mahan-logo40000

09335051212

1. ثبت سفارش و درخواست تعمیر چطور انجام می‌شود ؟
برای ثبت درخواست تعمیر، کافی است با شماره تماس امداد تی وی تماس گرفته و درخواست خود را مطرح فرمایید تا در کمترین زمان به آن رسیدگی شود.

2. مراحل انجام کار چگونه است؟

پس از ثبت سفارش ، کارشناسان مرکز با شما تماس گرفته و سئوالاتی در مورد مدل دستگاه و ایراد آن می پرسند. سپس با هماهنگی قبلی در روز و ساعت هماهنگ شده ، به آدرس مربوطه مراجعه کرده و نسبت به تعمیر دستگاه معیوب اقدام می شود.

3. هزینه انجام کار را چه موقع پرداخت کنم؟

تمامی هزینه‌ها پس از اتمام کار و اطمینان خاطر شما از صحت‌ و سلامت دستگاه، دریافت خواهد‌شد. شما می‌توانید هزینه را به صورت نقدی با تکنسین حساب کنید یا به حساب شرکت واریز نمایید. اگر تعویض قطعه در دستگاه شما صورت گرفته‌باشد، در‌صورت بالا بودن هزینهِ قطعه مبلغی به عنوان بیعانه از شما گرفته‌ خواهدشد.

4. در صورت عدم رضایت از حسن انجام کار چکار کنم ؟

مجموعه امداد تی وی با بیش از 30 سال سابقه در جهت تعمیرات تلویزیون داشتن مجوز از اتحادیه الکترونیک و مجمع امور صنفی و با داشتن چند هزار مشتری ،متعهد به جلب رضایتمندی شما است . بنابراین به هر دلیلی اگر شما از خدمات ارائه شده ناراضی باشید شرکت موظف است در سریع ‌ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی کند .

5. آیا می‌توانم قطعات یدکی را خودم تهیه کنم؟

بله، شما می‌توانید خودتان اقدام به تهیه قطعات کنید اما توجه داشته باشید که شرکت الکتریک کار روی قطعاتی که توسط شما خریداری شده هیچ گونه ضمانتی در قبال نحوه ی کارکرد و اورجینال بودن قطعه نخواهد داد و مسئولیت سالم بودن قطعات به عهده خودتان است.

6. آیا خدمات تعمیر تلویزیون توسط امداد تی وی ، گارانتی دارد؟

بله . خدمات تعمیر تلویزیون که توسط امداد تی انجام می‌شود ، به مدت 90 روز گارانتی می‌شود .

7. درصورت بروز مجدد مشکل ، چکار کنم؟ باید مجدداً هزینه ای پرداخت کنم؟

در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما به علت مشکل قبلی در 90 روز مدت گارانتی باشد ، تکنسین‌های ما موظف هستند بدون دریافت هیچ گونه هزینه به صورت رایگان ایراد دستگاه شما را برطرف کنند.

8. چگونه به توانایی و مهارت تکنسین های امداد تی وی اعتماد کنم ؟

تکنسین های امداد تی وی افراد مجربی هستند که سالها تجربه داشته و تحت نظارت مهندسین کره ای برای تعمیر تلویزیون آموزش دیده و صاحب مهارت لازم شده‌اند .

9. آیا حریم خصوصی من حفظ می شود؟

کارکنان مجموعه امداد تی وی، افراد مجرب و با سابقه کاری بالا و درخشان هستند. تکنسین ها آداب برخورد با مشتری، مجوز سرویس در منزل و رعایت حفظ حریم شخصی را دارا هستند . مدارک آن ها از تمامی مراجع انتظامی تایید شده و معتبر می‌باشد.