mahan-logo40000

09335051212

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در تهران با کمترین قیمت

تعمیر تلویزیون سونی در تهران یکی از خدماتی است که مراکز معتبر تعمیرگاهی ، ارائه می دهند.
یکی از برندهای با کیفیت و معروف لوازم صوتی و تصویری سونی است. تلویزیون های سونی علاوه بر کیفیت ، دوام بالایی داشته و به همین دلیل از محبوبیت زیادی در سراسر دنیا برخوردار است.
در ایران نیز تلویزیون های سونی طرفداران زیادی داشته و افراد زیادی ترجیح می ‌دهند که از محصولات این شرکت خریداری و استفاده کنند.
اما گاهی اوقات تلویزیون های سونی با مشکلات یا خرابی‌هایی روبرو می شوند که ممکن است برطرف کردن این مشکل نیاز به بررسی تخصصی نداشته و توسط خود افراد قابل رفع باشد.
امداد تی وی یکی از نمایندگی‌های معتبر تعمیر تلویزیون سونی در تهران است که در طی 30 سال ، با سرویس کاران ماهر و مجرب توانسته است اعتماد مشتریان را به خود جلب نموده و مشکلات دستگاه های مشتریان خود را را عیب یابی و در کمترین زمان ممکن آن را برطرف کند.

امداد تی وی : مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سونی در تهران

تعمیر تلویزیون سونی در منزل تعمیر پنل تلویزیون سونی
تعمیر مین بورد تلویزیون سونی تعمیر تلویزیون LED – LCD  و..
تعمیر بورد پاور تلویزیون سونی تعمیر تلویزیون سونی ضربه خورده
تعمیر بک لایت تلویزیون سونی تعمیر رنگ تلویزیون سونی

اعزام تعمیرکار تلویزیون سونی شمال تهران

تعمیر تلویزیون سونی در تهران : تجریش، نیاوران، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، ، اقدسیه، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، تهران ویلا، سعادت آباد ، ونک ، شهرک غرب

اعزام تعمیرکار تلویزیون سونی غرب تهران

تعمیر تلویزیون سونی در تهران : پونک ، ستارخان ، آریاشهر (صادقیه) ، جنت آباد ، شهر زیبا ، شهران ، طرشت ، گیشا ، چیتگر ، شهرک اکباتان ، کن ، آزادی ، حصارک ،تهرانسر ، بلوار فردوس، دهکده المپیک , وردآورد، چهار دیواری، تهران ویلا، مهرآباد و…

اعزام تعمیرکار تلویزیون سونی شرق تهران

تعمیر تلویزیون سونی در تهران : تهرانپارس، نارمک، تهران نو، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد و…

اعزام تعمیرکار تلویزیون سونی جنوب تهران

تعمیر تلویزیون سونی در تهران : افسریه ، پیروزی ، نازی آباد ، خانی آباد ، مولوی ، شوش ، منیریه ، عبدل آیاد ، یافت آباد ، بازار تهران ، جوادیه ، مشیریه، راه آهن ، حسن آباد ، یاخچی‌ آباد، خراسان، دولت‌آباد ، شهر ری و…

مشکلات و خرابی های رایج تلویزیون سونی

۱. چشمک زدن دستگاه

هنگامی که بخش بک لایت در ال سی دی های سونی که دارای ۱۰ تا ۱۸ لامپ فلورسنت است با مشکل روبرو شود ، تلویزیون شش بار چشمک میزند.
مشکلات لامپ فلورسنت در بک لایت به این صورت است که اگر این لامپ ها نیمه خراب شوند و یا بسوزند باعث فعال شدن مدارات پروتکتور شده و پروتکتور ولتاژ دستگاه را قطع می کند.
این مشکل با چشمک زدن تلویزیون نمایان شده و برای برطرف شدن آن نیاز است که از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.
خرابی برد پاور و مین برد تلویزیون های سونی باعث ایجاد سه بار چشمک در دستگاه می شود.
در صورتی که برد تی کان یا پنل تلویزیون های سونی خراب شده باشند، دستگاه پنچ بار چشمک می زند.
یکی دیگر از مشکلات و وضعیت های نادر در تلویزیون های سونی هشت بار چشمک زدن تلویزیون می باشد .
این مشکل زمانی ایجاد می‌شود که ایرادی در بخش صدای دستگاه به وجود آمده باشد.

۲. عدم روشن شدن تلویزیون

در صورتی که دستگاه شما روشن نمی شود برای عیب یابی این مشکل ابتدا برق دستگاه را بررسی نموده و از رسیدن برق به تلویزیون مطمئن شوید.
در صورتی که تلویزیون توسط محافظ به برق متصل است آن را از محافظ جدا نموده و به طور مستقیم به پریز برق متصل کنید ، زیرا ممکن است به علت خراب شدن محافظ ، برق به دستگاه نرسد.
سپس تلویزیون را علاوه بر کنترل با دکمه های خاموش و روشن تعبیه شده بر روی خود دستگاه امتحان نموده و بررسی کنید که آیا تلویزیون روشن می شود یا خیر.
در صورتی که مشکل برطرف نشد به دلیل آنکه یک سری عوامل فنی ممکن است باعث روشن نشدن دستگاه شوند ، باید برای عیب یابی و برطرف کردن مشکل از یک فرد ماهر و متخصص در زمینه تعمیر تلویزیون سونی کمک بگیرید .

۳‌. خاموش شدن ناگهانی و خود به خود تلویزیون سونی

خاموش شدن ناگهانی ، یکی از مشکلات رایج در تلویزیون های سونی می باشد.
در صورتی که در حین تماشای تلویزیون ، دستگاه شما به طور ناگهانی خاموش می شود، ممکن است با مشکلات متعددی روبرو شده باشد .
به عنوان مثال در صورتی که مین برد تلویزیون خراب شده و یا دچار فرسودگی قطعات شده باشد، تلویزیون به طور ناگهانی خاموش می شود.
از جمله دلایل دیگر ایجاد این مشکل می ‌توان به ایراد داشتن آی سی برد پاور ، وجود نوسانات در برق ، استفاده کردن از کابل HDMI بدون کیفیت ، متصل کردن فلش مموری دارای ویروس به دستگاه اشاره نمود.

۴. ایجاد لکه های رنگی بر روی تصاویر

در صورتی که از تلویزیون سونی به مدت طولانی و به طور مداوم استفاده شود ، بر روی تصاویر لکه های رنگی ایجاد می شود.
این مشکل به خاطر ایراد در پنل دستگاه ایجاد شده و برای برطرف شدن آن باید پنل تلویزیون را عوض کنید .

تعمیر تلویزیون سونی در تهران
تعمیر تلویزیون سونی در تهران

۵. دستگاه دارای تصویر بوده اما صدا ندارد .

قطع شدن صدا در تلویزیون های سونی یکی دیگر از ایرادات و مشکلات رایج در این دستگاه ها می باشد .
برای بررسی علت و برطرف کردن این مشکل ابتدا باید اتصالات و سیم هایی که به دستگاه متصل است را بررسی کنید تا هیچ گونه اختلال ، پارگی و قطعی نداشته باشند .
اگر دستگاه شما دارای صدا بوده اما صدا با تأخیر از تصویر به گوش می رسد و با آن هماهنگ نیست ، به احتمال زیاد مشکل از پاور تلویزیون است و خیلی زود باید این مشکل برطرف شود تا از انتقال مشکل به قسمت پخش جلوگیری شود .

۶. ایجاد شدن خطوط افقی در صفحه نمایش دستگاه

خراب شدن پنل ال سی دی تلویزیون های سونی ممکن است باعث ایجاد خطوط افقی بر روی صفحه شود.
با توجه به اینکه ممکن است قطعاتی در این قسمت آسیب دیده باشند که امکان تعمیر آن وجود داشته باشد باید برای تعمیر آن از یک تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید .
همچنین ممکن است پنل نیاز به تعویض داشته باشد.

۷. تلویزیون هنگ می کند.

در صورتی که فلش مموری به تلویزیون متصل کنید که فایل های آن دارای فرمتی مانند ddl و bat هستند که توسط تلویزیون سونی پشتیبانی نمی شوند می‌ تواند موجب هنگ کردن دستگاه شود.
برای برطرف کردن این مشکل در صورتی که در فلش خود فایل هایی دارید که فرمت آنها توسط دستگاه پشتیبانی نمی شود فرمت آنها را تغییر داده و مجدداً فلش را به تلویزیون متصل کنید.

برای تعمیر تلویزیون سونی در تهران با امداد تی وی تماس بگیرید .

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *