم نتواند مشکل را برطرف کند اتصالات روی تلویزیون ممکن است نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشند که این کار باید فقط توسط تعمیر کاران ماهر انجام شود.

تعمیر تلویزیون سونی شرق تهران
تعمیر تلویزیون سونی شرق تهران

اشکالات مغناطیس تلویزیون سونی

اگر در هر کانال تصویر ضعیفی دریافت می کنید اما مشکلی در اتصالات تلویزیون شما وجود ندارد ممکن است کار مغناطیسی تلویزیون شما مشکل داشته باشد . تمام دستگاه ها دارای یک عملکرد ضد مغناطیس داخلی هستند که تضمین می کند دستگاه در هنگام روشن شدن از تداخل مغناطیسی عاری باشد. هر وسیله ای مانند بلندگو های استریو یا موتورهایی که ممکن است به صورت مغناطیسی با تلویزیون تعامل داشته باشند را از نزدیک تلویزیون بردارید، اگر این کار کمکی نکرد ممکن است عملکرد الکترومغناطیسی تلویزیون معیوب باشد.
توصیه می شود برای تامین ایمنی خود و جلوگیری از خرابی های بیشتر در تلویزیون بررسی و تعمیر تمام موارد ذکر شده در این مقاله را به افراد متخصصی که در این زمینه تجربه و مهارت کافی را داشته و از علم تعمیر تلویزیون به خوبی آگاهند، بسپارید.

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *