مرکز تعمیر تلویزیون در دهکده المپیک با کمترین قیمت

تعمیر تلویزیون در دهکده المپیک توسط امداد تی وی در کمترین زمان در منزل انجام می شود.

محله دهکده المپیک در تهران که در قسمت شمال غربی این شهر قرار گرفته و تحت نظر شهرداری منطقه ۵ می باشد از معماری خاصی برخوردار بوده و و توانسته است بافت قدیمی خود را بدون بازسازی داخل شهرک حفظ کند.
به دلیل آنکه در سال ۱۹۷۴ بازی های آسیایی در این منطقه برگزار شد نام دهکده المپیک بر آن نهاده شده است.
به دلیل واقع شدن رودخانه و باغ های کن در قسمت شرقی این محله و همچنین وجود رشته کوه های البرز در قسمت شمالی آن ، از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است.

امداد تی وی : تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در دهکده المپیک با گارانتی

پرسنل این مرکز همه از تعمیر کاران ماهر و متخصص در زمینه تعمیر انواع برندها و مدل های تلویزیون هستند که در این زمینه آموزش های فراوان دیده و همچنان به طور منظم در دوره های آموزشی برای به روز نگه داشتن علم خود ، اطلاع از روش های جدید امور تعمیراتی و آشنایی با تجهیزات مدرن تعمیر تلویزیون شرکت می کنند.

✵ تعمیر تلویزیون در منزل با گارانتی
✵ تعمیرگاه تخصصی تلویزیون  LED – LCD ، QLED هوشمند و… )
✵ مجهزترین تعمیرگاه انواع تلویزیون های ایرانی و خارجی
تعمیر بک لایت تلویزیون – تعمیر بورد اصلی ، صدا ، تیکان و… 
emdad call min

تعمیرات تخصصی همه برندهای تلویزیون 

تلویزیون سونی – تلویزیون ال جی – تلویزیون سامسونگ – تلویزیون اسنوا – تلویزیون دوو – تلویزیون ایکس ویژن – تلویزیون جی پلاس – تلویزیون تی سی ال – تلویزیون شیائومی – تلویزیون پاناسونیک – تلویزیون نکسار – تلویزیون ایستکول – تلویزیون دنای – تلویزیون وینسنت – تلویزیون پارس – تلویزیون شهاب – تلویزیون هایسنس – تلویزیون هاردستون – تلویزیون زلموند – تلویزیون مجیک – تلویزیون ام جی اس – تلویزیون پانورامیک – تلویزیون هیمالیا – تلویزیون آوکس – تلویزیون فیلیپس – تلویزیون مارشال – تلویزیون بلست – تلویزیون بوکر – تلویزیون هیوندای – تلویزیون اکسون – تلویزیون وستل – تلویزیون آنستار – تلویزیون سی یرا – تلویزیون مستر تک – تلویزیون لایف – تلویزیون لئوکو – تلویزیون صنام – تلویزیون بست – تلویزیون سام – تلویزیون آیوا – تلویزیون لیماک جنرال – تلویزیون ایوولی – تلویزیون ایلیا – تلویزیون الیو – تلویزیون سونیا – تلویزیون جنرال – تلویزیون جنرال گلد – تلویزیون امپریال – تلویزیون استاد تراک – تلویزیون گلد فینچ – تلویزیون یونیوا – تلویزیون سینگل و…

دسترسی های این محله به سایر نقاط تهران نیز به دلیل منتهی شدن از جنوب به شمال به اتوبان آزادگان ، از قسمت شرق به غرب به اتوبان شهید همت و از قسمت جنوبی به اتوبان همت بسیار آسان انجام می شود.
یکی از ویژگی های مهم محله دهکده المپیک که باعث تردد زیاد افراد به این منطقه شده است وجود دانشگاه علامه طباطبایی و مراکز آموزشی و فرهنگی متعدد در این محله می باشد.
برای تعمیر تلویزیون در دهکده المپیک ، تکنسین ‌های امداد تی وی آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز خود می باشند.

علت سوسو یا چشمک زدن صفحه تلویزیون چیست؟

طبق مشاوره و راهنمایی های تکنسین های امداد تی وی ، در صورتی که صفحه تلویزیون به طور مداوم سوسو یا چشمک می زند ممکن است به این دلیل باشد که اتصالات دستگاه متصل به تلویزیون آسیب دیده یا زنگ زده باشد . علاوه بر این ، منبع تغذیه ناپایدار نیز یکی از علل های ایجاد این وضعیت می باشد . در صورتی که دلایل ذکر شده را بررسی کردید اما چیز غیر طبیعی پیدا نکردید، به احتمال زیاد لامپ نمایشگر تلویزیون آسیب دیده است. بنابراین باید از یک مرکز معتبر که خدمات تعمیر تلویزیون را ارائه می دهد برای برطرف شدن این مشکل کمک بگیرید.

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *