mahan-logo40000

09335051212

مرکز تعویض ال سی دی تلویزیون سامسونگ در تهران

یکی از خدمات امداد تی وی تعمیر یا تعویض ال سی دی تلویزیون سامسونگ در تهران است که به سرعت و آسانی توسط تعمیر و سرویسکاران این مرکز قابل انجام است.
تلویزیون ها شاید محبوب ترین دستگاه در یک خانه مدرن باشند که امروزه بسیار پیشرفته تر از مدل های قدیمی هستند.
تلویزیون های مدرن دارای طیف وسیعی از ویژگی های هوشمند مانند اتصال وای فای، نمایش با وضوح فوق العاده بالا، صدای فوق العاده واضح و… هستند. صفحه نمایش این نوع دستگاه ها در اندازه های مختلف و بزرگی که با نام سینمای خانگی معروف است قابل ارائه بوده و تجربه تماشای تلویزیون کاربر را بهبود می بخشد.
صرف نظر از اندازه صفحه و نوع تلویزیون یا انتخاب شما خرابی و آسیب در این دستگاهها امری رایج است و یکی از رایج ترین نوع این خرابی ها و آسیب ها شکسته شدن ال سی دی تلویزیون است که می تواند سرگرمی خانوادگی را تا زمانی که برطرف نشود از بین ببرد.
اما شکستگی ال سی دی تلویزیون سامسونگ به این معنا نیست که حتماً باید یک دستگاه جدید خریداری کنید گاهی اوقات این شکستگی ها را می توان با تعمیر یا تعویض ال سی دی دستگاه برطرف نمود.

امداد تی وی مرکز تعمیر و تعویض ال سی دی تلویزیون سامسونگ در تهران

شهروندان عزیز ساکن شهر تهران در صورت ایجاد هرگونه مشکل و آسیب در ال سی دی تلویزیون سامسونگ خود می توانند با امداد تی وی تماس بگیرند تا این مرکز بلافاصله پس از تماس شما تعمیر کاران ماهر مجرب و متخصص خود در زمینه تعمیر و تعویض ال سی دی را به محل شما اعزام کند.

– تعمیر ال سی دی سوخته تلویزیون سامسونگ
– تعویض ال سی دی شکسته تلویزیون سامسونگ
– تعویض ال ای دی شکسته تلویزیون سامسونگ

– تعویض ال سی دی شکسته سامسونگ اسمارت (هوشمند)
– تعویض ال سی دی شکسته تلویزیون خمیده سامسونگ در جنوب تهران
– تعویض ال سی دی شکسته تلویزیون سامسونگ در غرب تهران
– تعویض ال سی دی شکسته تلویزیون سامسونگ در شرق تهران
– تعویض ال سی دی شکسته تلویزیون سامسونگ در شمال تهران
– تعویض ال سی دی شکسته تلویزیون سامسونگ در جنوب تهران

emdad call min

منظور از صفحه ال سی دی تلویزیون چیست؟

صفحه نمایش کریستال مایع که با نام ال سی دی شناخته می شود دارای یک ژل مایع کریستالی است که بین دو صفحه شیشه ای یا پلاستیکی قرار گرفته است .این ژل توسط یک شبکه ترانزیستور فلزی به پیکسل ها تقسیم می شود که هر پیکسل جریان الکتریکی متفاوتی را تامین میکند و به آنها این امکان را می دهد تا در رنگ های مختلف روشن شوند و این چیزی است که تصویر را روی صفحه ایجاد می کند. تمام نمایشگرهای ال سی دی دارای یک لامپ بزرگ نور پس زمینه هستند.
از مزایای این صفحه ها میتوان به تولید راحت تر آنها نسبت به صفحه های ال ای دی اشاره نمود. به این ترتیب آنها به طور کلی ارزان تر و دارای اندازه های یکسان می باشند.
از زمانی که فناوری ال سی دی برای اولین بار تولید شد زمان زیادی برای توسعه و پیشرفت آن صرف شده است بنابراین در برخی موارد می توانند قابل اطمینان تر باشد.

دلایل شایع شکستگی ال سی دی تلویزیون

دلایل زیادی برای شکستگی و ترک خوردن صفحات ال سی دی وجود دارد .در بیشتر موارد ال سی دی ها به طور تصادفی آسیب می بینند، به عنوان مثال پرتاب توپ به سمت صفحه تلویزیون توسط کودک یا قرار داشتن تلویزیون بر روی لبه میز امکان افتادن و ترک خوردن آن را افزایش می دهد و همچنین گاهی اوقات ممکن است هنگام جابجایی یا نصب، این دستگاه ها از دست افتاده و دچار شکستگی و ترک شوند.
بنابراین توصیه می شود تلویزیون خود را دور از دسترس کودکان قرار داده و در جایی که تلویزیون وجود دارد اجازه توپ بازی به کودکتان را ندهید . همچنین ضروری است که جابجایی و نصب دستگاه این کار توسط افراد آموزش دیده و کار بلد انجام گیرد تا دچار آسیب نشود.
هنگامی که صفحه ال سی دی تلویزیون دچار ترک خوردگی و شکست می شود شدت آن می تواند چندین سطح داشته باشد و شما می توانید با هر چیزی از یک صفحه با شکستگی زیاد که غیر قابل تعمیر است تا صفحه ای که دچار خط و خراش و خطوط کوچکی شده است ،برخورد کنید و همچنین ممکن است پس از آسیب ال سی دی دستگاه آسیب ندیده اما کیفیت صدا و تصویر پایین آید.
در هر حالت نباید سعی کنید که مشکل دستگاه را خودتان در خانه برطرف کنید خصوصا اگر در زمینه امور فنی اطلاعاتی ندارید.
در صورت مواجه شدن با آسیب و شکستگی ال سی دی اولین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید آیا تلویزیون شما هنوز در دوره گارانتی قرار دارد یا خیر؟ اگر قرار داشت تنها کاری که باید انجام دهید این است که تلویزیون سامسونگ خود را به مرکز خدمات مجاز تعمیر تلویزیون سامسونگ انتقال دهید.

تعویض ال سی دی تلویزیون سامسونگ در تهران
تعویض ال سی دی تلویزیون سامسونگ در تهران

چه عواملی باعث خرابی یا شکسته ال سی دی تلویزیون سامسونگ می شوند؟

-آسیب فیزیکی یا قرار گرفتن در معرض رطوبت باعث شکست الکتریکی ماتریس میشود. در نتیجه تصویر جابجا شده و دچار یخ زدگی میگردد. آبی که به داخل دستگاه وارد می شود، باعث ایجاد دایره های سیاه بر روی تصاویر شده و رگه های عمومی چند رنگ نیز ممکن است ایجاد کند.
در صورت بروز چنین حادثه ای تعویض ال سی دی دستگاه بهترین راه است .
– نقص تخلیه که باعث ایجاد دانه های ریز غیر قابل شمارش بر روی تصاویر می شوند.
– خراب شدن لامپ های روشنایی که باعث ایجاد لکه بر روی صفحه نمایش می گردد.
– نقص در میکرو مدارها
– خراب شدن حلقه درایورهای کنترل
– خرابی نور پس زمینه

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *