mahan-logo40000

09335051212

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران با گارانتی

برای تعمیر تلویزیون ال جی در تهران ، فقط با  با امداد تی وی ، تماس بگیرید .
از مزایایی که تماس با امداد تی وی  این شرکت ابتدا به صورت تلفنی به مشتریان مشاوره داده در صورتی که مشکل جدی نبوده و خود افراد بتوانند آن را برطرف کنند با کمک سرویسکاران امداد تی وی مشکل برطرف می شود.

امداد تی وی نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

مجموعه امداد تی وی متشکل از پرسنل مجرب و تعمیرگاه مجهز ، با 30 سال سابقه در زمینه تعمیر انواع تلویزیون ، انواع تلویزیون های LG را در کمترین زمان با بهترین قطعات تعمیر می نماید . هر کجای تهران که هستید کافی است با ما تماس بگیرید.

✵ اعزام تعمیرکار مجرب تلویزیون ال جی به کلیه نقاط  تهران
✵ تعمیر تلویزیون ال جی در منزل با گارانتی و کمترین قیمت

تعمیر پنل تلویزیون ال جی تعمیر پاور تلویزیون ال جی
تعمیر رنگ تلویزیون ال جی تعمیر صفحه تلویزیون ال جی
تعمیر صدای تلویزیون ال جی تعمیر فلت تلویزیون ال جی
تعمیر تلویزیون ال جی ضربه خورده تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی
تعمیر مین برد تلویزیون ال جی
تعمیر تلویزیون هوشمند ، LED ، LCD


emdad call min

اعزام تعمیرکار تلویزیون ال جی شمال تهران

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران : تجریش، نیاوران، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، ، اقدسیه، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، تهران ویلا، سعادت آباد ، ونک ، شهرک غرب

اعزام تعمیرکار تلویزیون ال جی غرب تهران

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران : پونک ، ستارخان ، آریاشهر (صادقیه) ، جنت آباد ، شهر زیبا ، شهران ، طرشت ، گیشا ، چیتگر ، شهرک اکباتان ، کن ، آزادی ، حصارک ،تهرانسر ، بلوار فردوس، دهکده المپیک , وردآورد، چهار دیواری، تهران ویلا، مهرآباد و…

اعزام تعمیرکار تلویزیون ال جی شرق تهران

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران : تهرانپارس، نارمک، تهران نو، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد و…

اعزام تعمیرکار تلویزیون ال جی جنوب تهران

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران : افسریه ، پیروزی ، نازی آباد ، خانی آباد ، مولوی ، شوش ، منیریه ، عبدل آیاد ، یافت آباد ، بازار تهران ، جوادیه ، مشیریه، راه آهن ، حسن آباد ، یاخچی‌ آباد، خراسان، دولت‌آباد ، شهر ری و…

 

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران ..
تعمیر تلویزیون ال جی در تهران ..

بشنوید :  آشنایی با مهمترین علائم خرابی تلویزیون ال جی

امداد تی وی چه خدماتی برای تعمیر تلویزیون های LED  و LCD  ال جی ارائه می دهد؟

تعمیرگاه‌های امداد تی وی عموماً ارائه خدمات تعمیر و خدمات پس از فروش برای تلویزیون‌های ال جی را ارائه می‌دهند. این خدمات  شامل موارد زیر است:

1. تعمیرات تخصصی تلویزیون های ال جی

تعمیرکاران امداد تی وی مشکلات فنی مرتبط با تلویزیون‌های ال جی را تشخیص و تعمیر می‌کنند . این خدمات شامل عیب یابی و تعمیر قطعات داخلی مانند برد، بلندگو، صفحه نمایش و اتصالات است.

2. تعمیر یا تعویض قطعات معیوب

در صورتی که قطعات داخلی تلویزیون ال جی آسیب دیده باشند ، تکنسین های امداد تی وی می‌تواند قطعات جدید را جایگزین قطعات معیوب کنند.  شامل تعویض صفحه نمایش ، قطعات برد اصلی یا سایر قطعات دیگر باشد.

3. به‌روزرسانی نرم‌افزاری 

تلویزیون‌های ال جی به‌طور منظم به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دریافت می‌کنند. تعمیرگاه امداد تی وی می‌تواند در صورت نیاز، به‌روزرسانی نرم‌افزار تلویزیون را انجام دهد تا عملکرد بهتر و قابلیت‌های جدیدتر را فراهم کند.

4. مشاوره فنی

تکنسین های امداد تی وی می‌توانند به شما راهنمایی فنی و مشاوره در مورد استفاده، نگهداری و عیب‌یابی مشکلات رایج تلویزیون‌های ال جی را ارائه کنند.

5. گارانتی تعمیر

امداد تی وی برای جلب رضایت مشتریان ، تعمیر انجام شده را به مدت 90 روز گارانتی می کند.

تعمیرتلویزیون ال جی در تهران .
تعمیرتلویزیون ال جی در تهران .

قیمت تعمیرات تلویزیون ال جی در تهران

هزینه تعمیرات تلویزیون ال جی ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. در زیر به برخی از این عوامل اشاره می‌کنم:

1. نوع خرابی 

هزینه تعمیرات بستگی به نوع خرابی دارد. خرابی‌های ساده‌تر و کوچکتر ممکن است هزینه کمتری داشته باشند، در حالی که خرابی‌های پیچیده تر نیاز به تعویض قطعات یا تعمیرات دقیق‌تر دارند که ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

2. قطعات مورد نیاز 

در صورتی که برای تعمیر تلویزیون قطعات جدید لازم باشد، هزینه تعمیرات افزایش خواهد یافت. قیمت قطعات ممکن است بسته به نوع و مدل تلویزیون و تامین قطعات متفاوت باشد.

3. گارانتی 

در صورتی که تلویزیون شما هنوز تحت گارانتی باشد، هزینه تعمیرات ممکن است تحت پوشش تولید کننده باشد و شما نیازی به پرداخت هزینه نداشته باشید. در غیر این صورت، شما باید هزینه تعمیر را پوشش دهید.

4. مدل و عمر تلویزیون 

هزینه تعمیرات ممکن است بستگی به مدل و سن تلویزیون داشته باشد. تلویزیون‌های جدیدتر و پیشرفته‌تر ممکن است قطعات و تعمیرات گرانتری داشته باشند.

 برای اطلاعات دقیقتر درباره هزینه تعمیر تلویزیون ال جی خود، با امداد تی وی تماس بگیرید .

 اعزام تعمیرکار تلویزیون ال جی به منزل 

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران با اعزام تعمیرکار تلویزیون به محل شما انجام می شود .
تعمیر تلویزیون ال جی در تهران در تمام مناطق این شهر در محل مزایای زیادی دارد.

1. تعمیر سریعتر دستگاه خراب

با اعزام تعمیرکار به محل شما، نیازی به حمل تلویزیون خود به تعمیرگاه ندارید. این به شما کمک می‌کند تا زمان مورد نیاز برای حمل و نصب مجدد تلویزیون را صرفه‌جویی کنید.
با اعزام تعمیرکار به محل شما، فرایند تعمیر سریعتر انجام می‌شود. شما نیازی ندارید تا منتظر بمانید تا تلویزیون شما تعمیر شده به دستتان برسد، بلکه تعمیرکار در محل اقدام به رفع مشکل می‌کند.

2. آسایش بیشتر مشتری

با مراجعه تعمیرکار تلویزیون ال جی به منزل ، شما نیازی به حضور  در تعمیرگاه ندارید و این موضوع موجب زحمت برای صاحب دستگاه نمی شود. 

3. عیب یابی و تعمیر در محل 

با مشاهده تلویزیون در محل، تعمیرکار بهترین تشخیص را می‌تواند برای مشکلات و خرابی‌ها ارائه دهد. این به او امکان می‌دهد تا با دقت مشکل را تشخیص داده و راه حل مناسبی ارائه دهد.

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل
تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

4. نظارت بر تعمیر تلویزیون و دریافت راهنمایی

با حضور تعمیرکار در محل شما، شما می‌توانید به طور مستقیم مشاهده کنید که چگونه تعمیر انجام می‌شود و در صورت تمایل، از او راهنمایی و توضیحات لازم را دریافت کنید.

5. ضمانت تعمیر

بسیاری از تعمیرکاران مجاز دارای ضمانت کیفیت برای خدمات ارائه شده توسط آنها هستند. این به شما اطمینان می‌دهد که اگر مشکلی در آینده رخ دهد، می‌توانید آن را به آنها اعلام کنید و خدمات لازم را دریافت کنید.

شایع ترین ایرادات و خرابی های تلویزیون ال جی

ال جی یکی از برند های معروف در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری و همچنین لوازم برقی خانگی می باشد که محصولات آن در سراسر دنیا مورد استقبال قرار گرفته و افراد زیادی محصولات این شرکت را خریداری و استفاده می کنند.
یکی از محصولات صوتی و تصویری این شرکت تلویزیون ال جی است که در کشور ما در خانه های زیادی وجود دارد.

1. عدم روشن شدن دستگاه

یکی از شایع ترین خرابی ها و ایرادات تلویزیون ال جی که ممکن است توسط خودتان قابل رفع باشد روشن نشدن دستگاه می باشد.
به همین دلیل لازم است ابتدا برق دستگاه را بررسی کرده و از رسیدن برق به تلویزیون مطمئن شوید ، زیرا در صورتی که در بررسی برق به دستگاه مشکلی به وجود آید تلویزیون توانایی روشن شدن نخواهد داشت.
ایرادات سخت افزاری در دستگاه های تلویزیون ال‌جی نیز می‌تواند باعث ایجاد این مشکل شده و یا مشکلات دیگری مانند چشمک زدن چراغ پاور ، روشن شدن خود به خود دستگاه و نمایش دادن لوگو ، خاموش شدن ناگهانی دستگاه پس از چند ساعت روشن ماندن ، برقراری تصویر برای لحظاتی کوتاه و خاموش شدن دستگاه شوند.
در این گونه مواقع در صورتی که تلویزیون توسط محافظ به برق متصل است باید آن را به صورت مستقیم به پریز برق متصل کنید ، چون ممکن است ایراد از محافظ نیز باشد.
در صورتی که تلویزیون پس از روشن شدن تنها قادر به نمایش لوگو بوده و سپس خاموش می شود احتمالاً مین برد دستگاه با مشکل روبرو شده است و باید آن را تعمیر نمود.
اگر مطمئن شدید مشکل از برق دستگاه نیست ، برای بررسی های تخصصی پیشنهاد می شود با یک تعمیر کار متخصص تماس بگیرید.

2. به هم ریختگی رنگ ها در ال سی دی های ال جی

به هم ریختگی رنگ ها در ال سی دی های ال جی یکی از عیوب متداول و رایج در این ‌گونه تلویزیون‌ها می باشد که عیب یابی تعمیر دستگاه نیاز به های تخصصی دارد ، زیرا حالت های مختلفی که در رنگ ها به وجود می آید مانند حالت رنگین کمانی ، پخش شدن رنگ ها ، از بین رفتن یکی از رنگ های اصلی و غیره هر کدام نیاز به تعمیر خاصی دارد .
به عنوان مثال ابتدا باید تغذیه بک لایت و برد اینورتر بررسی شده در صورت سالم بودن آنها قطعات دیگری همچون مادربرد و پنل ال سی دی مورد بررسی قرار گیرند.

3. ایجاد شدن خطوط افقی یا عمودی در تصاویر

یکی دیگر از مشکلات رایج در تلویزیون های ال جی دیده شدن خطوط افقی یا عمودی بر روی صفحه دستگاه می باشد.
به طور کلی علت ایجاد این خطوط افقی یا عمودی به دلیل مشکلات فنی ، وارد شدن ضربه به پنل تلویزیون یا ایجاد فشار بر روی آن و همچنین عوامل دیگری مانند مشکل در کابل های گیرنده باشد.

4. ایجاد نقاط سیاه رنگ بر روی تصویر

نقاط سیاه رنگی که بر روی تصاویر ایجاد شده و با نام پیکسل سوخته نیز شناخته می شوند به دلیل عدم تامین برق پیکسل توسط ترانزیستور رخ می‌دهد .
در این صورت پیکسل توانایی روشن شدن نداشته و سیاه می ماند.
این مشکل ممکن است به دلیل ضربه یا آسیب‌های فیزیکی که بر تلویزیون وارد می آید ، ایجاد شود. این مشکل قابل رفع نبوده و تنها باید پنل تلویزیون را تعویض نمود.

5. دستگاه دارای صدا بوده اما تصویر ندارد.

هنگامی که بک لایت در تلویزیون های ال جی دچار مشکل یا ایراد شود ، باعث عدم پخش صدا یا تصویر از دستگاه می شود.
برای آنکه متوجه شوید که آیا بک لایت در دستگاه دچار مشکل شده است یا خیر، زمانی که چراغ پاور روشن است اما تصاویر نور نداشته و تاریک هستند ، چراغ قوه موبایل را بر روی صفحه بتابانید اگر تصویر کم رنگی را مشاهده کردید بک لایت خراب بوده اما اگر هیچ تصویری را ندیدید در پنل به احتمال زیاد برد مدار با مشکل مواجه شده و باید تعویض شود.

6. وجود تاخیر در صدای دستگاه

برای برطرف کردن این مشکل باید گزینه‌های Lip Sync یا Audio Delay را در قسمت تنظیمات رسیور یا تلویزیون بررسی کنید. سپس باید دستگاه را بر روی گزینه PC قرار داده و بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر.

7. تلویزیون دیر روشن می شود.

این مشکل به دلیل خرابی پاور یا برد دستگاه ایجاد شده و بیشتر در تلویزیون های قدیمی که چندین سال از عمر آنها می گذرد دیده می شود.
برای برطرف شدن این مشکل باید از یک مرکز یا نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی کمک بگیرید.

راه های مراقبت و افزایش عمر هفید تلویزیون ال جی

برای مراقبت و افزایش عمر تلویزیون ال جی خود، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

1. تنظیمات صحیح 

از تنظیمات مناسب برای تلویزیون خود استفاده کنید. این شامل تنظیمات روشنایی، کنتراست، رنگ و شارپنس است. تنظیمات صحیح نه تنها به عملکرد بهتر تلویزیون کمک می‌کند، بلکه مصرف انرژی را نیز کاهش می‌دهد.

مراقبت و نگهداری از تلویزیون ال جی
مراقبت و نگهداری از تلویزیون ال جی

2. بروز رسانی نرم افزاری تلویزیون

به‌روزرسانی نرم‌افزار تلویزیون از طریق اتصال به اینترنت، می‌تواند به بهبود عملکرد و افزایش امکانات تلویزیون کمک کند. مطمئن شوید که تلویزیون ال جی شما به‌روزرسانی‌های مرتب دارد.

3. مکانی با تهویه مناسب

تلویزیون ال جی را در محیطی با تهویه مناسب قرار دهید. از قرار گرفتن آن در معرض حرارت یا رطوبت بالا جلوگیری کنید.

4. دستگاه را تمیز نگه بدارید

تلویزیون را به‌طور منظم پاکسازی کنید. از پاک کردن صفحه نمایش با پارچه نرم و خشک استفاده کنید و از استفاده از مواد شیمیایی تمیز کننده قوی خودداری کنید.

5. تلویزیون را به مدت طولانی روشن نگه ندارید

تلویزیون را در صورت عدم استفاده برای مدت طولانی خاموش کنید. عدم استفاده طولانی مدت و روشن بودن مداوم تلویزیون می‌تواند به خرابی قطعات و کاهش عمر مفید آن منجر شود.

6. محافظت در مقابل نوسان برق

از اتصال تلویزیون به یک منبع ولتاژ پایدار  مطمئن شوید. استفاده از محافظ برق مناسب یا آنچه توسط تولید کننده توصیه شده است، می‌تواند از مشکلات ناشی از نوسانات ولتاژ برق جلوگیری کند.

7. تماس با تعمیرکار

در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا خرابی در تلویزیون، آن را خاموش کرده و با امداد تی وی تماس بگیرید . سعی نکنیدخودتان تلویزیون را تعمیر کنید، زیرا این ممکن است باعث خسارت های بیشتر شود.

با رعایت این راه‌ها، می‌توانید عمر تلویزیون ال جی خود را افزایش دهید و از عملکرد بهتر آن لذت ببرید.

مطالب مرتبط :

تعمیرات تلویزیون ال جی جنوب تهران
تعمیر تلویزیون ال جی در غرب تهران
تعمیر تلویزیون ال جی در شرق تهران
تعمیر تلویزیون ال جی شمال تهران

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

4 پاسخ

  1. سلام، من ساکن کرج هستم، تلویزیون ال جی من مدل ال یی دی است. مدتیستکه هرازچندگاهی خاموش و روشن می‌شود، درصورت امکان خواهشمند است رفع عیب
    نمایید.
    باتشکر. نیکبخت تلفن ……..

    1. سلام .
      برای براورد هزینه لطفا با کارشناس امداد تی وی تماس حاصل فرمایید . احتمالا سئوالاتی درباره مدل و وضعیت دستگاه خواهند داشت .
      ۰۹۳۳۵۰۵۱۲۱۲
      خط ویژه 67589 – 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *