تعمیر تلویزیون سونی براویا در تهران 90 روز گارانتی

امداد تی وی یکی از مراکز معتبر تعمیر تلویزیون سونی براویا است که خدمات تعمیری خود را توسط تعمیرکاران متخصص در این زمینه در سراسر تهران ارائه می دهد. سری براویا سونی ، از پرفروش ترین و با کیفیت ترین سری تولیدات سونی است که در بازار طرفداران زیادی دارد .

امداد تی وی : نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی براویا در تهران

مجموعه امداد تی وی متشکل از پرسنل مجرب  و تعمیرگاه مجهز ، با 30 سال سابقه در زمینه تعمیر تلویزیون سونی براویا در تهران ، انواع تلویزیون های سونی براویا را در کمترین زمان با بهترین قطعات تعمیر می نماید . هر کجای تهران که هستید کافی است با ما تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون سونی براویا در منزل تعمیر پنل تلویزیون سونی براویا Bravia
تعمیر مین بورد تلویزیون سونی براویا تعمیر تلویزیون LED – LCD  و..
تعمیر بورد پاور تلویزیون سونی براویا تعمیر تلویزیون سونی براویا ضربه خورده
تعمیر بک لایت تلویزیون سونی براویا تعمیر رنگ تلویزیون سونی براویا

emdad call min

نمایندگی امداد تی وی : تعمیر تلویزیون سونی براویا شمال تهران

تعمیر تلویزیون سونی براویا در تهران : تجریش، نیاوران، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، ، اقدسیه، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، تهران ویلا، سعادت آباد ، ونک ، شهرک غرب

نمایندگی امداد تی وی : تعمیر تلویزیون سونی براویا غرب تهران

تعمیر تلویزیون سونی براویا در تهران : پونک ، ستارخان ، آریاشهر (صادقیه) ، جنت آباد ، شهر زیبا ، شهران ، طرشت ، گیشا ، چیتگر ، شهرک اکباتان ، کن ، آزادی ، حصارک ،تهرانسر ، بلوار فردوس، دهکده المپیک , وردآورد، چهار دیواری، تهران ویلا، مهرآباد و…

نمایندگی امداد تی وی : تعمیر تلویزیون سونی براویا شرق تهران

تعمیر تلویزیون سونی براویا در تهران : تهرانپارس، نارمک، تهران نو، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد و…

نمایندگی امداد تی وی : تعمیر تلویزیون سونی براویا جنوب تهران

تعمیر تلویزیون سونی براویا در تهران : افسریه ، پیروزی ، نازی آباد ، خانی آباد ، مولوی ، شوش ، منیریه ، عبدل آیاد ، یافت آباد ، بازار تهران ، جوادیه ، مشیریه، راه آهن ، حسن آباد ، یاخچی‌ آباد، خراسان، دولت‌آباد ، شهر ری و…

تاریخچه تولید تلویزیون های سونی براویا Bravia

تلویزیون سونی براویا یکی از انواع مدل های تلویزیون های سونی می باشد . آرم براویا از سال ۲۰۰۵ بر روی تمام تلویزیون های ال سی دی صفحه تخت با کیفیت بالا درج شد . تا قبل از این تاریخ شرکت سونی از آرم LCD WEGA تلویزیون های ال سی دی خود استفاده می کرد.
در سال ۲۰۱۵ سونی اولین مجموعه تلویزیونی اندروید خود را با مدل براویا راه اندازی کرد که به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی به محتوای سرویس هایی مانند Netflix ، یوتیوب و Hulu دسترسی داشته باشند و همچنین برنامه ها و بازی ها را از فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب کنند.
این تلویزیون به عنوان اولین اندروید تی وی های موجود بودند که امروزه برای کنترل اتوماسیون خانگی و دستورات صوتی با دستیار گوگل ادغام شده‌اند.
در سپتامبر ۲۰۱۶ سونی اعلام کرد که تلویزیون های قدیمی تر ۲۰۱۲ دسترسی به یوتیوب خود را از دست می‌دهند.
سونی اولین تلویزیون های اندرویدی OLED خود را با نام تجاری براویا معرفی کرد که در ژانویه ۲۰۱۷ با نام A1E با پردازنده X1 EXtreme نامگذاری شد. A8F تلویزیون بعدی OLED بود که توسط سونی در سال ۲۰۱۸ معرفی شد. در IFA 2018 تلویزیون A9F با پردازنده
X1™ Ultimate رونمایی شد .
در سال ۲۰۱۹ سونی نسخه های جدیدتر A8G و A9G را معرفی کرد و در سال ۲۰۲۰ تلویزیون OLED A8H 4K را رونمایی کردند.
در سال ۲۰۲۱ این شرکت new Master Series 4K OLED TV و A80J OLED را با پردازنده شناختی XRA.I جدید معرفی کردند.

راهنمای عیب‌ یابی مشکلات شایع تلویزیون های سونی براویا

در حالی که تلویزیون های سونی براویا از کیفیت خوب و از دوام بالایی برخوردار هستند اما این تلویزیون ها دارای مشکلات شایعی می باشند که به دلایل مختلف ممکن است به وجود آیند .
با توجه به اینکه برخی از این مشکلات ممکن است توسط خودتان قابل برطرف شدن باشند ، بنابراین می توانید با عیب‌یابی از پرداخت هزینه زیاد و غیرضروری برای تعمیر تلویزیون اجتناب کنید. شایع ترین مشکلات این تلویزیون ها عبارتند از:

۱‌ . تلویزیون سونی براویا روشن نمی شود‌.

ایجاد مشکل در برق دستگاه می‌ تواند مانع از روشن شدن این نوع تلویزیون ها شود . اگر دارای نوسانات برق مانند خاموشی یا قطعی موقت برق هستید ، قبل از عیب یابی تلویزیون باید این شرایط را برطرف کنید.
در صورتی که دارای تلویزیون براویا سری KDLxx-W6xxD هستید و چراغ سبز روشن است ، مراحل عیب یابی زیر را دنبال کنید :
– اطمینان حاصل کنید که برق AC به طور ایمن به پریز متصل است . در صورت استفاده از محافظ ، سیم برق را از محافظ جدا کرده و مستقیماً به پریز متصل کنید اگر دستگاه روشن شود مشکل از محافظ است .
– مطمئن شوید سیم‌برق به پشت تلویزیون وصل شده است.
– اگر تلویزیون شما دارای سوئیچ مصرف است ، از روشن بودن آن اطمینان حاصل کنید.
– با فشار دادن دکمه خاموش و روشن تلویزیون را روشن کنید و سپس تلویزیون را با استفاده از دکمه پاور کنترل از راه دور روشن کنید .
اگر تلویزیون با استفاده از دکمه پاور تلویزیون روشن و خاموش می شود اما با استفاده از کنترل نمی‌تواند خاموش و روشن شود مشکل از کنترل است.
– به مدت ۳۰ ثانیه سیم برق تلویزیون را از پریز جدا نموده و آن را دوباره به برق متصل کنید و بررسی کنید که آیا دستگاه روشن می شود یا خیر.
– تمام دستگاه های خارجی متصل به تلویزیون را جدا کنید و سپس روشن شدن تلویزیون را بررسی کنید.

۲. چراغ قرمز چشمک زن تلویزیون سونی براویا

اگر یک ال ای دی قرمز چشمک می زند و تلویزیون به درستی کار نمی کند به این معنی است که در تلویزیون یک مشکل وجود دارد .
معنی کدهای چشمک زدن در مدل های تلویزیون متفاوت است اما انجام مراحل در زیر ممکن است مشکل را برطرف کند.
– تلویزیون را خاموش و روشن کنید اگر تلویزیون به ریموت یا دکمه روشن و خاموش پاسخ نمی دهد آن را از برق بکشید.
– تلویزیون پروجکشن را به مدت سه دقیقه خاموش کنید تا قبل از روشن شدن خنک شود . برای تلویزیون های دیگر، آنها را به مدت یک دقیقه خاموش بگذارید و سپس دوباره به برق متصل کنید.
– در صورتی که تلویزیون شما دارای نمایشگر جداگانه است در صورت اتصال ایمن کابل بین جعبه رسانه و صفحه نمایش را بررسی کنید.
– بررسی کنید که آیا به روز رسانی نرم افزاری برای تلویزیون های دارای اتصال اینترنت موجود است یا خیر
– برای مدل های خاص اگر چراغ قرمز نشانگر ال ای دی هشت بار چشمک می زند و این عمل دوباره تکرار می شود دستگاه را مجدداً تنظیم کنید.

۳. تلویزیون سونی براویا صدا ندارد.

اگر بلندگوهای تلویزیون سونی براویا شما هیچ صدایی ندارند یا میزان صدای آنها کم است برای رفع مشکل موارد زیر را امتحان کنید:
– تنظیمات بلندگو در تلویزیون را بررسی کنید و توجه داشته باشید که حتماً بلند گوها فعال باشند.
– میزان صدای تلویزیون را افزایش دهید.
– در صورتی که تلویزیون شما به یک جعبه تنظیم با کنترل صدای بالا متصل است ، میزان صدای جعبه تنظیم را افزایش دهید . اگر با استفاده از Audio متصل است تایید کنید که بی صدا در تلویزیون فعال نباشد.
– مطمئن شوید هیچ هدفونی به تلویزیون متصل نیست.
– از پخش های آنالوگ ، تنظیم پخش آنالوگ را انجام دهید . اگر صدا از پخش های آنالوگ شنیده می‌شود بلندگوهای تلویزیون در حال کار هستند و شما باید سایر منابع ورودی یا محتوای پخش را برای مشکلات صدا بررسی کنید.
در صورت عدم شنیدن صدا به مرحله بعد بروید و بررسی کنید که تنظیمات MTS روی MAIN یا STEREO تنظیم شده باشند.
– اگر در تلویزیون منوی صدا یا شبیه‌سازی صدا وجود دارد آن را خاموش کنید.

تعمیر تلویزیون سونی براویا در تهران
تعمیر تلویزیون سونی براویا در تهران

– در صورتی که تلویزیون دارای تنظیماتVolume Offset در منو است آن را به حداکثر مقدار افزایش دهید .
– بررسی کنید که بلندگوهای تلویزیون به عنوان بلندگوی مرکزی تنظیم نشده باشند . بعضی از مدل ها به بلندگوهای تلویزیون اجازه می دهند که هنگام استفاده از گیرنده چند کاناله به عنوان بلندگوی کانال مرکزی عمل کنند.
– بررسی کنید بلندگوها از فهرست تلویزیون روی ON تنظیم شده باشند.
برخی دیگر از ایرادات تلویزیون شامل عدم نشان دادن تصویر ، کار نکردن دستگاه از راه دور و مشکلات مربوط به انحراف رنگ می باشد .

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *