مرکز تعمیر تلویزیون اسنوا در تهران 90 روز گارانتی

برای تعمیر تلویزیون اسنوا در تهران با امداد تی وی تماس بگیرید . امداد تی وی با اعزام تعمیرکار مجرب تلویزیون اسنوا به کلیه نقاط تهران ، در منزل اقدام به عیب یتبی و تعمیر تلویزیون شما می کند.

امداد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون اسنوا در تهران Snowa

تعمیر تلویزیون اسنوا در تهران توسط امداد تی وی به سادگی انجام می ‌شود . این مرکز با 30 سال سابقه کاری و در اختیار داشتن متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیر تلویزیون مفتخر است که انتخاب اول شهروندان تهران برای تعمیر تلویزیون خود بوده و در زمان کوتاهی عیوب ایجاد شده در دستگاه شما را تشخیص داده و آنها را برطرف می ‌کند.
پس از تماس مشتری با امداد تی وی ، تکنسین های کاربلد به منزل مشتری اعزام نموده و دستگاه آنها را با نرخ اتحادیه  در محل مورد نظر مشتری تعمیر می کند.

تعمیر تلویزیون اسنوا در منزل تعمیر پنل تلویزیون اسنوا
تعمیر مین بورد تلویزیون اسنوا تعمیر تلویزیون LED – LCD  و..
تعمیر بورد پاور تلویزیون اسنوا تعمیر تلویزیون اسنوا ضربه خورده
تعمیر بک لایت تلویزیون اسنوا تعمیر رنگ تلویزیون اسنوا

emdad call min

اعزام تعمیرکار تلویزیون اسنوا شمال تهران

تعمیر تلویزیون اسنوا در تهران : تجریش، نیاوران، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، ، اقدسیه، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، تهران ویلا، سعادت آباد ، ونک ، شهرک غرب

اعزام تعمیرکار تلویزیون اسنوا غرب تهران

تعمیر تلویزیون اسنوا در تهران : پونک ، ستارخان ، آریاشهر (صادقیه) ، جنت آباد ، شهر زیبا ، شهران ، طرشت ، گیشا ، چیتگر ، شهرک اکباتان ، کن ، آزادی ، حصارک ،تهرانسر ، بلوار فردوس، دهکده المپیک , وردآورد، چهار دیواری، تهران ویلا، مهرآباد و…

اعزام تعمیرکار تلویزیون اسنوا شرق تهران

تعمیر تلویزیون اسنوا در تهران : تهرانپارس، نارمک، تهران نو، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد و…

اعزام تعمیرکار تلویزیون اسنوا جنوب تهران

تعمیر تلویزیون اسنوا در تهران : افسریه ، پیروزی ، نازی آباد ، خانی آباد ، مولوی ، شوش ، منیریه ، عبدل آیاد ، یافت آباد ، بازار تهران ، جوادیه ، مشیریه، راه آهن ، حسن آباد ، یاخچی‌ آباد، خراسان، دولت‌آباد ، شهر ری و…

تلویزیون یک وسیله الکترونیکی نسبتاً پیچیده است و به همین دلیل برای تعمیر آن نیاز به تجربه و تبحر کافی می باشد . این وسیله الکترونیکی ضروری توسط شرکت ها و برندهای معتبر و در مدل های مختلف تولید می شود. اسنوا یکی از این برندهای معتبر در زمینه تولید تلویزیون بوده و طرفداران زیادی دارد.

مراحل تعمیر تلویزیون اسنوا در منزل توسط امداد تی وی

مرحله یک: تماس مشتری با مرکز تابان سرویس

مشتریان برای درخواست تعمیر تلویزیون در محل، تعویض صفحه نمایش، نصب دستگاه یا ارائه گارانتی با امداد تی وی تماس می ‌گیرند.

مرحله 2 : هماهنگی با تکنسین ها

پس از تماس مشتری با مرکز، امداد تی وی با تکنسین های خود هماهنگ نموده و آنها را کمترین زمان پس از دریافت اطلاعات از مشتری برای وضعیت دستگاه به منزل مشتری اعزام می کند.

مرحله 3 : گزارش وضعیت دستگاه به مشتری

پس از بررسی تلویزیون، تکنسین ها راه حلی برای تعمیر دستگاه یا تعویض قطعات ارائه می دهند. تکنسین های امداد تی وی پس از ارائه راه حل های خود قیمت های دقیق کارهای تعمیراتی یا تعویض قطعات را برآورده نموده و به مشتری اعلام می کنند.

مرحله 4: انجام امور تعمیراتی

پس از موافقت مشتری با هزینه ها، تکنسین ها طبق پروسه اقدام به تعمیر تلویزیون اسنوا می کند و در صورتی که نیاز به تعویض قطعات باشد با استفاده از قطعات یدکی اصل و اورجینال قطعه مورد نظر را تعویض می کند.

مرحله 5: تحویل دستگاه به مشتری و دریافت هزینه ها

پس از پایان یافتن تعمیر تلویزیون و تعویض قطعات ، دستگاه در حضور مشتری تست شده و عملکرد آن بررسی می ‌شود و به صورت کاملاً سالم به مشتری تحویل داده شده و سپس هزینه ها دریافت می گردد.

مرحله 6: ارائه گارانتی تعمیراتی

پس از پایان یافتن کارهای تعمیرات تلویزیون اسنوا و تحویل دستگاه به مشتری، تکنسین های امداد تی وی گارانتی سه ماهه کارهای خود را به مشتری تحویل می ‌دهند تا در صورتی که دستگاه در طی این مدت دچار همان مشکل شود به صورت رایگان تعمیر گردد.

مشکلات رایج تلویزیون اسنوا شامل چیست؟

– تیره شدن صفحه نمایش دستگاه
– ایجاد شدن نوارهای عمودی بر روی صفحه نمایش
– سوسو زدن صفحه نمایش
– عدم روشن شدن تلویزیون اسنوا
– عدم کارکرد کنترل از راه دور دستگاه
– تغییر فرکانس در تلویزیون هوشمند اسنوا
– ایجاد خطوط افقی روی صفحه در تلویزیون اسنوا
– آبی شدن صفحه نمایش
– خراب شدن بلک لایت یا مین برد تلویزیون که باعث از بین رفتن تصاویر شده است.
– ایجاد مشکل در برد اصلی دستگاه که باعث قطع شدن صدا شده است.
– ایراد در فلت تلویزیون که باعث خاموش شدن ناگهانی تلویزیون می شود.
– آب خوردگی پنل تلویزیون
– به هم ریختگی سایز تصاویر

تعمیر تلویزیون اسنوا در تهران
تعمیر تلویزیون اسنوا در تهران

تعمیر تلویزیون اسنوا در تهران :

بی صدا بودن تلویزیون

در صورتی که هنگام استفاده از تلویزیون اسنوا متوجه بدون صدا بودن دستگاه شدید، ابتدا توسط کنترل از راه دور به کانال‌های مختلف رفته و بررسی کنید و ببینید که آیا کانال های دیگر صدا دارند یا خیر. سپس از تنظیمات تلویزیون گزینه تنظیمات کارخانه را انتخاب کرده و یا آن را به حالت کارخانه بازگردانید و از ابتدا نصب کنید سپس با استفاده از دستورالعمل های روی صفحه تلویزیون کانال را دوباره اسکن کنید، اگر صدا به حالت عادی برگشت تمام است، در غیر این صورت باید بلندگوها و برد مدار داخلی دستگاه را بررسی کنید .
در صورتی که تجربه کافی در مورد برق ندارید بهتر است این کار را به افراد ماهر و متخصص در این زمینه بسپارید ، زیرا ولتاژ داخل کابل ها بالا بوده و بسیار خطرناک می باشند و ممکن است باعث خرابی بیشتر تلویزیون نیز شود.
یکی دیگر از دلایلی که باعث بدون صدا بودن تلویزیون اسنوا می شود مشکلات فنی ، قطعی سیم پیچ داخل اسپیکر، خیس شدن آی سی بلندگوی تلویزیون و شکستگی پین ترانسفورماتور بلندگو است که در این صورت نیاز به تعمیر توسط امداد تی وی دارد.

سوسو زدن صفحه نمایش تلویزیون

به طور معمول تلویزیون به دلیل برخورد صاعقه بدون برق شده و ممکن است صفحه نمایش آن سوسو بزند. اگر چنین نیست و تلویزیون شما بدون برق است پریز برق را بررسی کنید و از برق داشتن آن اطمینان حاصل کنید، سپس باید سیم برق را از نظر اتصال ضعیف یا بدون برق بودن بررسی کنید . در صورتی که هیچ یک از این موارد ایرادی نداشتند احتمال اینکه برد پاور یا برد کنترل دستگاه خراب شده باشد ، وجود داشته و باید از امداد تی وی در این زمینه کمک بگیرید.
تکنسین های امداد تی وی در این زمینه مهارت کافی را دارا بوده و می توانند مشکلات دستگاه شما را برطرف کنند.

هنگ کردن تلویزیون

اگر تلویزیون اسنوا شما هنگ کرده است سیم تلویزیون را از پریز برق جدا نموده و 30 ثانیه صبر کنید سپس دوباره دستگاه را به برق متصل کنید، اگر مشکل دستگاه برطرف نشود احتمال آسیب قطعات داخلی وجود داشته و باید امداد تی وی آن را بررسی کند.

برای تعمیر تلویزیون اسنوا در تهران ، با امداد تی وی تماس بگیرید .

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *