mahan-logo40000

09335051212

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در چهاردانگه فوری با گارانتی

تعمیر تلویزیون در چهاردانگه یکی از خدمات امداد تی وی است که با اعزام تعمیرکار مجرب تلویزیون در منزل انجام می شود .

حتی گران ترین و باکیفیت ترین تلویزیون ها نیز هر از گاهی خراب می شوند . تحت هیچ شرایطی توصیه نمی شود خودتان یک تلویزیون مدرن را تعمیر کنید ، زیرا قطعات ولتاژ بالایی در داخل تلویزیون وجود دارد که ممکن است باعث برق گرفتگی شوند . اگر تلویزیون شما خراب است یا در عملکرد آن وقفه و تداخلی وجود دارد برای تعمیر تلویزیون در چهاردانگه تهران با امداد تی وی تماس بگیرید.

امداد تی وی : مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در چهاردانگه

با توجه به اینکه اکنون خدمات تعمیر تلویزیون در منزل توسط امداد تی وی ارائه می شود ، بنابراین نیازی نیست برای تعمیر دستگاه خود تلویزیون را به تعمیر گاه انتقال دهید . فقط کافیست با این مرکز تماس بگیرید تا نیروهای متخصص و ماهر خود را به منزل شما اعزام کند . تکنسین های این مرکز در اولین بازدید از دستگاه شما ایرادات موجود در آن را تشخیص داده و قادر به تعمیر آنها هستند و فقط در صورتی که دستگاه نیاز به تعویض قطعات کمیاب و گران قیمت داشته باشد تکنسین ها برای این که قطعه را تهیه کنند ناچارند دوباره به منزل شما مراجعه کنند.

✵ تعمیر تلویزیون در منزل با گارانتی
✵ تعمیرگاه تخصصی تلویزیون  LED – LCD ، QLED هوشمند و… )
✵ مجهزترین تعمیرگاه انواع تلویزیون های ایرانی و خارجی
تعمیر بک لایت تلویزیون – تعمیر بورد اصلی ، صدا ، تیکان و… 
emdad call min

تعمیرات تخصصی همه برندهای تلویزیون 

تلویزیون سونی – تلویزیون ال جی – تلویزیون سامسونگ – تلویزیون اسنوا – تلویزیون دوو – تلویزیون ایکس ویژن – تلویزیون جی پلاس – تلویزیون تی سی ال – تلویزیون شیائومی – تلویزیون پاناسونیک – تلویزیون نکسار – تلویزیون ایستکول – تلویزیون دنای – تلویزیون وینسنت – تلویزیون پارس – تلویزیون شهاب – تلویزیون هایسنس – تلویزیون هاردستون – تلویزیون زلموند – تلویزیون مجیک – تلویزیون ام جی اس – تلویزیون پانورامیک – تلویزیون هیمالیا – تلویزیون آوکس – تلویزیون فیلیپس – تلویزیون مارشال – تلویزیون بلست – تلویزیون بوکر – تلویزیون هیوندای – تلویزیون اکسون – تلویزیون وستل – تلویزیون آنستار – تلویزیون سی یرا – تلویزیون مستر تک – تلویزیون لایف – تلویزیون لئوکو – تلویزیون صنام – تلویزیون بست – تلویزیون سام – تلویزیون آیوا – تلویزیون لیماک جنرال – تلویزیون ایوولی – تلویزیون ایلیا – تلویزیون الیو – تلویزیون سونیا – تلویزیون جنرال – تلویزیون جنرال گلد – تلویزیون امپریال – تلویزیون استاد تراک – تلویزیون گلد فینچ – تلویزیون یونیوا – تلویزیون سینگل و…

 

رایج ترین خرابی ها و مشکلات موجود در تلویزیون

رایج ترین خطاها و مشکلات تلویزیون طبق نظر تکنسین‌های امداد تی وی شامل موارد زیر می باشند:

مشکلات روشن و خاموش شدن دستگاه

اگر هنگام فشار دادن دکمه پاور، دستگاه پاسخ نمی دهد به احتمال زیاد مشکل از PSU است. علی رغم این واقعیت که مدل‌های مدرن تلویزیون به سطوح حفاظتی مجهز هستند اما می توانند به دلیل افزایش قدرت برق بسوزند.
بنابراین علائم معیوب بودن PSU در تلویزیون می تواند شامل روشن نشدن دستگاه، خاموش شدن خود به خود دستگاه پس از چند ثانیه روشن بودن و چشمک زدن چراغ پاور باشد.
دلیل آن نیز باید در مادربرد دستگاه جستجو شود ، زیرا ممکن است ریز ترک هایی دقیقاً به دلیل افزایش برق روی آن ظاهر شوند.

خرابی ماتریس تلویزیون

یک مشکل پیچیده ‌تر در تلویزیون خرابی ماتریس یا الکترونیک مرتبط با آن است. تعویض آن در صورت عدم کارایی کامل به دلیل هزینه بالا عملی نیست، اما برخی خرابی های ماتریس مانند خرابی نور پس زمینه ماتریس یا قطعات مجاور آن قابل تعمیر و تعویض هستند.
دلایل خرابی ماتریس ممکن است برخورد یک جسم سخت با صفحه نمایش تلویزیون، نفوذ رطوبت به داخل دستگاه و یا فرسودگی ماتریس به دلیل عملکرد طولانی مدت تلویزیون باشد ، در نتیجه ممکن است نوارهای رنگی یا سیاه، اعوجاج مختلف یا عدم وجود کامل تصویر ایجاد شود که باید توسط یک تعمیرکار ماهر و متخصص در این زمینه بررسی شود.
دلایل اصلی نقص در نور پس‌زمینه‌ ماتریس شامل موارد زیر می باشد:
– عملکرد نادرست ماژول نور پس زمینه که می توان آن را با اتصال به یک ماتریس سالم بررسی نمود.
– فرسودگی لامپ ماتریس که در صورت عدم کارکرد کامل آن در شرایط سرویس به راحتی تعویض می شود . علت فرسودگی و خرابی آن ممکن است افزایش برق یا وجود یک قطعه بی کیفیت باشد.
– آسیب به لامپ ماتریس که این مشکل به دلیل برخورد فیزیکی اجسام دیگر به تلویزیون رخ می دهد . در این صورت حتما باید برای تعویض اینورتر با تعمیرکار تماس بگیرید.

خرابی سنسور تصویر

علائم ایجاد این مشکل شامل موارد زیر می باشند:

وجود برفک بر روی صفحه نمایش

در صورت ایجاد چنین اعوجاجی در صفحه نمایش تلویزیون اول از همه باید اتصال آنتن و یکپارچگی کابل را بررسی کنید یا سعی کنید کانال ها را مجددا تنظیم و پیکربندی کنید. اگر این کارها کمکی نکرد ممکن است مشکل در تیونر یا خود ماتریس باشد.

ایجاد شدن نوارهای افقی یا عمودی بر روی صفحه نمایش

دلیل ایجاد این مشکل در عملکرد نادرست ماژول اسکنر افقی یا اسکنر عمودی است و نیاز به کارشناسی توسط تعمیر و سرویس کاران ماهر و متخصص دارد.
پیکسل های مرده یا شکستگی ماتریس
ظهور نقاط سیاه یا رنگی بر روی صفحه نمایش نشانه‌ای از پیکسل های مرده است . در برخی موارد هنگام تماشای تلویزیون پیکسل های مرده مشکلی ایجاد نمی کنند اما با گذشت زمان ممکن است تعداد آنها افزایش یابد که چنین نقصی قابل تعمیر نیست و فقط جایگزین کردن کامل ماتریس چاره کار است.

مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در چهاردانگه با گارانتی
مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در چهاردانگه با گارانتی

ناپدید شدن برخی رنگ ها در صفحه نمایش تلویزیون

این مشکل در صورت خرابی واحد رنگ و تقویت کننده ویدئو رخ می دهد و با تعویض آن مشکل حل می‌شود.

عدم وجود تصویر در صفحه نمایش

دلیل ایجاد این مشکل سوختن خازن های الکترولیتی می باشد.

خرابی مادربرد

طبق نظر تکنسین های امداد تی وی مشکلات مادربرد با تداخل مکرر در حین عملکرد صفحه نمایش در کنترل عملکرد ها، اتصالات ناکارآمد و عدم توانایی در پیکربندی تجهیزات نشان داده می ‌شود. اغلب کارشناسان ، خرابی مبدل DC یا خرابی کامل نرم افزار را علت ایجاد این مشکل می دانند.

معیوب بودن ریموت کنترل دستگاه

یکی از خرابی های رایج تلویزیون ، معیوب بودن ریموت کنترل دستگاه است که باعث غیر قابل استفاده شدن کنترل از راه دور می ‌شود. اگر دکمه های روی تلویزیون کار نمی کنند به احتمال زیاد پردازنده کنترل به صورت نادرست عمل می کند.

مشکلات صدا در تلویزیون

مشکلات صدا در تلویزیون نیز یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در این دستگاه ها ایجاد شده و به دلیل معیوب بودن بلندگوها و تقویت کننده صوتی ناکارآمد رخ می دهد . گاهی اوقات نیز مشکل در خود کانال رادیویی و منبع است که با سرویس کردن دستگاه علت آن مشخص می ‌شود.

امداد تی وی تعمیرگاه تخصصی تلویزیون در تهران

تعمیر تخصصی تلویزیون  ال جی ، سامسونگ ، سونی و … در منزل با 30 سال سابقه در تمام مناطق تهران و 3 ماه گارانتی تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *