mahan-logo40000

09335051212

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون شارپ در تهران

از جمله تخصصی ترین خدماتی که توسط امداد تی وی ارائه می شود تعمیر تلویزیون شارپ در تهران است.
هنگامی که مشتری با مرکز امداد تی وی برای دریافت خدمات تماس می گیرد این مرکز بلافاصله نیروهای خود را به محل مورد نظر مشتری اعزام می ‌کند.
تکنسین های امداد تی وی پس از عیب یابی دستگاه در صورتی که مشکلی ایجاد شده طوری باشد که در منزل مشتری قابل تعمیر باشد در همان محل تعمیر شده و به مشتری تحویل داده می شود ، اما در صورتی که آسیب های ایجاد شده در دستگاه طوری باشد که برای تعمیر نیاز به دستگاه‌های تخصصی داشته باشد دستگاه توسط نیروهای این مرکز به تعمیرگاه منتقل شده و پس از تعمیر دوباره به منزل مشتری ارجاع داده می شود.

امداد تی وی : مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون شارپ در تهران

در صورتی که در شهر تهران زندگی می کنید و تلویزیون شارپ شما با مشکلات یا خرابی هایی رو به رو شده است ، تنها یک تماس با امداد تی وی کافی است تا این شرکت تعمیرکاران مجرب ، متخصص و آموزش دیده خود را در زمان کوتاهی به محل مورد نظر مشتری ارسال کند.
این مرکز دارای بیش از ۳۰ سال تجربه کاری در زمینه تعمیر و عیب یابی انواع برندهای تلویزیون بوده و توانایی زیادی در از بین بردن این مشکلات و رفع عیوب تلویزیون های شارپ دارد.

تعمیر تلویزیون شارپ در منزل تعمیر پنل تلویزیون شارپ
تعمیر مین بورد تلویزیون شارپ تعمیر تلویزیون LED – LCD  و..
تعمیر بورد پاور تلویزیون شارپ تعمیر تلویزیون شارپ ضربه خورده
تعمیر بک لایت تلویزیون شارپ تعمیر رنگ تلویزیون شارپ

اعزام تعمیرکار تلویزیون شارپ شمال تهران

تعمیر تلویزیون شارپ در تهران : تجریش، نیاوران، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، ، اقدسیه، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، تهران ویلا، سعادت آباد ، ونک ، شهرک غرب

اعزام تعمیرکار تلویزیون شارپ غرب تهران

تعمیر تلویزیون شارپ در تهران : پونک ، ستارخان ، آریاشهر (صادقیه) ، جنت آباد ، شهر زیبا ، شهران ، طرشت ، گیشا ، چیتگر ، شهرک اکباتان ، کن ، آزادی ، حصارک ،تهرانسر ، بلوار فردوس، دهکده المپیک , وردآورد، چهار دیواری، تهران ویلا، مهرآباد و…

اعزام تعمیرکار تلویزیون شارپ شرق تهران

تعمیر تلویزیون شارپ در تهران : تهرانپارس، نارمک، تهران نو، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد و…

اعزام تعمیرکار تلویزیون شارپ جنوب تهران

تعمیر تلویزیون شارپ در تهران : افسریه ، پیروزی ، نازی آباد ، خانی آباد ، مولوی ، شوش ، منیریه ، عبدل آیاد ، یافت آباد ، بازار تهران ، جوادیه ، مشیریه، راه آهن ، حسن آباد ، یاخچی‌ آباد، خراسان، دولت‌آباد ، شهر ری و…

امداد تی وی یکی از مراکز معتبر تعمیر تلویزیون ‏شارپ است در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران خود را به محل مورد نظر شما اعزام می کند.
در صورتی که دارای تلویزیون شارپ هستید و دستگاه شما با مشکلاتی روبه رو شده است بی ‌درنگ با ماهان سرویس تماس بگیرید و با خیال راحت دستگاه خود را به دست تکنسین های این مرکز بسپارید.

برخی از مشکلات رایج تلویزیون های شارپ که به صورت تخصصی توسط تکنسین های امداد تی وی تعمیر می شوند شامل موارد زیر هستند:

تعمیر پنل و صفحه نمایش دستگاه

پنل تلویزیون یکی از اجزای مهم در این دستگاه ها بوده که در صورت خرابی کاربران نمی توانند برنامه مورد علاقه خود را تماشا کنند. زیرا ممکن است دستگاه با مشکلاتی نظیر قطع شدن تصویر، تیره و روشن شدن تصویر در قسمت های مختلف تلویزیون، ایجاد هاله بر روی تصویر که باعث تیره شدن آن شده و تصویر به خوبی مشخص نمی باشد، روشن و نورانی شدن بیش از حد تصویر تلویزیون روبرو شود.
با توجه به اینکه خرابی پنل تلویزیون معمولاً نیاز به تعویض این قطعه دارد و این کار با هزینه زیادی انجام می ‌شود ، بنابراین ممکن است تعویض دستگاه به صرفه تر از تعویض پنل باشد.

برطرف کردن مشکلات بک لایت تلویزیون شارپ

یکی از خدمات تخصصی که توسط تکنسین های امداد تی وی ارائه می شود تعمیر بک لایت تلویزیون شارپ است.
بک لایت در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی وجود داشته و دارای اجزای مختلفی مانند لامپ ، صفحات مختلف، نوارهای مسی و آلومینیومی است. به همین دلیل ممکن است خرابی این قطعه شایع تر از قطعات دیگر باشد. وظیفه این قطعه مهیا کردن نور پس زمینه برای قابل مشاهده کردن تصاویر دریافتی از گیرنده می باشد.
علائم و نشانه هایی که نشان از خرابی بک لایت تلویزیون می ‌دهند شامل عدم وجود تصویر در تلویزیون با وجود دارا بودن صدا می باشد که به دلیل خراب شدن یا سوختن نور پس زمینه ایجاد می شود.
در صورتی که رنگ تصاویر تلویزیون نیز عوض شده و رنگ های سفید تبدیل به رنگ صورتی شوند نشانه خرابی بک لایت می باشد. ایجاد شدن هاله یا لکه سیاه بر روی تصاویر تلویزیونی نیز از جمله علائم و نشانه های خرابی بک لایت در دستگاه است.

تعمیر مین برد تلویزیون شارپ توسط امداد تی وی

پردازنده یا cpu تلویزیون، تیونینگ، فیش های ورودی و خروجی و همچنین سیستم کنترل دستگاه در بخش مهمی از تلویزیون به نام مین برد که یکی از قطعات مهم در تلویزیون می باشد قرار دارند که در تلویزیون های نسل جدید مانند ال سی دی ، ال ای دی و پلاسما موجود می باشد.
مین برد تلویزیون وظیفه کنترل کردن سایر قسمت های دستگاه مانند صدا، تصویر و… را بر عهده داشته و فرمان ها را برای سایر قسمت ها نیز صادر می کند. بنابراین خراب شدن این قطعه در تلویزیون باعث کار افتادن دستگاه می شود.
خراب شدن این قطعه در تلویزیون دلایل مختلفی مانند استفاده از کابل HDMI نامناسب و غیر استاندارد، آب خوردگی دستگاه، نوسانات موجود در برق ، اسافاده زیاد از وای فای و… می باشد.
تعمیر این قطعه یک کار کاملاً تخصصی بوده و نیاز به مهارت های خاصی دارد.
در صورت خرابی مین برد تلویزیون خود می توانید از تکنسین های مجرب امداد تی وی کمک بگیرید.

برطرف کردن مشکلات مربوط به آمپلی فایر دستگاه

آمپلی فایر تلویزیون شارپ که با نام تقویت کننده صدا نیز شناخته می شود قطعه ای در تلویزیون است که وظیفه افزایش کیفیت صدای خروجی را بر عهده دارد و در صورت خراب شدن ، تلویزیون بدون صدا می ماند.
تکنسین های امداد تی وی در زمینه تعمیر آمپلی فایر تلویزیون شارپ به صورت حرفه‌ای عمل نموده و مشکلات مربوط به این قطعه را به آسانی برطرف می کنند.

تعمیر تلویزیون شارپ در تهران
تعمیر تلویزیون شارپ در تهران

رفع مشکلات مربوط به برد پاور

یکی از عمده ترین مشکلاتی که کاربران تلویزیون شارپ با آن مواجه می‌شوند خرابی برد پاور تلویزیون است. این قطعه که وظیفه تامین نیرو و انرژی سایر قطعات در تلویزیون را برعهده دارد انرژی لازم برای آن که دستگاه روشن شده و بتواند روشن بماند و همچنین تولید تصویر توسط صفحه نمایش را بر عهده دارند و در صورتی که با مشکلاتی روبه‌رو شود دستگاه توانایی روشن شدن ندارد.
طبق نظر نیروهای امداد تی وی عواملی که می تواند باعث خرابی این قطعه در تلویزیون شارپ شوند شامل استفاده طولانی مدت از تلویزیون، آب خوردگی دستگاه و غیره می باشد. با توجه به اینکه تعمیر این قطعه بسیار کاره حساسی بوده و نیاز به مهارت و تجربه زیادی دارد توصیه می شود این کار را به افراد ماهر در این زمینه بسپارید.
از جمله خرابی و مشکلات دیگری که تلویزیون های شارپ با آن روبه رو شده و متخصصان امداد تی وی قادر به رفع آنها می باشند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– ایجاد خطوط افقی یا عمودی بر روی صفحه نمایش دستگاه
– خاموش شدن ناگهانی تلویزیون
– ریست شدن دستگاه در هنگام تعویض کانال های تلویزیونی
– خاموش شدن تلویزیون پس از ۲ تا ۵ ثانیه کار کردن
– چشمک زدن چراغ های پاور دستگاه
– تار و نامشخص بودن تصاویر پخش شده از تلویزیون

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *