محافظ صفحه نمایش تلویزیون چیست؟

یکی از بهترین راه کارها برای محافظت از نمایشگر تلویزیون ، استفاده از محافظ صفحه نمایش تلویزیون است.
امروزه صفحه نمایش در تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی در مقایسه با تلویزیون های معمولی قدیمی بسیار حساس تر هستند و جنس آنها از اکریلیک یا سایر اشکال پلاستیک با کیفیت در نظر گرفته می شود که نمی توانند در برابر آسیب ، ضربه و خراش های قابل توجه مقاومت کنند و به اسانی دچار ترک یا شکستگی می شوند.
استفاده از این محافظ ها بخصوص در خانه هایی که دارای کودکان نوپا و کوچک هستند یک گزینه ایده آل برای محافظت از صفحه نمایش تلویزیون در برابر ضربه ، شکستگی و خراش است.
از آنجایی که به طور معمول سازندگان نیز صفحه نمایش تلویزیون را تحت گارانتی قرار نمی دهند و در صورتی که صفحه نمایش تلویزیون با مشکلاتی روبه رو شود قابل تعمیر نبوده و تعویض آن نیز هزینه های زیادی دارد ضروری است اقداماتی برای محافظت از صفحه نمایش انجام شود.
محافظ صفحه نمایش تلویزیون یک نوع محافظ از جنس طلق یا پلاستیک فشرده است که روی صفحه تلویزیون قرار گرفته و از آن در برابر آسیب های مختلف حفاظت می کند.

محافظ صفحه نمایش تلویزیون چیست؟
محافظ صفحه نمایش تلویزیون چیست؟

مزایای استفاده از محافظ صفحه نمایش تلویزیون چیست؟

محافظ های مختلفی برای صفحه نمایش تلویزیون های متفاوت وجود دارد ، به طوری که برخی از آنها از صفحه تلویزیون در برابر خط و خش محافظت نکرده و برخی دیگر محافظ های استانداردی در برابر خط و خش هستند.
از جمله مزایا و ویژگی های محافظ های صفحه نمایش تلویزیون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1. تمیز کردن آسان این محافظ ها

تمیز کردن محافظ های صفحه نمایش تلویزیون دارای کیفیت بالا، به سادگی انجام می پذیرد و می توان این کار را به سرعت انجام داد، به طوری که تمام لکه ها ، اثر انگشت و سایر موارد تنها با یک بار کشیدن پارچه آغشته به محصولات تمیز کننده ، تمیز می شوند.

2. نصب آسان محافظ صفحه نمایش تلویزیون

اکثر محافظ های صفحه نمایش تلویزیون به دلیل داشتن ولکرو به آسانی در جای خود قرار گرفته و نصب می شوند و در صورتی که بخواهید آنها را از روی صفحه نمایش تلویزیون جدا کنید نیز به آسانی حذف می شوند.

3. کیفیت اچ دی تصاویر را حفظ می کنند.

استفاده از محافظ های استاندارد صفحه نمایش بر روی صفحه تلویزیون تصاویر را تار و مبهم نمی کنند و باعث حفظ کیفیت آنها می شوند.

4. قابل سفارش در اندازه های مختلف

محافظ های صفحه نمایش در اندازه های مختلف وجود دارند. همچنین می توانید آن ها را در اندازه های مورد نظر خود نیز سفارش دهید.

5. ساخت توسط فناوری های پیشرفته

یکی دیگر از ویژگی های محافظ های صفحه نمایش تلویزیون این است که با استفاده از فن آوری های پیشرفته و با وزن بسیار کم و سبک ساخته می شوند. به طوری که کاملاً نشکن بوده و علاوه بر آن باعث ایجاد لکه های تیره و تاریک شدن رنگ های تصاویر تلویزیون نمی شوند.
علاوه بر آن به دلیل ظاهر شفافی که دارند هنگام نصب بر روی صفحه تلویزیون دیده نشده و کاملاً نامرئی هستند بنابراین تغییری در صفحه نمایش تلویزیون حاصل نمی کنند.

6. مانع از جریان یافتن هوا بین محافظ و صفحه نمایش تلویزیون نمی شوند.

یکی دیگر از مهمترین مزایا و ویژگی های محافظ های صفحه نمایش تلویزیون این است که از آنجایی که هنگامی که تلویزیون روشن است صفحه نمایش کمی گرم می شود در صورتی که محافظ نیز به صفحه تلویزیون بچسبد باعث بالاتر رفتن این حرارت و عدم جریان هوا و خرابی دستگاه می گردد، اما نصب محافظ صفحه نمایش تلویزیون طوری انجام می شود که با کمی فاصله با صفحه نمایش قرار می گیرد تا باعث جریان یافتن هوا بین صفحه نمایش و محافظ شود.

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *