mahan-logo40000

09335051212

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ غرب تهران با کمترین قیمت

برای ساکنین غرب کلانشهر تهران ، دسترسی سریع به مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ غرب تهران ، هنگام خرابی تلویزیون ، بسیار ضروری است .امداد تی وی با کادر مجرب و باسابقه ، سریعا نسبت به اعزام تعمیرکار در محل اقدام می نماید.

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ غرب تهران

در صورتی که در هر یک از مناطق و محلات موجود در غرب تهران زندگی می کنید و تلویزیون سامسونگ شما با مشکلاتی روبه‌ رو شده است بدون تعلل با امداد تی وی تماس بگیرید ، زیرا این مرکز با بیش از ۳۰ سال سابقه کاری و اهمیتی که برای وقت مشتریان خود قائل است در کوتاه ‌ترین زمان ممکن مشکلات دستگاه شما را برطرف می کند.

✵ اعزام تعمیرکار مجرب تلویزیون سامسونگ به کلیه نقاط غرب تهران
✵ تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل با گارانتی
✵ تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ
✵ تعمیر پاور تلویزیون سامسونگ
✵ تعمیر تلویزیون سامسونگ ضربه خورده
✵ تعمیر رنگ تلویزیون سامسونگ
✵ تعمیر صفحه تلویزیون سامسونگ
✵ تعمیر صدای تلویزیون سامسونگ
✵ تعمیر فلت تلویزیون سامسونگ
✵ تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ
✵ تعمیر تلویزیون سامسونگ هوشمند ، LED ، LCD
✵ تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ
emdad call min

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ غرب تهران

. تعمیر تلویزیون سامسونگ در پونک ، تعمیر تلویزیون سامسونگ در ستارخان ،تعمیر تلویزیون سامسونگ در آریاشهر (صادقیه)
. تعمیر تلویزیون سامسونگ در جنت آباد ،تعمیر تلویزیون سامسونگ در شهر زیبا ، تعمیر تلویزیون سامسونگ در شهران
. تعمیر تلویزیون سامسونگ در طرشت ، تعمیر تلویزیون سامسونگ در گیشا ، تعمیر تلویزیون سامسونگ در چیتگر
. تعمیر تلویزیون سامسونگ در شهرک اکباتان ، تعمیر تلویزیون در کن ،تعمیر تلویزیون در آزادی
. تعمیر تلویزیون در حصارک ،تعمیر تلویزیون سامسونگ در بلوار فردوس، تعمیر تلویزیون سامسونگ در دهکده المپیک
. تعمیر تلویزیون سامسونگ  در تهرانسر ، تعمیر تلویزیون سامسونگ در چهار دیواری، تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران ویلا
. تعمیر تلویزیون سامسونگ در مهرآباد و…

خرابی و آسیب های رایج تلویزیون سامسونگ و نحوه تعمیر آنها

در ادامه به معرفی و توضیح برخی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران تلویزیون سامسونگ ممکن است با آن روبرو شوند و نحوه برطرف کردن این مشکلات از زبان تکنسین های امداد تی وی پرداخته ایم.

ایجاد نقاط یا رنگ های رنگین کمانی روی صفحه نمایش تلویزیون

این مورد یکی از شایع ترین مشکلاتی است که در تلویزیون های سامسونگ چه در نسل قدیم و چه جدید ایجاد می شود . این نقاط رنگی معمولاً ناشی از مواردی مانند تغییر یا چرخش موقعیت تلویزیون در جهات مختلف ، قرار گرفتن تلویزیون بر روی یک میز فلزی، آسیب وارد شده به جایگاه لحیم کاری (PTC) که باعث می شود قطعه به درستی کار نکند و قرار گرفتن اشیایی در اطراف تلویزیون که حاوی میدان مغناطیسی هستند.
تمام شرایط ذکر شده در بالا بدون اینکه متوجه باشید اتفاق می‌افتند بنابراین می توان گفت بیشتر آسیب های ایجاد شده در تلویزیون به دلیل سهل انگاری های کوچک است.
در این صورت در مواردی که رنگ های رنگین کمانی خیلی شدید نیست می‌ توان به سادگی این مشکل را به سرعت برطرف کرد . فقط کافیست تنظیمات تغییر شکل خودکار موجود در تلویزیون را تغییر دهید تا وضعیت صفحه به حالت عادی بازگردد .همچنین می‌توانید با خاموش کردن دستگاه و خنک شدن دوباره آن بر این مشکلات غلبه کنید در غیر این صورت از یک تعمیرکار ماهر و متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

ایجاد شدن خطوط بر روی صفحه تلویزیون

این مشکل معمولاً زمانی ظاهر می ‌شود که تصاویر رنگی باقی مانده و تار نمی شوند اما بر روی آنها خطوطی ایجاد می ‌شود که تماشای تلویزیون را آزار دهنده می کند . این مشکل به دلیل آسیب هایی که در منبع تغذیه وجود دارد ایجاد می شود ، به عنوان مثال در صورتی که ولتاژ ورودی به دستگاه بیش از حد باشد این مشکل ایجاد می شود.
در صورتی که با این مشکل مواجه شدید واضح هست که اول باید ولتاژ دستگاه خود را اندازه بگیرید زیرا اگر ولتاژ مناسب نباشد دستگاه نمی‌تواند به صورت بهینه و درست کار کند.
تکنسین های امداد تی وی متخصص در تعمیر این مشکل بوده و شما می توانید برای برطرف کردن این مشکل با آنها تماس بگیرید.

جمع شدن تصویر تلویزیون

در برخی شرایط تصویر تلویزیون جمع شده و تنها نیمی از صفحه نمایش قابل مشاهده است این مشکل می تواند با وضعیت تصویر بی رنگ همراه باشد و معمولاً به دلیل تنظیمات نادرست در HOR Hold رخ می دهد یا ممکن است به دلیل آسیب به مولفه های دیگر ایجاد شود.
اگر وضعیت تصویر در صفحه تلویزیون کامل نیست و جمع شده و فقط نیمی از صفحه نمایش قابل مشاهده است سعی کنید به کنترل HOR دسترسی داشته و HOR Hold را در آن بخش تنظیم کنید.
همچنین باید مدار آشکارساز فاز دیود دوگانه HFL را بررسی کنید و مطمئن شوید که قطعه همچنان می‌توانند روی تلویزیون به درستی کار کند.
اگر این مشکل با مشکلات اضافی رنگ های ناقص تصاویر همراه باشد ممکن است کامپوننت OSC iC دچار مشکل شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد .با توجه به اینکه تمام این کارها کاملاً تخصصی هستند بنابراین نیاز است که از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

آسیب قطعاتی مثال ای سی و ترانزیستور

اگر ترانزیستور به درستی کار نکند مطمئناً تلویزیون در چند قسمت به طور همزمان دچار مشکل می شود که می تواند به دلیل اختلاف ولتاژ در الکو رخ دهد.
برای اینکه عملکرد ترانزیستور خوب باقی بماند مهم است که ولتاژ الکو  بررسی شود . بدین منظور باید مطمئن شوید که الکو همچنان در شرایط مناسب و مطابق با نیاز تلویزیون است تا عملکرد ترانزیستور مختل نشود. وضعیت خازن روی OSC RL نیز باید بررسی شود و در صورت آسیب دیدگی تعویض گردد. در صورتی که این قطعات در شرایط مناسبی باشند و بتوانند بدرستی کار کنند مشکل ترانزیستور به درستی حل خواهد شد.

تعمیر تلویزیون سامسونگ غرب تهران
تعمیر تلویزیون سامسونگ غرب تهران

امداد تی وی مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ در غرب تهران

امروزه تشخیص و عیب یابی مشکلات ایجاد شده در تلویزیون به لطف مراکز تخصصی که در این زمینه فعالیت دارند به سادگی انجام می شود ، امداد تی وی یکی از این مراکز است که تعمیر تلویزیون سامسونگ در غرب تهران را توسط نیروهای ماهر و متخصصی که در زمینه تعمیر این گونه دستگاه ها به صورت تخصصی عمل می کنند ، انجام می دهد.
امروزه می ‌توان از تعداد بالای کاربران تلویزیون نسبت به دهه های گذشته دریافت که وجود این دستگاه در خانه برای برخی از افراد چقدر مهم است، بنابراین باید مراکزی وجود داشته باشند که با انواع ایرادات ایجاد شده در این دستگاه ها آشنایی داشته تا در صورتی که مشکلاتی در تلویزیون ایجاد شود به سادگی آن را برطرف کنند.
نکته‌ای که وجود دارد این است که مهم نیست که یک تلویزیون چقدر پیچیده باشد، زیرا در هر صورت خطر آسیب و خرابی آن وجود خواهد داشت و به همین دلیل بسیار مهم است که از این دستگاه ها به خوبی مراقبت کنید تا از آسیب دستگاه و صرف هزینه زیاد برای تعمیر آن جلوگیری کنید.
در برخی موارد آسیب های جدی ایجاد شده در تلویزیون هزینه تعمیرات زیادی را در بر خواهند داشت و حتی می توانند باعث شوند که تلویزیون دیگر نتواند آنطور که باید کار کند و افراد مجبور شوند تلویزیون جدیدی خریداری کند.
هنگامی که تلویزیون آسیب می بیند مهم است که نوع آسیب رخ داده به درستی شناسایی شود ، زیرا این کار انجام اقدامات اصلاحی دستگاه را آسان تر می کند. بنابراین به جای آنکه در هنگام خرابی تلویزیون خودتان دست به کار شوید و سعی در تعمیر آن داشته باشید بهتر از افراد ماهر و متخصص در این زمینه کمک بگیرید، زیرا اگر نوع آسیب را اشتباه متوجه شده و تعمیرات را درست انجام ندهید ممکن است باعث خراب تر شدن دستگاه خود شوید.

برای تعمیر تلویزیون سامسونگ غرب تهران با امداد تی وی تماس بگیرید. 

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *