مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در الهیه فوری با گارانتی

 تعمیر تلویزیون در الهیه یکی از خدمات امداد تی وی در شمال تهران است . تعمیر انواع تلویزیون های ال ای دی – ال سی دی – خمیده و… توسط امداد تی وی بصورت تخصصی با کمترین قیمت و 3 ماه گارانتی انجام می شود.
یکی از ویژگی های بارز این مرکز همکاری با تکنسین های ماهر و متخصص در زمینه تعمیرات انواع تلویزیون در برند ها و مدل های مختلف است که این مسئله باعث شده است که هیچگونه خرابی و آسیبی در تلویزیون وجود نداشته باشد که نیروهای این مرکز قادر به عیب یابی و رفع آن نباشد.

امداد تی وی : مرکز تعمیر تلویزیون در الهیه با گارانتی

امداد تی وی بیش از 30 سال در زمینه تعمیر تلویزیون ، سابقه دارد. تکنسین های این مرکز با گذراندن دوره های حرفه ای و سالها تجربه ، با بکارگیری تجهیزات مدرن عیب یابی ، قادرند مشکل تلویزیون خراب را در کمترین زمان تشخیص داده و رفع نمایند.
تعمیر تلویزیون در امداد تی وی با کمترین قیمت انجام شده و تعمیر انجام شده برای 3 ماه گارانتی می شود.

✵ تعمیر تلویزیون در منزل با گارانتی
✵ تعمیرگاه تخصصی تلویزیون  LED – LCD ، QLED هوشمند و… )
✵ مجهزترین تعمیرگاه انواع تلویزیون های ایرانی و خارجی
تعمیر بک لایت تلویزیون – تعمیر بورد اصلی ، صدا ، تیکان و… 
emdad call min

تعمیرات تخصصی همه برندهای تلویزیون 

تلویزیون سونی – تلویزیون ال جی – تلویزیون سامسونگ – تلویزیون اسنوا – تلویزیون دوو – تلویزیون ایکس ویژن – تلویزیون جی پلاس – تلویزیون تی سی ال – تلویزیون شیائومی – تلویزیون پاناسونیک – تلویزیون نکسار – تلویزیون ایستکول – تلویزیون دنای – تلویزیون وینسنت – تلویزیون پارس – تلویزیون شهاب – تلویزیون هایسنس – تلویزیون هاردستون – تلویزیون زلموند – تلویزیون مجیک – تلویزیون ام جی اس – تلویزیون پانورامیک – تلویزیون هیمالیا – تلویزیون آوکس – تلویزیون فیلیپس – تلویزیون مارشال – تلویزیون بلست – تلویزیون بوکر – تلویزیون هیوندای – تلویزیون اکسون – تلویزیون وستل – تلویزیون آنستار – تلویزیون سی یرا – تلویزیون مستر تک – تلویزیون لایف – تلویزیون لئوکو – تلویزیون صنام – تلویزیون بست – تلویزیون سام – تلویزیون آیوا – تلویزیون لیماک جنرال – تلویزیون ایوولی – تلویزیون ایلیا – تلویزیون الیو – تلویزیون سونیا – تلویزیون جنرال – تلویزیون جنرال گلد – تلویزیون امپریال – تلویزیون استاد تراک – تلویزیون گلد فینچ – تلویزیون یونیوا – تلویزیون سینگل و…

در میان تمام لوازم خانگی مورد استفاده روزانه ، تلویزیون به عنوان یکی از وسایل گران قیمتی در نظر گرفته می شود که وجود آن در هر خانواده ای ضروری بوده و به افراد حس مشارکت در جامعه را می دهد . با این حال این دستگاه ها با هر برند ، مدل و عمر مفید وعده داده شده که باشند باز هم از خرابی و آسیب مصون نیستند.
خرابی تلویزیون به عنوان یک فاجعه کوچک در نظر گرفته می شود که باعث حس ناخوشایندی در افراد می شود، زیرا باعث از دست رفتن منبع سرگرمی افراد خانواده می گردد ، بنابرایند ضروری است که در صورت مشاهده کوچکترین علائمی که ناشی از خرابی این دستگاه است از مراکز نمایندگی تعمیر تلویزیون یا تعمیر کاران ماهر و متخصص برای تعمیر دستگاه خود کمک بگیرید.

تعمیر تلویزیون در منزل الهیه

یکی از خدمات امداد تی وی که با هدف جلب رضایت مشتریان ، فراهم آوردن راحتی آنها و جلوگیری از آسیب و شکستگی تلویزیون در حین حمل و نقل به تعمیرگاه ارائه شده و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است خدمات تعمیر تلویزیون در منزل در تهرانسر می باشد.
بدین منظور پس از تماس مشتریان با این مرکز و اعلام خرابی تلویزیون خود امداد تی وی تکنسین های ماهر و متخصص خود را به همراه تجهیزات و ابزارآلات تشخیصی و تعمیری به منزل مشتری اعزام نموده تا پس از بررسی دستگاه و تشخیص منبع مشکل، اعلام هزینه ها در صورت موافقت مشتری تعمیر تلویزیون در منزل را انجام دهند.
استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون در منزل علاوه بر ایمنی دستگاه و عدم نیاز به جابجایی آن به تعمیرگاه باعث صرفه جویی در هزینه های مربوط به جابجایی دستگاه و همچنین زمان مشتری نیز می شود.
یکی دیگر از مزایای تعمیر تلویزیون در منزل این است که با توجه به اینکه فرایند تعمیر در حضور مشتری و جلوی چشم آنها انجام می شود بنابراین مشتری می تواند تمام مراحل تعمیر را مشاهده نموده و از اصل بودن قطعات تعویضی اطمینان داشته باشد.

هزینه تعمیر تلویزیون در الهیه چقدر است؟

یکی از سوالات رایج مشتریان هنگام تماس به با امداد تی وی در مورد هزینه های تعمیر دستگاه است. طبق نظر تکنسین های امداد تی وی هزینه تعمیرات تلویزیون تنها زمانی مشخص می‌شود که دستگاه توسط کارشناسان و تکنسین‌ها مورد بررسی قرار گرفته و عیب یابی شود تا منبع مشکل مشخص شده و معلوم شود که آیا تعمیر قطعات مورد نیاز است یا تعویض آنها.
گاهی اوقات ممکن است قطعه خراب شده قابل تعمیر نباشد و نیاز به تعویض داشته باشد اما در برخی موارد دیگر همان قطعه ممکن است قابل تعمیر بوده و تکنسین های ماهر و متخصص در این زمینه بتوانند با تعمیر کردن آن مشکل را برطرف کنند که در این صورت هزینه ها متفاوت است. بنابراین برای آنکه یک قیمت دقیق از هزینه ها و دستمزدها برای تعمیر تلویزیون داشته باشید باید ابتدا دستگاه شما به طور کامل توسط تعمیرکاران بررسی شده منابع مشکل شناسایی شود تا بتوان قیمت ها را تخمین زد.

علل خرابی تلویزیون چیست؟

بیشتر خرابی ها در تلویزیون به دلیل عملکرد نامناسب رخ می دهد . دلایل دیگری که باعث خرابی تلویزیون می شوند شامل موارد زیر هستند:
– منبع تغذیه تلویزیون ممکن است به دلیل افت ناگهانی ولتاژ در شبکه یا به دلیل افزایش ولتاژ از کار بیفتد.
– اضافه بار الکتریکی تلویزیون در حین کار یا نزدیکی یک منبع گرما مانند بخاری ، شوفاژ، شومینه و غیره در نزدیکی تلویزیون ممکن است اثر در هم تنیدگی داشته باشد.
– خراب شدن ماتریس صفحه نمایش یا آسیب دیدن اینورتر تلویزیون باعث می شود تلویزیون صدا داشته اما تصویر نداشته باشد.
– در صورت معیوب شدن ماژول اسکنر فقط نیمی از تصویر روی صفحه نمایش تولید می شود.
– سوختگی تراشه تقویت کننده خروجی نیز دلیل از دست رفتن صدای دستگاه است.

خرابی و مشکلات شایع تلویزیون شامل چیست؟

از جمله شایع ترین مشکلات و خرابی های تلویزیون می توان به موارد زیر اشاره نمود:
– خاموش و روشن شدن دستگاه به صورت ناگهانی و خود به خودی
– سیاه یا تاریک شدن قسمتی از صفحه نمایش دستگاه
– خاموش شدن تلویزیون چند ثانیه پس از روشن کردن دستگاه
– تلویزیون علیرغم نداشتن صدا ، تصویر دارد.
– گیر کردن تلویزیون در حالت استندبای
– تلویزیون صدا داشته اما تصویر ندارد.
– چراغ پاور تلویزیون چشمک می زند.
– هنگ کردن تلویزیون
– کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون
– تصویر نداشتن دستگاه در حالت HDMI
– به هم ریختگی رنگ های تلویزیون
– دوتایی شدن تصاویر دستگاه

خرابی سنسور تصویر که باعث ایجاد علائم گوناگون مانند نمایش برفکی، ایجاد شدن نوارهای افقی یا عمودی روی تصاویر، سوختگی پیکسل ها ، ناپدید شدن رنگ ها و غیره می شود.

امداد تی وی نمایندگی تعمیر تلویزیون در الهیه

در صورتی که ساکن الهیه هستید و تلویزیون شما خراب شده است و به دنبال نمایندگی تعمیر تلویزیون در شهران می‌گردید با امداد تی وی تماس بگیرید تا علاوه بر اینکه دستگاه شما به سرعت تعمیر شود بتوانید از نازلترین قیمت ها بهره برده و از تعمیر اصولی و صحیح دستگاه خود مطمئن باشید.
این مرکز با ارائه گارانتی کارهای تعمیراتی تکنسین های خود تضمین می کند که دستگاه شما را با جدیدترین متد ها و اصولی ترین روش ها تعمیر می کند.

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *