mahan-logo40000

09335051212

علت زرد شدن صفحه تلویزیون + تعمیر

آیا متوجه ایجاد یک رنگ غیر عادی مانند رنگ زرد در صفحه نمایش تلویزیون خود شده اید؟ این یک مشکل رایج در تلویزیون است که از طرف کاربران زیادی گزارش شده است. برای برطرف کردن این مشکل راه کارهای ساده ای می توانید انجام دهید که در این مقاله به آنها پرداخته شده است.
اما اگر خودتان قادر به برطرف کردن مشکل نیستید و به دنبال یک مرکز معتبر برای تعمیر دستگاه خود می باشید امداد تی وی اینجاست تا به شما کمک کند.

چه مواردی برای پیدا کردن علت زرد شدن صفحه تلویزیون باید بررسی شوند؟

اتصال HDMI را از جعبه کابل به تلویزیون را بررسی کنید.

اتصال HDMI پرکاربردترین سیگنال hd برای انتقال صدا و ویدئو با کیفیت بالا از طریق یک کابل است که هم در بخش تجاری AV مورد استفاده قرار می گیرد و هم پرکاربردترین کابل در خانه ها است که دستگاه‌هایی مانند تلویزیون دیجیتال، پخش کننده دی وی دی پخش کننده Bluray، ایکس باکس، پلی استیشن و اپل تی وی را به تلویزیون متصل می کند.
هنگام مشاهده صفحه زرد بر روی صفحه تلویزیون خود احتمال اینکه اتصال بین تلویزیون مشکل داشته و نیاز به تعمیر داشته باشد وجود دارد . همچنین ممکن است اتصالHDMI بین زیان و جعبه کابل شل شده و نیاز به سفت کردن یا تعویض کابل داشته باشد. بنابراین باید این اتصال را به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که همه چیز درست است.

زرد شدن صفحه تلویزیون
زرد شدن صفحه تلویزیون

پخش کننده یک کانال خاص ممکن است قطعی برق داشته باشند.

در صورتی که صفحه زرد را فقط در یک کانال خاص مشاهده می کنید به احتمال زیاد مشکل از ایستگاه فرستنده بوده و ممکن است نشان دهنده مشکلی باشد که فقط در کانال تلویزیونی که می خواهید تماشا کنید وجود دارد. اگر مشکل از فرستنده باشد پس از مدتی کانال به طور کامل قطع می شود ، در این شرایط باید به سادگی چند دقیقه یا چند ساعت صبر کنید تا مشکل برطرف شود .
در صورت ایجاد قطعی برق در کانال به احتمال زیاد مشکل در عرض ۲۴ ساعت برطرف می شود و می توانید دوباره کانال مورد علاقه خود را تماشا کنید.

 مشکلات فنی در یک کانال خاص

یکی دیگر از مواردی که باعث زرد شدن یک کانال خاص می شود ایجاد مشکلات فنی غیر از قطعی برق در ایستگاه فرستنده است.
در چنین سناریویی شما نمی توانید هیچ کاری انجام دهیدو تنها باید صبر کنید تا مشکلات فنی که پخش کننده با آن مواجه شده است ظرف چند ساعت برطرف شود.

چگونه می ‌توان مشکل ایجاد رنگ زرد بر روی صفحه تلویزیون را برطرف نمود؟

از طریق سیستم منوی تلویزیون خود گزینه جداگانه‌ای به نام Overscan را جستجو کنید . احتمالا گزینه در نزدیکی گزینه Picture size در منو قرار دارد اما می تواند در هر جای دیگری از جمله تنظیمات پیشرفته نیز باشد.
گزینه Overscan را روی Off یا Disable قرار دهید تا بتوانید تصویر کاملی را مشاهده کنید در غیر این صورت باید از یک تعمیرکار تلویزیون کمک بگیرید.

تعمیر صفحه زرد تلویزیون را به امداد تی وی بسپارید

امداد تی وی در زمینه تعمیر انواع مشکلات تلویزیون مانند زرد شدن صفحه نمایش تلویزیون 30 سال سابقه دارد.
این مرکز به دلیل همکاری با نیروهای ماهر و متخصصی که در زمینه تعمیر تلویزیون آموزش دیده و در این زمینه علم خود را با شرکت در دوره های آموزشی به روز نگه می دارند می ‌تواند مشکلات ایجاد شده در دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کند. برای برخورداری از خدمات این مرکز تنها یک تماس با آنها کافیست تا نیروهای خود را بلافاصله پس از تماس شما به محل مورد نظر اعزام کند.
استفاده از قطعات یدکی اورجینال در صورت نیاز و دریافت دستمزد و هزینه های منصفانه در این مرکز باعث اعتماد مشتریان به آنها شده است.

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *