مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون OLED در تهران

تعمیر تلویزیون OLED ، توسط تکنسین‌های امداد تی وی به صورت کاملاً تخصصی انجام می شود . این مرکز مفتخر است که تمام خرابی و اشکالات ایجاد شده در این برندهای تلویزیون را در کمتر از ۲۴ ساعت برطرف نموده و دستگاه را کاملا سالم و همراه با گارانتی تعمیر به مشتری تحویل می دهد.
فناوری او ال ای دی در تلویزیون به یک فناوری ضروری برای سیستم های خانگی تبدیل شده است . این فناوری مشتق شده از فناوری ال ای دی بوده که به طور مداوم در تلفن ها و دوربین های تلویزیون های او ال ای دی استفاده می ‌شود.
اما فناوری او ال ای دی و ال ای دی هرچقدر هم که شبیه به هم باشند داخل آنها کاملاً متفاوت است.
کلمه OLED مخفف کلمه Organic Light-Emitting Diode است که در اینجا کلمه Organic به عنوان لایه نازک کربنی شناخته می شود که جلوی شیشه پنل قرار دارد. در حالی که این گونه تلویزیون ها نور خود را ساطع می کنند اما تلویزیون های ال ای دی به یک منبع نور خارجی نیاز دارند.

خطاهای رایج تلویزیون های OLED

– تلویزیون صدا ندارد.
– دستگاه دارای صدا بوده اما تصویر و ندارد.
– زمان زیادی طول می ‌کشد تا تلویزیون روشن شود اما ، پس از روشن شدن به طور عادی کار می کند.
– قفل شدن صفحه نمایش بر روی آرم و برند دستگاه
– کمرنگ شدن تصاویر پس از روشن کردن تلویزیون
– مخلوط شدن رنگ ها و ایجاد تصویر دانه دانه بر روی صفحه تلویزیون
– خش دار و نامفهوم بودن صدای دستگاه
– پریدن فیوز برق خانه پس از روشن کردن تلویزیون او ال ای دی
– به مشام رسیدن بوی سوختگی از پشت تلویزیون او ال ای دی
– سوسو زدن تصاویر یا ایجاد لکه های کوچک بر روی صفحه نمایش تلویزیون او ال ای دی
– پهن نشان دادن تصاویر و عدم مشاهده آرم تلویزیون
– ایجاد خطوط افقی و عمودی بر روی صفحه نمایش تلویزیون
– هنگام روشن کردن دستگاه چراغ جلوی تلویزیون چشمک می زند اما دستگاه روشن نمی شود.

تعمیر آمپلی فایر تلویزیون او ال ای دی

یکی دیگر از خدمات تخصصی امداد تی وی تعمیر آمپلی فایر تلویزیون او ال ای دی سامسونگ، ال جی و سونی است که توسط تکنسین های ماهر و متخصص این مرکز و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن انجام می شود.
هنگامی که آمپلی فایر در تلویزیون های ال ای دی خراب می شود تکنسین‌های این مرکز بر حسب خرابی ممکن است سلف، خازن یا بلندگو هایی که در مسیر آی سی صدای دستگاه قرار دارد را تعویض نمایند تا مشکلات صدا برطرف شود.
با توجه به اینکه انجام این نوع تعمیرات نیاز به ابزارهای تخصصی و پیشرفته و همچنین علم بالا دارد بنابراین باید از تعمیر کاران ماهر و متخصص در این زمینه کمک گرفت.

تعمیر مین برد تلویزیون او ال ای دی

مین برد یکی از قطعات مهم در تلویزیون های ‏او ال ای دی است که قطعات مختلف مانند پردازشگر، حافظه رم ، خروجی های صدا، ‏usb، تصویر و غیره بر روی آن قرار دارند و از جمله وظایف دیگر این قطعه می توان به دریافت سیگنال های صدا و تصویر و تبدیل آن‌ها از حالت آنالوگ به دیجیتال و انتقال به برد تیکان اشاره نمود.
در صورتی که این قطعه با مشکلاتی روبرو شود عملکرد کل دستگاه تحت تاثیر قرار می ‌گیرد. به همین دلیل لازم است که در اسرع وقت این اشکالات توسط مراکز معتبر تعمیرتلویزیون برطرف شوند.
یکی از دلایلی که باعث خراب شدن مین برد تلویزیون های او ال ای دی می‌ شود استفاده از کابل نامرغوب HDMI است که باعث سوختن سی پی یو دستگاه و خرابی مین برد می گردد.

مزایا و ویژگی های تلویزیون های او ال ای دی

– این تلویزیون ها بسیار سبک و جمع و جور بوده و از آنجایی که در ساختار تلویزیون نیاز به نور پس زمینه نمی باشد نیاز به قطعات زیادی نداشته و در نتیجه تلویزیون بسیار نازک است.
– تلویزیون های او ال ای دی تصویر را با وضوح بالا ، رنگ های زیبا، غنی و دقیق نشان می‌ دهند.
– کنتراست این دستگاه ها بسیار بالا بوده و قادر به نشان دادن مشکی مطلق هستند.
– تلویزیون های او ال دی قادر به نشان دادن تصویر بدون تاخیر یا تاری هستند.
– در این دستگاه ها به دلیل عدم استفاده از نور پس زمینه مصرف انرژی کم است، بنابراین مقرون به صرفه نیز هستند.

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون OLED در تهران
مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون OLED در تهران

دلیل انتخاب امداد تی وی توسط مشتریان

اگرچه تلویزیون‌های او ال دی سامسونگ ، ال جی و سونی و سایر برندها یک فناوری جدید هستند اما کادر فنی امداد تی وی در زمینه تعمیر این دستگاه ها تخصص و مهارت بالایی داشته و توانایی دسترسی سریع به قطعات معیوب و رفع تمام خطاها در این تلویزیون ها را دارند.
تعمیر تلویزیون او ال ای دی توسط امداد تی وی با نازلترین قیمت ها انجام شده و پس از انجام کارهای تعمیراتی گارانتی سه ماهه تعمیرات به مشتریان ارائه می شود تا در صورتی که در طی این مدت دستگاه دوباره دچار همان مشکل شد به صورت رایگان تعمیر شود.
استفاده از قطعات یدکی اصل و اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعات باعث شده است که مشتریان با خیال راحت دستگاه خود را برای تعمیر به تکنسین های این مرکز بسپارند.

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *