تعمیر تلویزیون پاناسونیک در تهران 90 روز گارانتی

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در تهران توسط امداد تی وی در تمام مناطق تهران با اعزام سریع تعمیرکار انجام می شود .
امداد تی برای تعمیر تلویزیون پاناسونیک در تهران در شمال – جنوب ، شرق و غرب تهران نمایندگی داشته و تعمیرات تخصص انواع تلویزیون های پاناسونیک را با کمترین هزینه انجام می دهد.

امداد تی وی : نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک در تهران

مجموعه امداد تی وی متشکل از پرسنل مجرب  و تعمیرگاه مجهز ، با 30 سال سابقه در زمینه تعمیر تلویزیون پاناسونیک در تهران ، انواع تلویزیون های پاناسونیک را در کمترین زمان با بهترین قطعات تعمیر می نماید . هر کجای تهران که هستید کافی است با ما تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در منزل تعمیر پنل تلویزیون پاناسونیک
تعمیر مین بورد تلویزیون پاناسونیک
تعمیر تلویزیون LED – LCD  و..
تعمیر بورد پاور تلویزیون پاناسونیک تعمیر تلویزیون پاناسونیک ضربه خورده
تعمیر بک لایت تلویزیون پاناسونیک تعمیر رنگ تلویزیون پاناسونیک

emdad call min

نمایندگی امداد تی وی : تعمیر تلویزیون پاناسونیک شمال تهران

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در تهران : تجریش، نیاوران، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، ، اقدسیه، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، تهران ویلا، سعادت آباد ، ونک ، شهرک غرب

نمایندگی امداد تی وی : تعمیر تلویزیون پاناسونیک غرب تهران

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در تهران : پونک ، ستارخان ، آریاشهر (صادقیه) ، جنت آباد ، شهر زیبا ، شهران ، طرشت ، گیشا ، چیتگر ، شهرک اکباتان ، کن ، آزادی ، حصارک ،تهرانسر ، بلوار فردوس، دهکده المپیک , وردآورد، چهار دیواری، تهران ویلا، مهرآباد و…

نمایندگی امداد تی وی : تعمیر تلویزیون پاناسونیک شرق تهران

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در تهران : تهرانپارس، نارمک، تهران نو، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد و…

نمایندگی امداد تی وی : تعمیر تلویزیون پاناسونیک جنوب تهران

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در تهران : افسریه ، پیروزی ، نازی آباد ، خانی آباد ، مولوی ، شوش ، منیریه ، عبدل آیاد ، یافت آباد ، بازار تهران ، جوادیه ، مشیریه، راه آهن ، حسن آباد ، یاخچی‌ آباد، خراسان، دولت‌آباد ، شهر ری و…

شرکت پاناسونیک یک شرکت ژاپنی معروف در زمینه تولید انواع محصولات الکترونیکی، از جمله تلویزیون‌ است . تلویزیون‌های پاناسونیک مشهور به کیفیت تصویر بالا، طراحی شیک، و تکنولوژی‌های نوین هستند.

محصولات تلویزیونی پاناسونیک شامل مدل‌های مختلفی با اندازه‌ها، رزولوشن‌ها و ویژگی‌های متفاوت می‌شوند، از جمله تلویزیون‌های 4K و 8K با تکنولوژی‌های HDR (High Dynamic Range) برای ارائه تصاویر با کیفیت بالا.
برخی از مدل‌های تلویزیون پاناسونیک از سیستم‌های هوشمند خود بهره می‌برند که امکان دسترسی به برنامه‌های محبوب، اپلیکیشن‌ها، و خدمات جهانی را فراهم می‌کنند.

رایج ترین خرابی های تلویزیون های پاناسونیک

۱. چشمک زدن چراغ پاور

در صورتی که چراغ پاور در تلویزیون پاناسونیک شما چشمک می زند نشان دهنده مشکل در سیستم داخلی دستگاه می باشد که این مشکل با توجه به تعداد چشمک ها و حالت های آن در دستگاه متفاوت بوده و نیاز به بررسی تخصصی دارد .

۲. تلویزیون پاناسونیک به طور ناگهانی خاموش می شود.

یکی از مشکلات رایج در تلویزیون های پاناسونیک خاموش شدن ناگهانی دستگاه در حین عمل کرد می باشد.
برای بررسی علت این مشکل ابتدا باید اتصالات برق دستگاه را بررسی نموده و از عدم اختلال و پارگی در سیم ها و عدم وجود نوسان در برق اطمینان حاصل کنید .
زیرا نوسانات برق می توانند باعث اختلالات مخربی در دستگاه شوند.
برای جلوگیری از ایجاد این مشکل لازم است از یک محافظ یا تنظیم کننده ولتاژ استفاده نموده و از اتصال کابل برق تلویزیون به طور مستقیم به پریز برق خودداری کنید .

۳. ایجاد شدن خط افقی یا عمودی در صفحه نمایشگر تلویزیون پاناسونیک

یکی دیگر از مشکلات شایع در تلویزیون های پاناسونیک خراب شدن پنل دستگاه می باشد که باعث ایجاد یک خط افقی یا عمودی در نمایشگر دستگاه می‌شود.
از جمله مواردی که باعث خراب شدن پنل در تلویزیون های پاناسونیک می شود می توان به استفاده مداوم یا طولانی مدت از دستگاه اشاره نمود.
برای برطرف کردن این مشکل با توجه به اینکه ممکن است نیاز به تعویض پنل باشد لازم است از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید .

۴. عدم روشن شدن تلویزیون

یکی دیگر از مشکلات شایع در تلویزیون های پاناسونیک ، روشن نشدن دستگاه است.
برای بررسی این مشکل لازم است ابتدا اتصالات برق را بررسی کنید و در صورتی که از محافظ استفاده می ‌کنید کابل برق را از محافظ جدا نموده و آن را به صورت مستقیم به پریز برق متصل کنید .
زیرا گاهی اوقات مشکلات به وجود آمده در محافظ باعث روشن نشدن دستگاه می شود.
در صورتی که اشکال از برق یا محافظ نبود ممکن است قطعات داخلی تلویزیون مانند برد پاور آسیب دیده و یا سوخته باشند.
توصیه می‌کنیم برای عیب یابی دستگاه از یک تعمیرکار حرفه ای و متخصص در زمینه تعمیر تلویزیون های پاناسونیک کمک بگیرید.

۵. قطع شدن صدا یا تصویر در تلویزیون های پاناسونیک

گاهی اوقات در تلویزیون های پاناسونیک مشکلاتی رخ می دهد که باعث قطع شدن صدا یا تصویر می شود.
در صورتی که از سالم بودن کابل های ورودی و خروجی دستگاه مطمئن هستید باید از یک تعمیرکار حرفه‌ای برای حل این مشکل کمک بگیرید.
زیرا قطع شدن صدا یا تصویر در تلویزیون های پاناسونیک عمدتاً به دلیل از کار افتادن و مختل شدن T.CON ایجاد می شود.

۶. پرش داشتن تصاویر

در بسیاری از برندهای تلویزیون از جمله تلویزیون پاناسونیک ، پرش تصویر یک ایراد شایع می باشد به طوری که ممکن است علاوه بر پرش ، تصویر دارای لرزش نیز باشد.
عوامل مختلفی مانند اختلال در پنل دستگاه ، سوختن لامپ های تصویر ، ایجاد مشکل در پاور، مین برد یا منبع تغذیه نیز می توانند باعث ایجاد پرش تصاویر شوند.

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در تهران
تعمیر تلویزیون پاناسونیک در تهران

۷. قطعی پورت AV یا HDMI دستگاه

یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران تلویزیون های پاناسونیک با آن روبه رو می شوند عدم کارکرد صحیح و یا قطع شدن کامل پورت های AV یا HDMI این دستگاه ها است.
درست است که بر طرف کردن این مشکل کار آسانی است ،اما یک کار تخصصی بوده و نیاز به کمک گیری از افراد تکنسین در این زمینه می باشد .
زیرا لازم است برای رفع آن ، مین برد تلویزیون مورد بررسی قرار گیرد.

۸. خراب شدن تغذیه

گاهی اوقات در تلویزیون های پاناسونیک تغذیه دستگاه با مشکلاتی روبرو شده و نیاز به تعمیر دارد.
اگر مشکل از برد تغذیه باشد برای رفع مشکل نیاز است که ولتاژ تغذیه را کنترل کنید ، زیرا عدم ولتاژ یا پایین بودن آن ممکن است باعث خراب شدن آداپتور شود.
برای آنکه از سالم بودن آداپتور و عملکرد صحیح آن مطمئن شوید می توانید با استفاده از یک لامپ ۲۴ ولتی و متصل کردن آن به خروجی آداپتور عملکرد آن را بررسی کنید.
اگر لامپ روشن شود نشان دهنده سالم بودن منبع بوده ولی اگر لامپ روشن نشده یا کم نور باشد و سوسو بزند نشان دهنده خراب بودن تغذیه می باشد.

۹. شکستگی یا آب خوردگی پنل تلویزیون

در صورتی که به طور ناگهانی به دستگاه ضربه فیزیکی وارد شده و یا آب یا مایعات به داخل آن نفوذ پیدا کنند دستگاه دچار ترک خوردگی شده و تصاویر نمایش داده نمی شود .
در صورت شکستگی پنل نیاز به تعویض آن بوده اما در صورتی که مایعات به داخل تلویزیون نفوذ پیدا کرده باشند تعمیر آن امکان‌پذیر بوده اما با هزینه بالایی همراه است.

۱۰. عدم کارکرد صحیح کنترل دستگاه

در صورتی که کنترل تلویزیون پاناسونیک درست عمل نمی کند ابتدا باید موارد مختلف را بررسی نموده و در صورت درست نشدن از یک تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید.
مواردی که باید بررسی کنید شامل استفاده از کنترل دستگاه در تمام زوایا و گوشه ها ، برداشتن تمام اشیاء از جلوی تلویزیون و عوض کردن باتری کنترل می باشد.

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *