نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شهریار

امداد تی وی نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شهریار است که تمامی خدمات پس از فروش این تلویزیون ها و تعمیرات کلیه عیوب این دستگاه ها را انجام می دهد.
سامسونگ یکی از برندهای محبوب تلویزیون است که مدتهای زیادی است که در این صنعت حضور داشته و در طی این سالها توانسته است اعتماد کاربران را به خود جلب نماید.
تلویزیون های سامسونگ به طور کلی بسیار متنوع بوده و کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه می دهند. تلویزیون های این برند در انواع مدل ها مانند ال سی دی، ال ای دی، تلویزیون های هوشمند، QLED، OLED در بازار موجود بوده که هر کدام دارای ویژگی ها و فناوری های مخصوص به خود می باشند.

امداد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ در شهریار

تعمیر تلویزیون سامسونگ در شهریار توسط امداد تی وی به سادگی انجام می ‌شود . این مرکز با 30 سال سابقه کاری و در اختیار داشتن متخصص و حرفه ای در زمینه تعمیر تلویزیون مفتخر است که انتخاب اول شهروندان برای تعمیر تلویزیون خود بوده و در زمان کوتاهی عیوب ایجاد شده در دستگاه شما را تشخیص داده و آنها را برطرف می ‌کند.
پس از تماس مشتری با امداد تی وی ، تکنسین های کاربلد به منزل مشتری اعزام نموده و دستگاه آنها را با نرخ اتحادیه  در محل مورد نظر مشتری تعمیر می کند.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ
تعمیر مین بورد تلویزیون سامسونگ تعمیر تلویزیون LED – LCD  و..
تعمیر بورد پاور تلویزیون سامسونگ تعمیر تلویزیون سامسونگ ضربه خورده
تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ تعمیر رنگ تلویزیون سامسونگ

emdad call min

میانگین طول عمر تلویزیون سامسونگ چقدر است؟

تلویزیون های سامسونگ مانند بسیاری از تلویزیون های دیگر موجود در بازار با برندهای مختلف در صورت استفاده زیاد عمری بین 4.5 تا ۷ سال دارند.
منظور از استفاده زیاد از این دستگاه ها این است که تقریباً به طور مداوم کار می کنند و روشنایی آن در بالاترین سطح ممکن تنظیم شده است.
استفاده کمتر و نگهداری مناسب از این تلویزیون ها باعث می شود که دستگاه شما بتواند تا ۱۰ سال و حتی گاهی اوقات بیشتر دوام بیاورد.
با توجه به اینکه تلویزیون های سامسونگ از قطعات با کیفیت بالایی ساخته شده اند دوام زیادی دارند.

اولین چیزی که در تلویزیون های سامسونگ خراب می شود چیست؟

نور پس زمینه معمولاً اولین چیزی است که در اکثر تلویزیون های ال ای دی سامسونگ خراب می شود.
نور پس زمینه اغلب تحت فشار قرار می گیرد، زیرا این قسمت مسئول روشنایی صفحه بوده و در ابتدا مستعد سوختن و خرابی است.
بسیاری از افراد فکر می کنند که هر چه تنظیمات روشنایی تلویزیون آنها بالاتر باشد کیفیت تصویر بهتر است، اما این تفکر اشتباه است و باید روشنایی تلویزیون را در سطح مناسب یا به اندازهای تنظیم کنید که هرگونه خیرگی یا انعکاس نور روی صفحه از بین برود.
در تلویزیون های OLED سامسونگ اولین چیزی که خراب می شود صفحه نمایش دستگاه است.
در این تلویزیون ها مهم است که تصاویر را بر روی صفحه به صورت Screen Moving نگه دارید. مکث طولانی مدت روی یک تصویر می تواند باعث سوختن یا خراب شدن OLED شود . این بدان معناست که بر روی تصاویر سایه افتاده و همانند شبح گیر کرده بر روی تصاویر می شود.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در شهریار
تعمیر تلویزیون سامسونگ در شهریار

چه راه کارهایی برای افزایش طول عمر تلویزیون سامسونگ وجود دارد؟

مراقبت و نگهداری مناسب از تلویزیون کمک زیادی به افزایش طول عمر دستگاه می کند. در اینجا نکاتی برای جلوگیری از تخریب زود هنگام تلویزیون آورده شده است که شامل موارد زیر می باشند:

– هنگامی که از تلویزیون استفاده نمی کنید دستگاه را خاموش کنید ،زیرا این کار به کاهش تخریب تلویزیون کمک می کند.
همچنین روشن نگه داشتن دستگاه عمر قطعات را کوتاه می کند .با توجه به اینکه نور پس زمینه تلویزیون اولین موردی است که به دلیل گرما خراب میشود باید اقداماتی را برای جلوگیری از آسیب دیدگی این قطعه انجام دهید و خاموش کردن تلویزیون در زمان استفاده نکردن را به عادت تبدیل کنید.

– فضای کافی برای محافظت از تلویزیون خود فراهم کنید.
تلویزیون را در جایی قرار دهید که در معرض نور خورشید، باران و رطوبت نباشد و در صورت امکان از پنجره دور بماند.
همچنین باید اطمینان حاصل کنید که تلویزیون را نزدیک به وسایل دیگری که گرما منتشر می کنند، قرار نمی دهید.
برای گردش مناسب هوا حداقل باید تلویزیون حداقل 2 اینچ با دیوار پشت خود فاصله داشته و چهار اینچ در طرفین فضای خالی وجود داشته باشد. حتی می توانید از فن های خنک کننده برای دستگاه خود نیز استفاده کنید.
نصب تلویزیون بر روی دیوار نیز مناسب بوده و علاوه بر کاهش خطر ضربه خوردن آن، باعث گردش هوا نیز می شود.

– تلویزیون را به طور مرتب تمیز کنید.
جمع شدن گرد و غبار بر روی تلویزیون ممکن است به صفحه نمایش دستگاه آسیب رسانده یا شیارهای تهویه را مسدود کند. بنابراین دستگاه باید به طور منظم گرد گیری شود.
برای این کار بهتر است از یک پارچه میکرو فیبر استفاده نموده و از هیچ محلول پاک کننده استفاده نکنید زیرا این مواد به تلویزیون آسیب می رساند.

– از محافظ برق استفاده کنید .
نوسانات برق ممکن است در هر زمان اتفاق بیفتد و به طور بالقوه تلویزیون شما را خراب کند.
داشتن یک تنظیم کننده اتوماتیک ولتاژ یا محافظ برق به کاهش آسیب احتمالی که نوسانات برق می تواند به تلویزیون شما وارد کند کمک می کند.

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *