mahan-logo40000

09335051212

نمایندگی تعمیر تلویزیون در جنوب تهران با گارانتی

امداد تی وی یکی از مراکز معتبر تعمیر تلویزیون در جنوب تهران است که از۳۰ سال پیش تاکنون در زمینه تعمیر انواع تلویزیون فعالیت داشته و توانسته است ازهمان ابتدا تاکنون و با پیشرفت تلویزیون ها در زمینه تکنولوژی ، علم خود را در زمینه تعمیر این دستگاه ها بروز نگاه دارد و این گونه اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.
بنابراین بهتر است به جای سپردن تلویزیون خود به افراد کم تجربه و یا تعمیرگاه های غیر مجاز برای تعمیر ، آن را به مراکزی که با تکنسین های ماهر و متخصص در زمینه تعمیر تلویزیون همکاری دارند بسپارید.
این کار همچنین باعث می شود که علاوه بر تعمیر اصولی دستگاه ، هزینه‌های آن نیز مقرون به صرفه باشد .

نمایندگی تعمیر تلویزیون در جنوب تهران

✵ اعزام تعمیرکار مجرب به کلیه نقاط جنوب تهران
✵ تعمیر تلویزیون در منزل با گارانتی
✵ تعمیرگاه تخصصی تلویزیون  LED – LCD ، QLED هوشمند و… )
✵ مجهزترین تعمیرگاه انواع تلویزیون های ایرانی و خارجی
تعمیر بک لایت تلویزیون – تعمیر بورد اصلی ، صدا ، تیکان و… 
emdad call min

تعمیرات تخصصی همه برندهای تلویزیون 

تلویزیون سونی – تلویزیون ال جی – سامسونگ – اسنوا –  دوو –  ایکس ویژن – جی پلاس –  تی سی ال –  شیائومی –  پاناسونیک –  نکسار –  ایستکول –  دنای –  وینسنت –  پارس –  شهاب –  هایسنس –  هاردستون –  زلموند –  مجیک –  ام جی اس –  پانورامیک –  هیمالیا – تلویزیون آوکس –  فیلیپس –  مارشال –  بلست –  بوکر –  هیوندای –  اکسون –  وستل –  آنستار –  سی یرا –  مستر تک –  لایف –  لئوکو –  صنام – تلویزیون بست –  سام –  آیوا –  لیماک جنرال –  ایوولی –  ایلیا –  الیو –  سونیا –  جنرال –  جنرال گلد –  امپریال –  استار تراک – گلد فینچ – تلویزیون یونیوا و…

 مناطق تحت پوشش خدمات تعمیر تلویزیون در جنوب تهران

. تعمیر تلویزیون در مشیریه ،تعمیر تلویزیون در منیریه، تعمیر تلویزیون در افسریه
. تعمیر تلویزیون در شوش ، تعمیر تلویزیون در مولوی ، تعمیر تلویزیون در آذری
. تعمیر تلویزیون در خانی آباد، تعمیر تلویزیون در نازی آباد، تعمیر تلویزیون در راه آهن
. تعمیر تلویزیون در جوادیه ، تعمیر تلویزیون در یافت آباد،تعمیر تلویزیون در امیریه  و ….

هنگام انتخاب تعمیرگاه مجاز برای تلویزیون به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

– با توجه به اینکه برندهای مختلف تلویزیون، دستگاه های خود را نسبت به یکدیگر متفاوت و منحصر به فرد می سازند و برای ساخت آن ها از تکنولوژی های مختلف استفاده می کنند ، بنابراین در صورت خرابی تلویزیون ضروریست دستگاه را به مراکز و نمایندگی های مجازی ارجاع دهید که متخصص در زمینه تعمیر برند تلویزیون شما می باشند .
– بهتر است با نمایندگی هایی تماس بگیرید که به محل زندگی شما نزدیک بوده و تنها با یک تماس و در کوتاه ‌ترین زمان ممکن تکنسین‌های خود را به محل شما اعزام می کنند.
– گاهی اوقات مشکلاتی در تلویزیون ها ایجاد می شود که برای تعمیر نیاز به تجهیزات و دستگاه های خاصی داشته و این مشکلات در خانه قابل برطرف شدن نیست .
بنابراین بهتر است به جای تماس با شخص با شرکت های نمایندگی و تعمیرات تلویزیون خود تماس گرفته تا در صورت نیاز دستگاه به تعمیرگاه ارجاع داده شود.
– یکی دیگر از نکاتی که هنگام انتخاب تعمیرگاه مجاز تلویزیون باید به آن توجه کنید ارائه گارانتی پس از انجام کارهای تعمیراتی می باشد‌.
امداد تی وی یکی از مراکز معتبر تعمیر تلویزیون در جنوب تهران است که تکنسین های آن پس از عیب یابی و تعمیر دستگاه ، گارانتی تعمیرات خود را ارائه داده و در صورتی که پس از انجام تعمیرات تا ۹۰ روز دستگاه دچار همان مشکل شود ، تعمیرکارن این شرکت آن مشکل را به صورت رایگان برطرف می کنند.

خرابی های شایع تلویزیون

– ایجاد خطوط افقی و عمودی بر روی صفحه نمایش دستگاه
– تلویزیون دارای تصویر بوده اما صدا ندارد.
– دستگاه قادر به روشن شدن نیست.
– تلویزیون دارای صدا بوده اما تصویر ندارد.
– تصاویر تلویزیون دارای پرش است.
– در صحنه های تاریک لکه های روشنی بر روی تصاویر ایجاد می شود‌.
– بخش هایی از تصاویر کم نور و پر نور شده و یا هاله بر روی تصاویر ایجاد می شود.
– پنل تلویزیون دچار شکستگی و آب خوردگی شده است.
– صدای دستگاه دارای تأخیر است.
– عدم توانایی اتصال تلویزیون به وای فای.
– عدم کیفیت و وضوح کانال های تلویزیونی

تعمیر تلویزیون در جنوب تهران
تعمیر تلویزیون در جنوب تهران

تعمیر تلویزیون ال سی دی و ال ای دی در جنوب تهران

در صورتی که از جمله افرادی هستید که از تماشای فیلم و سریال و برنامه های تلویزیون لذت می برید و دلتان می خواهد هنگام تماشای تلویزیون کیفیت تصویر بالا بوده و صفحه نمایش دستگاه نیز بزرگ باشد ، می ‌توانید تلویزیون های ال سی دی ، ال ای دی ، UHD ، OLED یا HD خریداری نموده و از تماشای تلویزیون لذت ببرید.
اما این تلویزیون ها ممکن است با استفاده زیاد دچار نقص در عملکرد سیستم الکترونیکی خود شوند.
همچنین در مقایسه با تلویزیون های قدیمی ، این دستگاه ها ممکن است با مشکلاتی نظیر خطای اتصال به اینترنت ، خراب شدن پورت های usb ، تغییر رنگ و… مواجه شوند ویا ممکن است سخت افزارهای دستگاه مانند کابل ، آنتن و غیره با مشکلاتی روبرو شوند.
چشمک یا سوسو زدن تلویزیون از مشکلات رایج در این دستگاه ها می باشد که در صورت ایجاد مشکل در یک قطعه و پوسیده و خراب شدن کابل های دستگاه و برخی از ویژگی های بهره وری از انرژی این مشکل ایجاد می شود.
نمایندگان امداد تی وی توصیه می کنند که در صورت ایجاد این مشکل در دستگاه ، ابتدا باید برخی از ویژگی های بهره وری انرژی آن مانند سنسور محیطی و ویژگی های صرفه جویی در انرژی را غیر فعال کنید.
همچنین لازم است ابتدا دستگاه را خاموش کرده و به مدت ۵ دقیقه از برق بکشید ، سپس باید اتصالات کابل به تلویزیون را بررسی کرده و از ایمن بودن آنها مطمئن شوید.
در صورتی که مشکل چشمک زدن تلویزیون شما برطرف نشد ، باید با مراکز و نمایندگی های مجاز تعمیر تلویزیون تماس گرفته و از آن هابخواهید که تکنسین های خود را به محل شما اعزام کنند تا خطاهای سیستمی را شناسایی و اصلاح کنند.
امداد تی وی به عنوان یکی از تعمیرکاران تلویزیون در جنوب تهران قادر به عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات برند های مختلف تلویزیون می باشد.
با توجه به اینکه استفاده از قطعات یدکی اصل ، تضمین و گارانتی کار تعمیرکاران تلویزیون می باشد ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که تکنسین های این شرکت در صورت نیاز به تعویض قطعه از قطعات یدکی اصل و اورجینال دستگاه استفاده می کنند.
از جمله خدمات و کارهای دیگری که تکنسین های امداد تی وی درخصوص تعمیر انواع تلویزیون ها انجام می ‌دهند می ‌توان به عیب یابی و تعمیر بلندگوهای دستگاه ،تعمیرات مربوط به کنترل از راه دور تلویزیون ، تعمیرات مین برد ، لامپ های ال ای دی و… اشاره نمود.
در درجه اول رضایت مشتری برای تیم واجد شرایط امداد تی وی از اهمیت زیادی برخوردار است .

برای تعمیر تلویزیون در جنوب تهران با انداد تی وی تماس بگیرید .

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *