mahan-logo40000

09335051212

تعمیر چشمک زدن تلویزیون ال جی

پیش از تماس با امداد تی وی برای تعمیر چشمک زدن تلویزیون ال جی این مطلب را بخوانید و در صورت نیاز می توانید از تعمیرکاران مجرب امداد تی وی کمک بگیرید .
تلویزیون های ال جی به داشتن کیفیت و استاندارد بالا شهرت داشته و به همین دلیل از محبوبیت زیادی برخوردار هستند . با این حال این دستگاه ها هم مشکلات خود را دارند و یکی از رایج ترین مسائلی که افراد با آن مواجه هستند چشمک زدن تلویزیون و خاموش شدن آن می باشد درست مانند این که دستگاه ، خود را ریست می کند.
چشمک زدن تلویزیون ال جی می‌تواند به صورت تصادفی نیز رخ دهد ، زمانی که صفحه نمایش دستگاه کم نور می شود به دلیل تشعشع رنگ سیاه تصاویر مانند بارقه های نور به نظر رسیده و چشمک می زنند.
تلویزیون هایی که دارای ویژگی‌های صرفه جویی انرژی هستند ممکن است دچار این مشکل شوند.
برای برطرف کردن این مشکل می توانید برخی از ویژگی های صرفه جویی انرژی مانند سنسور اکو یا ویژگی های صرفه جویی در انرژی را غیر فعال کنید تا سطح روشنایی ثابت بماند.

امداد تی وی :  تعمیر چشمک زدن تلویزیون ال جی

مجموعه امداد تی وی متشکل از پرسنل مجرب و تعمیرگاه مجهز ، با 30 سال سابقه در زمینه تعمیر تلویزیون ، انواع تلویزیون های LG را در کمترین زمان با بهترین قطعات تعمیر می نماید . هر کجای تهران که هستید کافی است با ما تماس بگیرید.

– تعمیر پنل تلویزیون ال جی
– تعمیر پاور تلویزیون ال جی
– تعمیر تلویزیون ال جی ضربه خورده
– تعمیر رنگ تلویزیون ال جی
– تعمیر صفحه تلویزیون ال جی
– تعمیر صدای تلویزیون ال جی
– تعمیر فلت تلویزیون ال جی
– تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی
– تعمیر تلویزیون ال جی  LED ، LCD
– تعمیر برد تلویزیون الجی
– تعمیر مین برد تلویزیون ال جی
– تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی
– تعمیر پنل تلویزیون ال جی
– تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

emdad call min

دلایل چشمک زدن تلویزیون ال جی و نحوه تعمیر آن

– در صورتی که با مشکل چشمک زدن تلویزیون ال جی مواجه هستیدو ، باید بدانید که تلویزیون هایی که به صورت دوره ای روشن و خاموش شده و یا چشمک می زنند به احتمال زیاد یا با کابلی که تصویر را به تلویزیون می فرستد مشکل دارد و یا باید مجدداً تنظیم شود.
برای انجام این کار باید کابل HDMI خود را تغییر دهید.
اگر تعویض کابل مشکل را برطرف نکرد حدود ده ثانیه دکمه روشن و خاموش دستگاه را فشار داده و آن را از برق بکشید و بگذارید یک ساعت خاموش بماند ، سپس تلویزیون خود را مستقیماً به پریز برق متصل کنید.

– هنگامی که افراد با چشمک زدن تلویزیون ال جی خود مواجه می‌شوند احساس نگرانی می کنند که امری کاملاً طبیعی است ، زیرا تلویزیون یکی از لوازم های صوتی تصویری گران قیمت است و در صورتی که تعمیر نشود باید آن را تعویض نمود.
به طور کلی به نظر می رسد چشمک زدن صفحه تلویزیون به دلیل ایجاد مشکل در سیم کشی داخلی به وجود آمده است و در بسیاری از موارد برای رفع این مشکل نیازی به باز شدن دستگاه نیست.
خبر خوب برای افرادی که به دنبال عیب یابی تلویزیون ال جی خود که چشمک می زند ، هستند این است که برای این کار به هیچ ابزار خاصی نیاز نخواهد بود .

برای برطرف کردن چشمک زدن تلویزیون ال جی مراحل زیر را انجام دهید :

قبل از آنکه تعمیر دستگاه را آغاز کنید باید بدانید که بسیاری از مشکلات چشمک زدن تلویزیون فقط با خاموش و روشن کردن دستگاه قابل رفع است.

▪ تنظیمات تلویزیون خود را عیب یابی کنید.

قبل از شروع به جستجو در سخت افزار تلویزیون یا انجام کار خاصی ، ابتدا نگاهی به تنظیمات تلویزیون بیاندازید و برای این کار توسط کنترل تلویزیون یک تست تصویر انجام دهید .
اگر تلویزیون شما دکمه تست تصویر را ندارد می توانید از این مرحله صرف نظر کنید.
اگر در هنگام تست تصویر مشاهده کردید که تلویزیون شما چشمک زدن را متوقف کرده است گزینه Energy Saving را به حالت خاموش درآورید . این کار معمولاً برای رفع مشکل کافی خواهد بود. اما اگر هنوز چشمک زدن دستگاه ادامه دارد حالت تصویر هوشمند را روشن و خاموش کنید و به یک تنظیم ثابت بروید. اگر همچنان چشمک زدن دستگاه ادامه داشت بقیه مراحل را دنبال کنید.

▪ عیب یابی اتصالات دستگاه

مسئله دیگری که می تواند باعث لرزش تلویزیون های ال جی شود به ارتباطات کابل مربوط می شود.
بررسی کنید که آیا تلویزیون شما به درستی به کابل ها وصل شده است یا خیر ؟ اگر به پریز برق متصل است آن را از طریق یک محافظ به برق متصل کنید و بررسی کنید که آیا چیزی تغییر می کند یا خیر.

▪ خرابی بک لایت تلویزیون

اکثر تلویزیون ها دارای نور پس زمینه هستند که می‌تواند عملکرد نامناسبی داشته باشد و یا با کریستال های مایع مشکل داشته باشند .
زمانی که این اتفاق می‌افتد باعث ایجاد چشمک زدن شدن صفحه تلویزیون می شود.
در صورت ایجاد این مشکل برای برطرف کردن آن لازم است از امداد تی وی کمک بگیرید.
اگر تمام کارهای بالا را انجام داده اید ولی همچنان تلویزیون ال جی شما چشمک می زند ، دو گزینه وجود دارد که می توانید آنها را انتخاب نموده و انجام دهید:

اولین گزینه این است که امداد تی وی تماس گرفته و از آنها بخواهید که یک تعمیرکار ماهر برای تعمیر تلویزیون شما به محل تان اعزام کنند.
تعمیرکاران امداد تی وی در زمینه رفع مشکلات چشمک زدن تلویزیون ال جی بسیار خوب عمل کرده و می توانند در کوتاه‌ ترین زمان ممکن مشکلات دستگاه شما را برطرف کنند.

تعمیر چشمک زدن تلویزیون ال جی
تعمیر چشمک زدن تلویزیون ال جی

 دومین کاری که می‌توانید انجام دهید تعویض تلویزیون می باشد .
گاهی اوقات چشمک زدن تلویزیون های ال جی نشانه فرسودگی و استفاده زیاد از دستگاه می باشد .
در صورتی که بیشتر از ۵ سال است که تلویزیون ال جی خود را خریده اید ، بنابراین زمان تعویض آن فرا رسیده است.

چنانچه موفق به رفع مشکل چشمک زدن تلویزیون ال جی نشدید ، برای عیب یابی و تعمیر تلویزیون در تهران با امداد تی وی تماس بگیرید.

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *