مرکز تعمیر تلویزیون هوشمند ال جی شرق تهران

برای آشنایی با نمایندگی تعمیر تلویزیون هوشمند ال جی در شرق تهران با ما همراه باشید.
سازندگان تجهیزات به هر طریق عمل می کنند تا روند جمع آوری و تنظیم تجهیزات را تسهیل کنند، تلویزیون های هوشمند نیز از این قاعده مستثنا نیستند .
ممکن است نصب و استفاده از آن ها آسان تر به نظر برسد به طوری که پس از خارج کردن آنها از جعبه تلویزیون تنها با اتصال دستگاه به یک شبکه DC یا اینترنت کار شما تمام می شود اما همه چیز به همین آسانی که به نظر می رسد ، نیست.
در این مقاله با استفاده از راهنمایی های تعمیر و سرویس کاران امداد تی وی که یکی از برترین مراکز و نمایندگی های تعمیر تلویزیون هوشمند ال جی در شرق تهران است به نحوه اتصال این دستگاه ها به اینترنت و تصحیح برخی خطاهای پیکربندی پرداخته ایم.

امداد تی وی : مرکز تعمیر تلویزیون هوشمند ال جی شرق تهران

امداد تی وی یک مرکز خدمات تعمیرات تلویزیون های ال جی است که تعمیرات تلویزیون های ال ای دی ، OLED با تلویزیون های هوشمند و فناوری 4K را انجام می دهد .
در صورتی که ساکن شرق تهران هستید و برای بروز رسانی ، تعمیر یا سرویس تلویزیون ال جی هوشمند خود نیاز به کمک گیری از یک فرد ماهر و توانا در این زمینه دارید توصیه ما به شما تماس با امداد تی وی است .
این مرکز با همکاری با نیروهای ماهر و متخصص در زمینه تعمیر و سرویس انواع برند های تلویزیون علاوه بر خدمت رسانی به هموطنان ساکن در شرق تهران خدمات خود را در سراسر تهران نیز ارائه می دهد.

– تعمیر پنل تلویزیون هوشمند ال جی
– تعمیر پاور تلویزیون هوشمند ال جی
– تعمیر تلویزیون هوشمند ال جی ضربه خورده
– تعمیر رنگ تلویزیون هوشمند ال جی
– تعمیر صفحه تلویزیون هوشمند ال جی
– تعمیر صدای تلویزیون هوشمند ال جی
– تعمیر فلت تلویزیون هوشمند ال جی
تعمیر بک لایت تلویزیون هوشمند ال جی
– تعمیر تلویزیون ال جی  LED ، LCD
– تعمیر برد تلویزیون هوشمند الجی
– تعمیر مین برد تلویزیون هوشمند ال جی
– تعمیر برد پاور تلویزیون هوشمند ال جی
– تعمیر پنل تلویزیون هوشمند ال جی
– تعمیر تلویزیون هوشمند ال جی در منزل

emdad call min

نحوه اتصال تلویزیون هوشمند ال جی به اینترنت

نمودار اتصال اینترنت تلویزیون هوشمند ال جی ، رایج ‌ترین طرح اتصال دستگاه های خانگی به اینترنت و روتر وای فای است که از طریق کابل به اینترنت متصل می شود.
روترها دارای مدل ، رنگ و اشکال مختلفی هستند اما کار کردن با همه آنها یکسان است ، به طوری که اینترنت از ارائه دهنده آن گرفته شده و سیگنال ازطریق وای فای و کابل به دستگاه منتقل می شود .
روش ترجیحی اتصال تلویزیون به روتر از طریق کابل است . مهم نیست که روتر وای فای منزل شما چقدر خوب باشد در هر صورت سرعت انتقال داده از طریق وای فای کمتر از کابل خواهد بود .
هرچه دستگاه از روتردورتر باشد و یا مسیریاب قدیمی تر باشد سرعت آن نیز کمتر است .
بنابراین اینترنت از طریق وای فای خانه به انواع دستگاه‌ها مانند لپ تاپ ، تلفن هوشمند تبلت و غیره متصل می شود و همه چیز خوب کار می‌کند و مشکلی پیش نمی آید اما هنگام تلاش برای اتصال تلویزیون به اینترنت از طریق روتر مشکلات شروع می شوند.

مشکلات رایج تلویزیون هوشمند ال جی

1. مشکلات فنی بر روی سرور های سازنده

در صورتی که دارای تلویزیون هوشمند ال‌جی هستید باید بدانید که این مشکلات روزی ایجاد می شود. ممکن است هر دفعه که تلویزیون را روشن می کنید همه چیز خوب به نظر برسد اما مشکل فنی بر روی سرور های سازنده روزی ایجاد شده اما هیچ کس در مورد شروع آن هشداری نمی دهد.

2. منسوخ شدن سیستم عامل تلویزیون هوشمند

به طور کلی تلویزیون ها به طور خودکار از طریق اینترنت به روزرسانی می‌شوند اما اتفاقاتی نیز ممکن است رخ دهد که در این صورت باید اینترنت دستگاه را بصورت دستی به روز رسانی کنید و یا فایل بروزرسانی را در فلش usb بارگیری کرده و از فلش آن را به روزرسانی کنید.
سیستم عامل قدیمی باعث عدم کارایی برخی برنامه‌ها مانند یوتیوب می شوند  بنابراین باید نرم افزار مخصوص مدل تلویزیون خود را بارگیری و نصب کنید اما توجه داشته باشید که نصب نادرست نرم‌افزار ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.

۳‌. مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری

اگرچه ممکن است مشکلات نرم افزاری در تلویزیون های هوشمند ال جی در خانه قابل رفع باشد اما در صورت بروز مشکل در سخت‌افزار بهتر است با امداد تی وی تماس بگیرید.
امیدواریم این مقاله حداقل کمی در حل مشکلات تلویزیون‌های هوشمند به شما کمک کند متخصصان امداد تی وی همیشه آماده کمک به مشتریان عزیز خود هستند.
چند روش برای بازیابی وای فای در تلویزیون های مدرن وجود دارند که اکثر آن‌ها مربوط به تصحیح تنظیمات بی سیم است . برای آشنا شدن با برخی از راه‌های اصلی تصحیح خطاهای پیکربندی با ما همراه باشید .

3.1. تلویزیون مربوطه را دوباره راه اندازی کنید.

اگر وای فای روی تلویزیون کار نمی کند اقدامی که باید انجام دهید راه اندازی مجدد تلویزیون هوشمند و روتر است . این خطا می تواند برنامه ریزی شده باشد و با راه اندازی مجدد درایوهای دستگاه به راحتی برطرف شود .
برای راه اندازی مجدد تلویزیون ، آن را خاموش و سپس دوباره روشن کنید . بعضی از متخصصان توصیه می ‌کنند که دوشاخه را از پریز برق جدا کرده و سپس دوباره آن را به پریز برق متصل کنید. این توصیه برای تلویزیون هایی که حتی پس از خاموش شدن صفحه به شبکه محلی متصل می مانند معتبر است.
هنگام بارگیری مجدد روتر باید ۱۰ تا ۲۰ ثانیه بین روشن و خاموش کردن آن صبر کنید . در این زمان اینترنت قبلی توسط ارائه دهنده بسته خواهد شد ، بنابراین تنظیمات آن بازنشانی می شوند .
هنگام راه اندازی مجدد تلویزیون هوشمند و روتر سعی کنید که به وای فای متصل شوید.

3.2. تایید دستی اطلاعات اتصال

با استفاده از منوی داخلی تلویزیون هوشمند به گزین های اتصال وای ‌فای بروید . در صورتی که سرورDHCP روتر خاموش است و اتصال با تشخیص خودکار پارامتر کار نمی ‌کند حالت دستی را برای تنظیم پارامترها انتخاب کنید.
در قسمت “آدرس IP” ، هر IP را از محدوده محلی وارد کنید . آدرس های معتبر شروع و پایان برای روشن شدن در صفحه مدیریت روتر موجود است. در قسمت sunbet mask باید مشخص کنید که کدام قسمت از محدوده IP برای تماس با مشتریان در شبکه محلی استفاده خواهد شد . مقدار کل این پارامتر 255.255.255.0 است. در خط Gateway آدرس IP روتر مورد استفاده برای ورود به تنظیمات را وارد کنید.

۳. عیب یابی خطاهای سرور DNS

هنگامی که سرورهای دستگاه بیش از حد بارگیری می شوند دسترسی به اینترنت و محتوای چند رسانه ای از طریق Smart Hub دشوار می شود.
هنگام اختصاص آدرس های سرور DNS به منابع اینترنت مستقیماً بدون استفاده از زیرساخت های سازنده انجام می شود. آدرس های سرور DNS ، توسط ارائه دهنده پشتیبانی می شود.
همچنین می توانید از DNS رایگان عمومی استفاده کنید که این سرویس توسط گوگل ، یاندکس و Open DNS ارائه شده است.
به عنوان مثال برای استفاده از سرورهای آدرس گوگل ، کافیست آی پی سرور میزبان را وارد کنید : 8.8.8.8 و 8.8.4.4 را اضافه کنید . اگر فیلد نوشتاری برای ورود به یک سرور جایگزین ندارید فقط اولین آدرس را در تنظیمات DNS وارد کنید.

4. از روش اتصال وای‌ فای متفاوت استفاده کنید.

اگر اتصال را با وارد کردن رمز ورود بیسیم به صورت دستی تنظیم کرده‌اید اتصال از طریق WPS را امتحان کنید .
فناوری wifi protected Setup به شما این امکان را می دهد تا حالت اتصال سریع را در تنظیمات تلویزیون فعال کنید .
یک حالت مشابه باید روی روتر فعال شود . این کار از طریق صفحه کنترل یا یک دکمه مخصوص در قسمت پشتی دستگاه انجام می شود.
برای دسترسی به رابط وب روتر دستگاه را روشن کرده و برچسب ورود را پیدا کنید.
این معمولاً در پایین قرار داشته و آدرس آیدی استاندارد نام کاربری و رمز عبور را نشان می دهد.
آی پی را در هر مرورگری وارد کرده و اطلاعات حساب موجود روی برچسب را وارد کنید ، سپس به بخش WPS رفته و این ویژگی را فعال کنید . اتصال سریع در عرض یک یا دو دقیق امکان پذیر است.
اگر در ابتدا از پروتکل WPS استفاده شده اما نمی توانید متصل شوید اطلاعات را به صورت دستی وارد کنید .

تعمیر تلویزیون هوشمند ال جی شرق تهران
تعمیر تلویزیون هوشمند ال جی شرق تهران

هنگام اتصال به یک شبکه مخفی نه تنها باید کلید دسترسی بلکه نام WiFi (SSID) را نیز مشخص کنید .
تلویزیون های دارای نسخه های قبلی نرم‌افزار همیشه از جستجوی پنهان شبکه پشتیبانی نمی کنند، بنابراین توصیه می شود قبل از به روز رسانی کردن ، نام شبکه در تنظیمات روتر را غیرفعال کنید.
برخی دیگر از تنظیماتی برای تصحیح خطاهای پیکربندی انجام می گیرد شامل بازنشانی تنظیمات تلویزیون ، جابجا کردن روتر، پیدا کردن مشکلات روتر وای فای ، به روز رسانی نرم افزار و غیره می باشد که برای انجام آنها توصیه می شود از یک تعمیرکار ماهر و متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *