نمایندگی تعمیر تلویزیون توشیبا در تهران 90 روز گارانتی

آیا تا به حال برای تعمیر تلویزیون توشیبا در تهران از خدمات امداد تی وی استفاده کرده‌اید؟
امداد تی وی یکی از باتجربه ترین ها در زمینه تعمیر این نوع تلویزیون ها بوده و با همکاری با سرویس کاران ماهر و متخصص ، مشکلات تلویزیون های توشیبا را  در کمترین زمان ممکن برطرف می کند.
علاوه بر این ، مشتریان می توانند از مشاوره های رایگان سرویسکاران امداد تی وی استفاده نموده و در صورتی که مشکل ایجاد شده جزئی باشد و مشتری بتواند خودش آن را برطرف کند ، به صورت تلفنی و رایگان به مشتریان خود در خصوص برطرف کردن مشکل کمک می کنند .

امداد تی وی نمایندگی تعمیر تلویزیون توشیبا در تهران

تعمیر تلویزیون توشیبا در منزل تعمیر پنل تلویزیون توشیبا
تعمیر مین بورد تلویزیون توشیبا تعمیر تلویزیون LED – LCD  و..
تعمیر بورد پاور تلویزیون توشیبا تعمیر تلویزیون توشیبا ضربه خورده
تعمیر بک لایت تلویزیون توشیبا تعمیر رنگ تلویزیون توشیبا

emdad call min

نمایندگی امداد تی وی : تعمیر تلویزیون توشیبا شمال تهران

تعمیر تلویزیون توشیبا در تهران : تجریش، نیاوران، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، ، اقدسیه، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، فرحزاد، تهران ویلا، سعادت آباد ، ونک ، شهرک غرب

نمایندگی امداد تی وی : تعمیر تلویزیون توشیبا غرب تهران

تعمیر تلویزیون توشیبا در تهران : پونک ، ستارخان ، آریاشهر (صادقیه) ، جنت آباد ، شهر زیبا ، شهران ، طرشت ، گیشا ، چیتگر ، شهرک اکباتان ، کن ، آزادی ، حصارک ،تهرانسر ، بلوار فردوس، دهکده المپیک , وردآورد، چهار دیواری، تهران ویلا، مهرآباد و…

نمایندگی امداد تی وی : تعمیر تلویزیون توشیبا شرق تهران

تعمیر تلویزیون توشیبا در تهران : تهرانپارس، نارمک، تهران نو، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد و…

نمایندگی امداد تی وی : تعمیر تلویزیون توشیبا جنوب تهران

تعمیر تلویزیون توشیبا در تهران : افسریه ، پیروزی ، نازی آباد ، خانی آباد ، مولوی ، شوش ، منیریه ، عبدل آیاد ، یافت آباد ، بازار تهران ، جوادیه ، مشیریه، راه آهن ، حسن آباد ، یاخچی‌ آباد، خراسان، دولت‌آباد ، شهر ری و…

رایج ترین خرابی ها و مشکلات تلویزیون های توشیبا کدامند؟

۱. پرش داشتن تصاویر

یکی از مشکلاتی که ممکن است در تلویزیون های توشیبا ایجاد شود پرش تصاویر می باشد که در صورتی که در اسرع وقت این مشکل برطرف نشود ، ممکن است باعث از کار افتادن کامل دستگاه شود.
برای برطرف کردن این مشکل بر طبق توصیه سرویس کاران امداد تی وی اولین چیزی که باید بررسی کنید تا از غیر فعال بودن آن مطمئن شوید گزینه motion interpolation است.
اما در صورتی که این گزینه غیر فعال بود ولی تصاویر تلویزیون همچنان پرش داشت ، با توجه به اینکه ممکن است عوامل مختلفی مانند خراب شدن و از کار افتادن مین برد دستگاه ، آسیب پاور ، ضعیف شدن یا سوختن بک لایت تلویزیون باعث ایجاد این مشکل شوند .
برای برطرف کردن این مشکل باید از یک شخص ماهر و متخصص در زمینه تعمیر تلویزیون توشیبا کمک بگیرید .

۲. کم نور شدن صفحه نمایش دستگاه

از جمله دلایلی که باعث کم نور شدن تصاویر پخش شده توسط تلویزیون می شود می توان به استفاده طولانی مدت از دستگاه اشاره نمود .
برای برطرف کردن این مسئله ، ابتدا لازم است تنظیمات نور تلویزیون را بررسی نموده و مجدداً آن را تنظیم کنید و آن ها را در حالت متعادل قرار دهید.
عدم کیفیت داشتن فسفر در تلویزیون نیز می‌ تواند باعث تاریک شدن تصاویر شود .
در این صورت لازم است تلویزیون را به مدت چند ساعت خاموش نموده و به آن استراحت دهید تا این مشکل برطرف شود .
اگر پس از انجام موارد فوق مشکل همچنان ادامه یافت ، برای رفع کم نوری صفحه نمایش می ‌توانید از سرویس کاران امداد تی وی کمک گرفته و نور صفحه خود را به سطح بالایی برسانید.

تعمیر تلویزیون توشیبا در تهران
تعمیر تلویزیون توشیبا در تهران

۳. تصویر قطع و وصل می شود.

وصل شدن تصویر تلویزیون توشیبا به دلیل اشکالات موجود در قسمت سخت افزار دستگاه می باشد که می تواند باعث قطع شدن و وصل شدن تصویر و یا تیره شدن تصویر در طی مدت زمان کوتاه و از بین رفتن آن شود.
در صورت ایجاد اشکالات نامبرده شده ممکن است پاور ، مین برد یا بک لایت دستگاه دچار مشکل یا خرابی شده باشند.
با توجه به اینکه تعمیر این قطعات یک کار تخصصی است ، بنابراین باید از افراد متخصص در زمینه تعمیر تلویزیون توشیبا کمک بگیرید.

۴. روشن نشدن تلویزیون توشیبا

یکی از مشکلات جدی که تلویزیون های توشیبا ممکن است با آن روبه‌ رو شوند عدم روشن شدن دستگاه می باشد .
این مسئله معمولاً به خاطر استفاده از تلویزیون طی سالیان ایجاد می‌شود .
اما عوامل دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند باعث ایجاد این مشکل شوند . به عنوان مثال در صورت پارگی یا قطعی در سیم های برق تلویزیون و یا خراب شدن کنترل ، دستگاه ممکن است قادر به روشن شدن نباشد.
در صورتی که کابل ها سالم بوده و کنترل نیز مشکلی ندارد احتمال آسیب در بخش‌های برد پاور و مین برد دستگاه نیز وجود دارد که ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند.

۵. پاک شدن کانال های دستگاه

در صورتی که برخی از کانال های تلویزیون از بین رفته و هنگامی که بر روی آن کانال قرار میئگیرید صفحه سیاهی نمایان می شود به احتمال زیاد حافظه مین برد دستگاه با مشکلاتی روبه‌ رو شده است.
برای آنکه از خرابی کامل تلویزیون خود جلوگیری کنید باید به سرعت مشکل آی سی حافظه نیم برد را برطرف کنید .
برای این کار لازم است از تعمیرکار تلویزیون توشیبا کمک گرفته تا در صورتی که این قطعه نیاز به تعمیر دارد ، در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکل برطرف شود.

۶. تاریک و روشن شدن نمایشگر تلویزیون

خرابی پنل در تلویزیون های توشیبا با تاریک و روشن شدن نمایشگر مشخص می شود.
با توجه به این که در صورت خرابی پنل ممکن است برای رفع مشکل نیاز به تعویض پنل باشد ، بنابر این توصیه می شود از افراد ماهر و متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

۷. صدای تلویزیون تاخیر دارد.

در صورتی که از بلندگو های خود دستگاه استفاده می کنید اما صدا با تاخیر می رسد باید گزینه‌های lip sync یا audio delay بر روی خود دستگاه را بررسی کنید.
اما اگر تلویزیون شما به بلندگوهای جداگانه متصل است لازم است این گزینه‌ها را بر روی رسیور بررسی کنید .
همچنین لازم است ورودی دستگاه بر روی حالت PC قرار گرفته و سپس صدای دستگاه را بررسی کنید.

۸. ایجاد شدن نوار صورتی در بالای تصاویر

اگر قسمت بالای تصاویر در تلویزیون های توشیبا نوار صورتی رنگ ایجاد شود ، این نوار به مرور زمان می‌تواند بزرگتر شده و حتی قسمت های پایین تصویر را نیز پوشش دهد.
در صورت ایجاد این مشکل ممکن است نیاز به تعویض لامپ تصویر تلویزیون باشد .
در صورتی که پس از پس از تعویض لامپ این مشکل همچنان ادامه دار بود احتمالا پلاک نوری دستگاه خراب شده است.

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *