mahan-logo40000

09335051212

از امداد تی وی بیشتر بدانید

تلویزیون یکی از ضروری ترین لوازم هر خانه‌ای است که به دلیل استفاده زیاد ، هر لحظه در حال استهلاک و در معرض خرابی است.
از آنجاییکه این وسیله در منزل ، نقش مهمی در پرکردن اوقات استراحت و فراغت افراد دارد ، در صورت خرابی ، تعمیر آن مهمترین دغدغه خانواده است.
مرکز امداد تی وی با بیش از 30 سال سابقه در زمینه تعمیرات تخصصی تلویزیون و لوازم صوتی تصویری بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهد.
تمامی مدل های تلویزیون و لوازم صوتی تصویری (سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک، اسنوا، تی سی ال، ایکس ویژن، صنام و …) با استفاده از مجهزترین دستگاه ها و با کمترین هزینه در این مجموعه تعمیر می گردد.
تعمیرکاران مجرب امداد تی وی ، زیر نظر مهندسین کره ای آموزش دیده و با مهارت بالا و استفاده از قطعات اورجینال ، آماده ی خدمات رسانی در تمام نقاط تهران می باشند.
دستگاه های پیشرفته برای تعمیر پنل و مین برد تلویزیون های ایرانی و خارجی در این مرکز، این امکان را به شما مشتریان عزیز می دهد که در هزینه ی تعمیرات صرفه جویی شود و به جای تعویض قطعات، تعمیرکاران ما با ضمانت نامه ی کتبی 90 روزه آن ها را تعمیر می کنند.
پس از ثبت درخواست برای سرعت بیشتر خدمات رسانی، سرویس کاران با هماهنگی های لازم به محل مورد نظر شما اعزام می شوند و تمامی هزینه‌ها پس از اتمام کار و اطمینان خاطر شما از صحت‌ و سلامت دستگاه، دریافت خواهد‌شد.